Nejistý začátek opravy mostů na prostějovské D46. Vítěz vyloučen, práce naberou zpoždění
Dálnice D46 v Prostějově. Foto: ŘSD
Stavba měla původně začít na jaře letošního roku, za zdržení mohou průtahy ve výběrovém řízení.
Tak sice rekonstruoval Metrostav most Vysočina, ale nemá reference, gratulace. Zrovna Vlnovia by měla být zticha
Nedáš všimné, nedostaneš zakázku…
stupeň poškození 6 ze 7… proč to vždycky nechávají zajít až tak daleko???
Někdy mám pocit, že ta estakáda v Prostějově je častěji v opravě než v normálním provozu.
Říkám si, proč to vedli Prostějovem na estakádě a „dálnice“ jej neobešla, tak jako u jiných měst. Prostě ještě stará koncepce (viz. KV, kde je to ale složitější skrze terén). Vždyť údržba estakády musí stát strašné peníze oproti vedení po zemi.
Zřejmě kvůli snížení záboru zemědělské půdy vysoké bonity.
To je blbost.
Bylo to kvůli vojenskému letišti, které se mělo v rámci boje proti imperialismu ještě strategicky rozšiřovat. Tedy že východním směrem nepřipadá obchvat v úvahu. Buď tento mostní průtah převážně průmyslovou částí města nebo západní obchvat v tehdy ještě nezastavěném prostoru mezi Prostějovskými částmi Domamyslice a Čechovice.
Aha, netušil jsem, že PV má letiště.
Kromě letiště byla tehdy v cestě již existující rozvodna Prostějov. Varianta trasování východně existovala, musel by se tehdy směr změnit již před Žešovem a dálnici trasovat mezi Bedihošťem, Kralicemi a východními městskými částmi Vrahovice a Čechůvky. Blíže to nešlo kromě letiště i také kvůli gigantu OP. Současné trasování také minimalizovalo zásahy do tehdejšího Agrostroje, sléváren či sladoven. Dál už byla občanská zástavba.
Děkuji
601 speciální jednotka a tehdy vrtulníková základna, přestěhovaná pak do Přerova a poté do Náměště. Vedle ještě letiště bývalého svazarmu.
Perfektní. Asi si koupím pár unimobuněk a budu v PV kasírovat řidiče za parkování na výpadovkách.
Zvláštní, 8.10. s tu psalo, že soud potvrdil vítěze MS IS na obchvatu Čebína, jelikož MS as převedl Divizi 4 na MS IS, čili reference má. Toto právní vakuum, zda se MS IS může účastnit veřejných zakázek zaseká výstavbu na pár let.
Ale také se tu psalo, že to rozhodnutí o obchvatu Čebína není a nemůže být precedenční a každá zakázka se musí posuzovat jednotlivě. Až těch rozhodnutí bude více a některá i potvrdí soud, možná se z nich stane precedens, ale to bude tak 2-3 roky trvat.
Hanácká dálnice = legenda 😀
Nejprudší dálniční serpentýny jsou právě v Prostějově. Hory nevidět.
Hanácká Highway. 🙂
V době, kdy je od března kvůli stavbě odbočovacího pruhu zavřený most na Brno téměř v celé délce (plánované opravy a montáži PHS) a doprava svedena na most směr OL, a mohl by se tak bez další uzavírky pohodlně celý opravit a namontovat stěnu, tak bude příští rok další uzavírka. Nemám slov.
Máš recht.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
To by jeden řval vzteky jak ta státní správa funguje. Tak kdybych makal v práci, tak mě kopnout do zadku po dvou týdnech. Pak vidíš jak v Olomócu na Tabuláku od začátku roku postavila soukromá firma komplet obrovské Kaufland včetně okolí, nové kruhač, chodniky, parkoviště od obchodem atp. a na Mikuláše to mají otvírat, ale tam se MAKÁ!!!
Takže stát počítá že Říkovice-Přerov asi dlouho nebude, takže naše čtyřpruhová silnice(profil S, nikoliv D nebo aspoň R), bude suplovat dálnici ještě hodně dlouho. Přeji pevné nervy všem, hlavně nám místním. Mohli by to zaplatit polští dopravci, 9 z 10 kamionů je PL, většinou WG nebo OPO
Polští dopravci platí – mýto funguje už od roku 2007.