Nehoda nákladních vlaků zkomplikovala RegioJetu spoj do Chorvatska, musel vypravit 13 náhradních autobusů
Nehoda nákladních vlaků u města Križevci. Foto: Krizevci.info
Podle RegioJetu mají cestující nárok na 50 % jízdenky zpět.
Sesuvy půdy po bouřce, teď tohle, to je fakt smůla.
Hlavně že to strojvedoucí přežili. Zbytek se nějak pořeší.
Víte, že mně to taky napadlo jako první? Chlapi jsou snad jen lehce zranění, domů z práce k rodinám se vrátí. Cestující lituju, vlakový personál taky. Po letošní dovolené si často říkáme, že jiní dopadli hůř.
… toto je zkouška změny NICKu .. nic osobního kolego 😉
Když se dnešní vlak dostane odklonovou tratí do Záhřebu a do Rijeky, tak logicky pojede přes Oštarije. Tak proč odtud nemůže jet i ta část do Splitu?
Protože by se nestíhal obrat soupravy a vlak by vyrážel ze Splitu s velkým zpožděním? Jen tipuju…
Protože to bude mít zpoždění a tudíž by se ta část ve Splitu nestihla otočit a dojet včas zpátky.
Aktuálně jsme na spoji 1047. Musím pochválit stevarda Albína a Marka. Výborná koordinace s jejich vedoucí! Akorát na zákaznické lince a vedení firmy by mělo více komunikovat. Výborný přístup palubní posádky a potřebovali by obrovskou pochvalu a prémii, protože, jakým stylem s námi komunikuje zákaznická linka je otřes !!!!
Na jakém vlaku 1047 ? Je 16.10 a vlak 1047 má předpokládaný odjezd v 16.49.
To je ten, co jede s náskokem, akorát že měl jet už včera.
Někdo zneužil Vaše jméno a napsal sem tento příspěvek? Tohle byste snad Vy nemohl napsat…
10.8 – 1047 –
Sorry za OT.
O Albínovi jsem už něco četl a to nejen zde.
Pokud si ho chce RJ udržet, měl by dostat opravdu velký bonus. Predátoři už ho mají v hledáčku.
A není lepší komunikovat s personálem na místě, než přes zákaznickou linku, kde mají informace z druhé ruky (příp., aby volajícím vyhověli, stejně telefonáty odvádějí od práce ten personál na místě)
Také jsme jeli včerejším spojem do Splitu a připojuji se k pochvale za organizaci i personálu. Z Prahy jsme vyjeli s hodinou, do Záhřebu jsme měli čtyři. Díky zajištěným autobusům jsme však do Splitu přijeli jen s cca hodinou. V posledním úseku z Koprivnice byly snad tři úvratě. I výpravčí se ve stanicích s vlakem fotili, asi tam nic takového ještě neměli…
Ten „“masinfira“ zo zavaleneho Vectrona moze dakovat vyssej moci, ze prezil bez vacsich zraneni… RJ ma poriadnu smolu.
Napřed jsem ho na té fotce nemohl najít. No nazdar. Nejspíš hodně pomohla TSI odolnost.
Tak to nasere. Ale zase třeba jeden spoj pojede příště na čas a uklizen když jede místo něj 13 autobusů.
Vlaky ;)))) doprava 21 století, rozhodně :))
Myslite,ze na silnici je to v 21.stoleti lepsi? https://www.zakruta.cz/dopravni-informace-nehody/
Rozhodně je tam možnost volby a operativního rozhodování i během cesty.
Ale prdlajs…když zůstanete tři hodiny viset na dálnici kvůli nehodě, která se stala pět minut před Váma, neuděláte s tím vůbec nic. Jen pro info, nejsem žádnej železniční ultras, mám dvě auta, aktivně a často řídím. Když jedu z našeho směru do Prahy, volím vlak, protože autem je to o nervy. A pokud mám srovnat tu „svobodu“ 2 hodiny v autě v zácpě na dálnici nebo zpoždění 2 hodiny ve vlaku, pak rozhodně volím ten vlak – prostě si dám kafčo a na PC pracuju o dvě hoďky dýl…v autě akorát tak nasr..ě čumím.
Takhle v klidu a s nadhledem napsáno. Klobouk dolů.
Musím jen souhlasit.
