Nejistý začátek opravy mostů na prostějovské D46. Vítěz vyloučen, práce naberou zpoždění

Dálnice D46 v Prostějově. Foto: ŘSDDálnice D46 v Prostějově. Foto: ŘSD

 Stavba měla původně začít na jaře letošního roku, za zdržení mohou průtahy ve výběrovém řízení.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
J. Rozsypal

Tak sice rekonstruoval Metrostav most Vysočina, ale nemá reference, gratulace. Zrovna Vlnovia by měla být zticha

jan

Nedáš všimné, nedostaneš zakázku…

PetrM

stupeň poškození 6 ze 7… proč to vždycky nechávají zajít až tak daleko???

MildaIV

Někdy mám pocit, že ta estakáda v Prostějově je častěji v opravě než v normálním provozu.

Otakar

Říkám si, proč to vedli Prostějovem na estakádě a „dálnice“ jej neobešla, tak jako u jiných měst. Prostě ještě stará koncepce (viz. KV, kde je to ale složitější skrze terén). Vždyť údržba estakády musí stát strašné peníze oproti vedení po zemi.

Jarda Š.

Zřejmě kvůli snížení záboru zemědělské půdy vysoké bonity.

Potulný wechtr

To je blbost.
Bylo to kvůli vojenskému letišti, které se mělo v rámci boje proti imperialismu ještě strategicky rozšiřovat. Tedy že východním směrem nepřipadá obchvat v úvahu. Buď tento mostní průtah převážně průmyslovou částí města nebo západní obchvat v tehdy ještě nezastavěném prostoru mezi Prostějovskými částmi Domamyslice a Čechovice.

Otakar

Aha, netušil jsem, že PV má letiště.

Pete

Kromě letiště byla tehdy v cestě již existující rozvodna Prostějov. Varianta trasování východně existovala, musel by se tehdy směr změnit již před Žešovem a dálnici trasovat mezi Bedihošťem, Kralicemi a východními městskými částmi Vrahovice a Čechůvky. Blíže to nešlo kromě letiště i také kvůli gigantu OP. Současné trasování také minimalizovalo zásahy do tehdejšího Agrostroje, sléváren či sladoven. Dál už byla občanská zástavba.

Otakar

Děkuji

Petr

601 speciální jednotka a tehdy vrtulníková základna, přestěhovaná pak do Přerova a poté do Náměště. Vedle ještě letiště bývalého svazarmu.

Kernteriér

Perfektní. Asi si koupím pár unimobuněk a budu v PV kasírovat řidiče za parkování na výpadovkách.

Elvis

Zvláštní, 8.10. s tu psalo, že soud potvrdil vítěze MS IS na obchvatu Čebína, jelikož MS as převedl Divizi 4 na MS IS, čili reference má. Toto právní vakuum, zda se MS IS může účastnit veřejných zakázek zaseká výstavbu na pár let.

MartinS.

Ale také se tu psalo, že to rozhodnutí o obchvatu Čebína není a nemůže být precedenční a každá zakázka se musí posuzovat jednotlivě. Až těch rozhodnutí bude více a některá i potvrdí soud, možná se z nich stane precedens, ale to bude tak 2-3 roky trvat.

Palecek.M

Hanácká dálnice = legenda 😀

Jiří Kocurek

Nejprudší dálniční serpentýny jsou právě v Prostějově. Hory nevidět.

Potulný wechtr

Hanácká Highway. 🙂

Michael

V době, kdy je od března kvůli stavbě odbočovacího pruhu zavřený most na Brno téměř v celé délce (plánované opravy a montáži PHS) a doprava svedena na most směr OL, a mohl by se tak bez další uzavírky pohodlně celý opravit a namontovat stěnu, tak bude příští rok další uzavírka. Nemám slov.

Potulný wechtr

Máš recht.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.

Michael

To by jeden řval vzteky jak ta státní správa funguje. Tak kdybych makal v práci, tak mě kopnout do zadku po dvou týdnech. Pak vidíš jak v Olomócu na Tabuláku od začátku roku postavila soukromá firma komplet obrovské Kaufland včetně okolí, nové kruhač, chodniky, parkoviště od obchodem atp. a na Mikuláše to mají otvírat, ale tam se MAKÁ!!!

Honza Gajdoš

Takže stát počítá že Říkovice-Přerov asi dlouho nebude, takže naše čtyřpruhová silnice(profil S, nikoliv D nebo aspoň R), bude suplovat dálnici ještě hodně dlouho. Přeji pevné nervy všem, hlavně nám místním. Mohli by to zaplatit polští dopravci, 9 z 10 kamionů je PL, většinou WG nebo OPO

dantex

Polští dopravci platí – mýto funguje už od roku 2007.