Newag získal další zakázku na hybridní vlaky, budou jezdit okolo Lodže
Jednotka Newag Impuls 36WEh. Foto: Newag
Kombinace elektrického a spalovacího motoru má přinést cestování bez přestupu i konec jízdy s dieselem pod trolejemi.
Ten ze zdjęcia jeździ w Szczecinie i ma polskie oznaczenie EN63H-003
pekapowskie, a nie polskie
U nás by se takových hodily spousty – R14, R26, R22, R27, S z Brna na Třebíč, atd.
Arriva jezdí celou městskou linku pod trolejemi s dieselem…
A české Dráhy to dělají taky. Ať už Vyškov-Nezamyslice nebo z Benešova na jih. Dokonce i ze Třebové do Zábřehu.
https://www.zelpage.cz/razeni/21/vlaky/cd-3776
No jenže skoro dvojnásobná pořizovací cena(200 mil Kč) za podobný vlak, jako dízlový Šark ( 90 milionů), nebo dvousystémový dvouvozový Panter(117 milionů).
Tak kdybychom spřáhli sharka a pantera tak máme jednotku o větší kapacitě, která může jet jak v závislé i nezávislé trakci… Že to ještě nikoho nenapadlo….. 😀😀😀😀
U nás se čeká na jednotné 25kV a potom se upraví a modernizují 843. Tam stačí jen doplnění el. výzbroje.
Až bude u nás jednotné napájení 25 kV, 843 budou již ve šrotu.
Jen aby… 😇😁
Jako vtip dobré.
Že by to z Hlavního do Horních Heršpic šetřilo naftu? To spíš na Vláru. Ovšem ta cena je děsná, to se nevyplatí.
Určitě se to vyplatí víc, než celou vláru elektrifikovat