Největší nákup elektromobilů v historii. Hertz si objednal u Tesly 100 tisíc aut
Tesla Model 3. Foto: Hertz
Z elektromobilů se stal mainstream, prohlásil šéf jedné z největších autopůjčoven na světě.
Z elektromobilů se stal mainstream, prohlásil šéf jedné z největších autopůjčoven na světě.
I když si o autech této automobilky myslím své, tak to je docela chytré obchodní rozhodnutí a spousta lidí upřednostní Hertz před konkurencí i třeba přes lehce vyšší cenu, už jen pro tu příležitost si elektromobil vyzkoušet.
Kdo pojede na dlouhý roadtrip, pořád si může půjčit klasiku.
Co? Já si nic neobjednal
Pane Hertz, nekecaj a zaplatěj. Jó. 🙂
Při dnešních cenách elektřiny a nehezkého výhledu do budoucna – další zdražení, blackouty v AT, DE a tím i u nás – mi pořízení eletroauta přijde jako čím dál větší nesmysl. Pravda, Hertz je půjčovna, takže ji určitě provozní náklady a problémy nezajímají – to budou řešit nájemci těch aut, klienti. Firmu zajímá pouze TCO, určitě dostala super nabídku při tom počtu objednaných aut včetně záruky, takže pro ně fajn, pro klienty bohužel nikoli. Je tu někdo, kdo by si byl ochoten třeba na dovolené půjčit auto, u kterého neví, kdy a kde ho bude moci natankovat a kolik času… Číst vice »
to, že hertz je autopujcovna prece neznamena, ze ji to nezajima 🙂
Kdyz t o bude drahé, tak to zákaznící nebudou chtít a jim bude na skladě hnít pár desítek tisíc tesel
Současný nárůst je dočasný a daný spoustou faktorů. Už teď se na burze nakupuje zase levněji. Blackout je pak úplná kosočtvercovina.
Pokud bude dominance nestabilních obnovitelných zdrojů, pak větší rozsah elektromobility naopak může znamenat stabilizaci sítě s využitím chytrého nabíjení po dobu stání v garáži, což je většina času. Je to vlastně pojízdná baterie.
Většina lidí jezdí krátké vzdálenosti a nabíjet bude přes noc. Pokud jezdíte pravidelně dlouhé vzdálenosti, nemá cenu si pořizovat elektromobil.
Že si tu kosočvercovinu letos na jaře užili v Texasu. Ve zkratce: Přišla sněhová bouře, mráz a zamrzlo to, co zamrznout nikdy nemělo, neboť na téhle zeměpisné šířce (jako Maroko) vůbec mrznout nemělo. Houston má lednové teploty 12 až 17 ˚C
Blackout se může stát kdekoliv a kdykoliv, s dodávkami kapalných paliv mohou být také problémy kdykoliv a kdekoliv.
Není to málo? 🧐
Ta evropská unie si vážně nedá pokoj, teď ještě z Bruselu diktuje, co si má americká půjčovna kupovat za vozy. Totalita.
To chce klid, že ten bordel se sesype je jasné, jde o to kdy, čím dříve tím lépe. Škody budou minimální, ale budou se držet dokud to půjde a ještě chvíli déle a jsem zvědavý, kdo to tom vrátí do normálu.
Sesypou se hlavně výrobci spalováků a obchodníků s fosilními palivy.
To si nedokážu představit. Elektromobil je zatím hračka pro horních 10% a nevypadá, že by se to mělo změnit. Co rozvojové země? Tam nemá skoro šanci vůbec….
Ja som pár dní dozadu čítal, že indonéska vláda chce masívne podporiť elektrické skútre. Aby znížili potrebu importu ropy. Rozvojové štáty môžu s elektro mobilitou začať presne z tohto opačného konca.
Otázka je co je to normál. Svět se neustále vyvíjí a mění a co bylo před 10 lety už se nikdy nevrátí. Jen komunisti si mysleli že je to na věčné časy a nikdy jinak.
Dost odvážné na firmu, která během COVIDu zkrachovala.
Přesně to mě napadlo😃
To, že firma zkrachuje, ještě neznamená, že přestala existovat. sli pod nucenou spravu, došlo k reorganizaci,
jako příklad doporočuju třeba „legacy“ americké aerolinky … ty po roce 2000 zkrachovaly postupně všechny. a .. nefungují snad? naopak – fungují skvěle.
A Alitalia krachuje každý rok. Ovšem skvěle nefunguje ani tak… 😂
Podobně zkrachovaly GM a Ford, až musely dostat od státu velké finanční injekce, protože je přeci nemohli nechat zemřít přirozenou smrtí. Ale dotyční CEO se z toho nepoučili a za chvíli budou převálcovaní Teslou a dalšími konkurenty jako třeba Rivian.
A spousta lidí se ptá, proč třeba VW tak tlačí na elektromobilitu, i když je to odle nich nesmysl.
No protože VW ví, jak skončila Nokia, Xerox, Eizo, Kodak a další – každý kdo byl na špici a nechytil včas technologickou změnu.
Možná samozřejmě i přes to tlačení EV jednou zkrachují a podlehnou … asi spíš číňanům než Tesle … ale bez něj zkrachují jistě a ani to nebude trvat dlouho.
Xerox skončil? Nepletete si to se značkou Lexmark?
Podívejte se na Xerox Alto a na Xerox dnes.
Sestup z absolutní světové špičky IT vývoje na čím dál méně významného výrobce kopírek mu trval jen pár let.
Eizo skončilo? Od kdy?:-)
Asi netušíte, jaký je rozdíl mezi „skončit“ a „skončit nějak“ (což je vazba, kterou jsem použil já), že?
Ford nedostal od vlády žádné peníze. Nezkrachoval, narozdíl od GM a Chrysleru