Tak má víc volby a operativního rozhodování, než ve vlaku, kde jsou blokované dveře. Může se rozhodnout, zda se vyčůrá z levých dveří nebo z pravých dveří a zda si půjde koupit něco k jídlu a pití do konzumu v obci X, vzdálené 8 km nebo v obci Y, vzdálené 9 km 🙂
Uprostřed kolony na dálnici toho moc nevymyslíte. Dopředu to nejde, zpátky se nesmí a na obou stranách svodila. Leda opustit vůz, zapálit ho a pěšky se vzdálit – ale osobně bych to z několika důvodů nedělal. Možná tak když jsem byl mladší 😀
Simvás, „Nafťák“ je jen troll.
Není žádný Svaz železnic Bývalé Jugoslávie, který by řešil spolupráci jednotlivých zpráv. Máme v Chorvatsku nehodu Slovinci , Bosnou umožníte nám objezd?
Tohle je ovšem nezaviněná krizovka, na tom lze RJ vyčítat jen odvahu, resp. drzost, že vyrazili do zemí s ještě slabší infrastrukturou, než je ta naše.
Rozumím tomu správně, že se myslí Kloštar Podravski? A že to znamená úvrať?
Myslím, že se ukazuje, že tento způsob dopravy je slepá cesta, zejména když je na místě infrastruktura jako za Rakouska-Uherska. Tahle trať bude mít smysl až tam budou jezdit rychlovlaky, tedy koncem století, pak to ovšem bude za úplnějiné peníze.
jasně, a proto je to na celý léto vyprodaný, lepší ukazatel „slepé cesty“ prostě není….
A ví ti, co si ty jízdenky koupili, co všechno na ně na té trase číhá?
Bože. A každej, kdo letí letadlem do Dubaje, je detailně obeznámen s fungováním ukrajinského řízení letového provozu?
Jinak, holt se někde srazily dva vlaky, to se stává i v zemích daleko vyspělejších… nu, a pokud by se to bralo jako argument, tak zrovna my máme takový skóre, že bysme to tu podle vaší logiky mohli co se, co se železnice týče, rovnou odpískat…
Bylo by to nejlepší, ale ještě dlouho bude trvat než se na to přijde a ještě déle než se to prosadí a schválí..
Nejlepší pro koho?
Pro ekonomiku i státní finance.
Prostě standard Balkán, no… 😉
Vy tady máte hlášku jak Němec u Domažlic před pár dny.
No, operovat z Čechystánský reality Balkánem je trošku k smíchu, nemyslíte?
Standardní Balkán myslíte v Chorvatsku nebo v Ćesku?
Nejspíš adrenalinový zážitek.
Ten mají na těchto vlacích takřka garantován.
jo, řídit 12-18 hodin, to je lepšííííí. a vůbec se nikomu nechce spát a všechny to bavííí.
Na cestě do Chorvatska je pak ovšem zdaleka nejhorší samotné dojetí do cíle, neboť tam člověk musí strpět statisíce naprosto vygumovanejch českejch knedlíků, který by dovolenou spolehlivě otrávili i hluchoslepému, co přišel o čich.
Musí? Kdo tě nutí jezdít na místo s jejích koncentrací? Nebo jseš jeden z nich? Comingout? 🤔
Chorvatsko nejsou jen pláže na Makarské. Já jezdím třeba tam, kde se mají deku a koupou se další lidi 50 i 100 m od sebe… Každého volba.
Nikdo mne tam nenutí jezdit a také tam nejezdím, naposled jsem tam byl před 5 lety a asi mi to stačilo na zbytek života, bylo to fakt děsivé. Ostatně jako jakékoli místo, kde se sejdou více než 3 Češi najednou.
Kolik Čechů se sejde v obchodě ve tvojí čtvrti? Nakupuješ jen online, abys netrpěl?
tak proc jezdis tam, kde jsou cesi?
chorvatsko je krásné, a jen při vyvinutí malinké snahy clovek muze byt v hotelu, kde o čecha nezavadí.
a i kdyby – inu, facepalm je nějaký nadčech ? 😀 s tebou to na dovolené nejspíš taky bude zážitek.
Pamatuju si, že kdysi bylo na jednom diskuzním serveru o Chorvatsku toto: Čech měl plné zuby Poláků v Chorvatsku. Tak si pracně našel místo, o kterém Poláci psali, že tam nemají Poláky rádi, ať tam nejezdí. Přijeli tam a za chvíli do jiného apartmánu přijela polská rodina. Tak se holt, co mu zbývalo, dal s Polákem do řeči a mj.se ho zeptal, proč si vybral právě toto místo. Polák mu odpověděl, že proto, že tam nejezdí Poláci :-))) A přátelství z dovolené jim snad zůstalo i pak.
Me to treba bavi …..
No tak je to takovej cestovatelskej punk, no…
Přispějete?
Nejsem si úplně jistej. Pokud budou autobusy opravdu v 15, tak asi ano, ale klidně se může stát, že „se to nestihne “ a pak by mohl být příjezd do Splitu až po půlnoci, místo 13:44.
Je to 400 km po dálnici. to by měl autobus stihnout za 5 hodin. A možná bude rovnou lidi rozvážet do letovisek, takže pojede po dálnici až do Makarské a nebo naopak odbočí z dálnice dřív, aby obsloužil letoviska kolem Zadaru a Šibeniku.
Autobus s maxkou 100 dá průměrku 80? I se střídáním řidičů?
konečně je cesta doChorvatska pořádným dobrodružstvím, super 🙂
No…a Ondrůj to může pak vytrubovat do světa jako adrenalinový zážitek…
Na druhou stranu, podle přepravních podmínek, u nezaviněného zpoždění nad 91 minut je kompenzace 100%. Tak uvidíme…
Křídový papír toho snese… když ptáčka lákají…
Není to tak, to se týká vnitrostátních spojů. U mezinárodky je 60-119min 25% a 120+min 50%. Koukněte na jejich web.
Nebo třeba sem, to je směroplatný bez ohledu na to, co mají na webu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/HTML/?uri=CELEX:32007R1371&from=EN#d1e963-14-1
Vratky můžou být větší než zákonné. Pro konkrétní případ výběr to větší, co tvrdí zákon nebo co tvrdí RegioJetí podmínky.
No tak jistě, můžou… taky můžu vyhrát eurojackpot. Teoreticky.
Což podle některých zde vyjde tak nastejno…
Už se mi stalo, že pri zpoždění 30 minut mi vrátili na kredktivku celé jízdné Praha – Liberec.
Co nějaká dieseltour přes Kloštar nebo Varaždin? Trochu mě překvapuje, že je jednodušší sehnat 13 autobusů než jednu dieselovou lokomotivu.
Nepotřebuješ sehnat 13 autobusů, protože řada z nich by stejně rozvážela cestující, jen odjinud. Stačilo je tedy jen přesměrovat.
Vzhledem k tomu, že mnoho zájezdových dopravců dodnes pouze splácí autobusy, ale mnoho kšeftů je díky covidu nenávratně pryč, tak to fakt asi nebude moc problém.
Jen v Kostelci nad Labem má RJ dlouhodbě odstavených desítky busů.
Techniky má v „rezervě“ vlivem pandemie hafo, u řidičů to bude asi horší.
Než by autobusy RJ z Kostelce dojely do Koprivnice, trvalo by jim to asi 10 hodin + čas na sehnání řidičů a zprovoznění těch busů.
Snad nebude tak zle. Mě píšou mapy.cz trasu Kostelec n/L – Kopřivnice necelý 4,5 hod. Prý už tam řidiči pendlují, ale nemůžou najít ten vlak. 😉
😂 👍
Hádám že odstavných ploch má více než 1
Vy si jako fakt myslíte, že tam tuhle lapálii RJ řeší za pomoci vlastních autobusů, co dlej někde v Čechách? To je opravdu představa na úrovni nějakejch komiků z český šotodiskuse :).
A to jen Kostelec, další v Modleticích nebo Čestlicích, něco ve Kbelích. Už se rozjely i ty depozity, co stály v Teplicích a v Liberci taky něco stálo… Snad se to vrátí do normálu. Tahle blbá covidová facka sestřelil snad všechny dopravce.
Asi takhle. Není to jen vlak Regiojetu, nejspíš tam bude i nějaká jiná doprava. A pak je vcelku reálné, že na Regiojet už žádná dieslová loko nezbude.
Jenže tu dieseltour zajišťuje HZPP, který tam tu lok musí nějak dostat to znamená přes ten Varaždin / Kloštar a to 2×2044 …
HZPP mohou mít nějakou „globální“ dohodu s místními dopravci nebo žlutý pán s cestovkami jako partnery a ty mají zase svoje dopravce ….
Hele, Ziki, můžu Ti říkat vždy, všude a zásadně „pán ve špinavém svetru“, popřípadě rovnou “ špinavý pán“?
Lež jak věž,jedeme směr Split, je 13.30 a stále sedíme ve vlaku, autobus nejdrive v 15hod !!!!
No, někdo tady psal, že autobusy jsou pro tenhle případ operativně nachystány v Kostelci nad Labem. Já bych na vašem místě šel zas rozložit ty lehátka.
A porozhlédnout se někde po zmrzlině nebo něčem studeném k pití…
Nejenze cekame, nenabidli nam ani dort.
To je otřesný, co se děje dneska
…
Presne tak, momentalne dojeli 3 autobusy, vsichni cekaji. Mam tam dceru. To jsou lhari, budueme to resit pres tisk!!!
Řešte spíš to, proč dcera zvolila tak hloupé spojení do Chorvatska
Když už musí mermomocí jet ausgerechnet do Chorvatska…
A stěžovat si na lampárnu a všechny nechat zjistit ! Čest
Bohatí mají moc, chudí mají internet a tisk. Pokud to povede k jejich konci, klidně se přidám..
Přesně, zaškodit, kde můžu. Tuhle klasickou českou vlastnost by mělo chránit UNESCO.
Jakože by měl regiojet skončit, když se je trať neprůjezdná cizím zaviněním? Že by vás vyhodili z práce, protože se vyboural kamion vezoucí materiál? To by byl fér, žejo?
No hlavně si to v tom tisku od někoho nechte napsat, ať nejste za pologramota…
S hrubkami v tom tisku fakt oslníte 😀 .
Tak to dá do Blesku…tam si toho nikdo nevšimne…
Nebo na zdopravy.cz, tam je to s úrovní čtenářstva dost podobný.
A čeho zveřejněním v tisku dosáhnete ? Že někdo vykouzlí „ex post“ autobusy ….
Kdo dojel ty tři autobusy?
Ještě dnes to bude v Blesku a v Televizních novinách! Chcete takovou populaci?
A co bys chtěl za 700? 😀 Šetřils? Tak tady to je..
Tak to má štěstí, že to nechytlo spoj i z Chorvatska. Nevím co by dělal, kdyby na dva dny měl uvízlou soupravu v Chorvatsku. Aby potom z toho nevznikla NAD Praha – Chorvatsko.
Možná spíš smůlu. Kdyby tam „uvízl“, tak by NAD jenom přejela místo nehody a po zbytku trasy by místo několikadenního vypravování 13 autobusů na 10hodinovou cestu pendlovala vlaková souprava…
Jo, a lidi by tam čekali do zítřejšího dopoledne, než by tam další souprava dojela z Prahy.
Plus minus před místem nehody by se vlaky z obou směrů měly potkávat…
+- 40 minut nabral aktuální 1046 na českém území vlivem výluk(reálně dorazil do Prahy +162). Odhaduji, že 1047 na tom bude obdobně. Kdepak vychází vaše místo potkání nyní?
A tím chcete říct co? Že středobodem řízení železničního provozu má být nějaký zpožděný vlak?
To se ptáte sám sebe?
Ne, toho trolla
Aha, divné. Já jen, že tu kravinu s potkáváním zpožděných vlaků na cestě před výlukou jste vymyslel vy.
Je 18.47 – potvrzený průjezd Čáslaví v 18.43 + 63
Smůlu? Vážně? Z Prahy do Koprivnice se jede s hodně štěstím 12 hodin. Vážně předpokládáte, že jedna souprava bude točit Praha – Koprivnica tak dobře, že nepotřebuje žádný čas na obrat? Kvalita tratí zaručuje rychlou jízdu bez zdržení? I bez mimořádností jezdí vlaky hodinu až tři zpožděné. Pokud by jel dva dny takhle tak by sice všechno ujezdil, ale se zpožděním 6 hodin minimálně.
Nic, měl by tam dvě soupravy … V roce 1975 byly povětrnostní problémy v Rumunsku / Bulharsku – letní vlaky se od Černého moře (Mangalia, Burgas, Varna) vracely až se zpožděním 48 hodin …. jely třeba tři vlaky téhož čísla, jeden zpožděn + 48 (a něco), druhý + 24 (a něco), třetí + 12 …,
Tak to pan Ondrůj pěkně lže. Protože cestující do Splitu zatím čekají ve vlaku na nádraží. Autobusy by měly dorazit údajně kolem 15 hodiny…
To musí bejt lábuž. Přes poledne pěkně vyhřátý vlak na sluníčku, klima předpokládám nejede, a na záchod běhají do stanice, protože ty ve vlaky jsou všechny ucpané. Inu romantika. 😉
Klima jede, občerstvení se podává. Personál se opravdu snaží.
No to je fakt luuuuuxusní 😂
Chudáci cestující zpátky, na ty nezbyde ani flaška vody. Zažil jsem takhle vydařenou ~4hod. akci v polích mezi Českým Brodem a Poříčany. Pingl zamykal JV už v Kolíně, protože nebylo co prodávat.
Tak jasně, v takovým Chorvatsku se jistě nedá koupit balená voda ani nic jinýho. A platí se tam dřevěnejma penězma.
no, pokud zjistíš až ve vlaku, že nic na pití není, teda krom šaratice (pravidelný letní zážitek z komunistických samoobsluh), tak přes to okýnko, byť otevírací už toho po cestě moc nekoupíš…. krom toho kola o pokojové teplotě 30C…mňam.
Bavíme se snad o doplnění zásob pro celý vlak v místě obratu, ne?
No určitě. Stewardi ve volné minutce na obrat vlaku, který má již asi tak půl dne zpoždění, prostě zaskočí do supermarketu, zatáhnou to z vlastní karty a dovezou to k vlaku na ukradených vozících. Při tom fofru se to větrem stihne i nachladit.
Možná jste to ještě nestačil postřehnout, ale dnes existuje telefon a internet Takže nějaké zásoby lze objednat s dodáním přímo k vlaku.
A proč by tohle měli řešit stevardi, proboha? Jako chápu, že duševní svět průměrného českého šotoblbce není bůhvíjak rozsáhlý, ale věřte mi, že fungující kapitalismus se dokáže vyrovnat i s pitomým půldenním zpožděním nějakého indiferentního vlaku
Tuhle pohádku jste slyšel kde … Tak to nefunguje, prostě musíte mít zásoby TAM a ZPĚT. V dobách jednotného podniku ČSD / JLV se pražská souprava dala doplnit v Košicích a naopak, ale dneska to tak nefunguje …. Když vyprodáte nemáte … Jediné co se v současnosti dá doplnit po cestě je horká voda u pojízdných vozíčků vlakušek a vlakušáků v Plzni, České Třebové, Olomouci / Přerově a přivezou k vlaku na výměnu konvice s horkou vodou, protože ta je spotřebním materiálem, který se nevykazuje …. V letecké dopravě je to něco jiného, tam se dobírá catering z místních firem,… Číst vice »
Jenže vlak v Chorvatsku nejede na licenci RegioJetu. A kromě paragrafu 1, věřím že by se zbrojení dalo domluvit.
Mimochodem vážně je v plánu cestou do Prahy prodávat zbytky z toho co se zbrojilo v Praze?
To jistě, zbrojení by se dalo domluvit. Možná tam, kde má vlak normálně obrat. Ne v náhodném zapadákově po cestě, kde to jednou za měsíc náhodně zdechne kvůli MU. No, a pak tady ještě máte takovou „drobnou“ mrzutost s alkoholem a spotřebními daněmi.
A DPH, EET,.. ale diskuzní kovbojové tomu rozumí nejlíp. 🙂
Copak? V Chorvatsku je nejen mýto, ale i vysoká spotřební daň?
V sazbě daní problém není. Problém je neskutečná administrativa. Zmíněno např. tady, aspoň orientačně: https://www.karatsoftware.cz/reference/rozhovory/rozhovor-s-generalnim-reditelem-spolecnosti-jlv-a
Řešení :
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CSD&kategorie=R&cislo=11378&nazev=Tourex&rok=1978
DPH na ostatní je řešitelné, chlast se při nejhorším nemusí zbrojit.
kolikrát jste se snažil něco vyúčtovat ve firmě, co není vůbec standard, je to vaše iniciativa, chtit prachy aj.?
obvykle to je peklo.
krom toho tady byste asi musel mít jinak naceneno, cenik/jidelnicek jinak aj.
vše jde.
jen jako stevard co prodává občerstvení…se na to taky můžete víte co…není to vaše starost. běhat kolem nádraží a tahat basy s pitím…
Třeba v naší firmě to bez problémů funguje. Jenže vy máte zjevně zkušenosti jedině z nějaké modrogumárny, kterou ale budete stejně hájit do hrdel a statků.
nevím, kde děláte. ja v žádné modré firmě nepracuju, natož abych ji hájil. jen jsem pár korporací prošel…a viděl jsem vselicos.
pokud tady dojdou zásoby…tak fakt se improvizuje blbě jídlo a pití pro plných 15 vagónu. ta váha a objem je fakt znacna. cukr nebo mlíko do kafe asi není problém…ale tím to asi konci. jen zavádět jiné položky do pokladny, pěknou zábavu vinsuju. a z daní (DPH aj) jistě budou mít na uctarne radost. proč asi vozí prakticky vše s sebou…když je to tak strašně jednoduché?
na druhou stranu…vše jde. otázka je s jakým úsilím.
tohle není o licenci. ale o tom, jaký mají sortiment v nabídce. voda by treba ještě šla, ale jiné nápoje a hlavně jídlo fakt ne. krom jiného to doplňování z netradičních zdrojů mohlo udělat bordel v účetnictví a vrátkách DPH….
O účetnictví a vratkách DPH zjevně taky nic netušíte.
o účetnictví něco vím. tak mi milý vysvetlete, jak nakládáji s DPH na zradle nalozenem v praze a zkonzumovanem po cestě tam a po cestě zpět a jak se naloží s DPH na jídle a pití naloženém v Chorvatsku a snezenem po cestě do prahy a co uděláte s tím, co se nespotřebuje. ono mimo jiné asi budete muset to, co dovezete z Chorvatska do Prahy si nechat vrátit dph v HR a odvést DPH v CR jako při importu. přičemž absolutně netuším, co případná spotřební daň, např.z piva…ta by se ale taky měla „nějak“ vyrovnávat. za tohle bych jako… Číst vice »
Co blábolíte o paragrafu 1 – vám asi covid sedl na mozek .
Jaký vliv na doplňování cateringových zásob má skutečnost, na čí licenci vlak jede …
HZPP nemají s cateringem nic společného …. Licence o o dopravní stránce, ne o krmení ….
Já bych TO řešil tím, že v soupravě bude služební vůz upravený jako sklad potravin, vybavený chladicími boxy / skříněmi … pro potraviny s krátkou dobou spotřeby.
Za dob NDR takové vozy společnosti MITROPA byly ve vlacích z NDR k Čermému moři ….
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CSD&kategorie=R&cislo=11378&nazev=Tourex&rok=1978
Jestli HZPP nebo jakákoliv jiná firma na místě dělá catering, to je věc smlouvy.
A jak konkrétně jsou vaše modrogumové zkušenosti z dob, kdy k vám ještě alespoň sporadicky zavítala erekce, relevantní pro situaci, o které je tu řeč?alespo
jste dost nevkusny.
zkuste chvíli odložit aroganci a zamyslet se, proč třeba i ten zlutak běžně vozí věci z CR na cestu tam i zpět. dtto JLV ale i rakouské a maďarské jídelní vozy.
no, zkuste…
ono to, kde firma co nakoupí, má i jakýsi daňový dopad…a dopad do administrativy. coz je něco…co se moc nechce…
Ne…tam mají ještě výměnný obchod… 😀
Ne kunama, ale kde ulovit ty lasičky!
Zcela náhodou jsem se potkal s personálem WR jednoho z postižených METROPOLITANŮ a v rámci klábosení na to přišla řeč … neměli jsme co prodávat ….
Kdyby nic, tak alespon tohle Jancura umi. Proste se neco pokazilo, ale personal se netvari, ze to neni jeho vec, ale snazi se nastvanost cestujicich co nejvice eliminovat. Ostatni dopravci se to uz taky pomalu uci.
Učí učí . Cestující vyhodit na nejbliším nádraží a do odstranění nehody vlaky odřeknout . Přesto ale i na zrušené vlaky jízdenky prodávat …
To by linka Ex3 v nejbližší době nejspíš nejezdila vůbec…
A mají jen vodu a komáří moč, nebo i pivo?
Představa, že jsem se vydal na cestu vlakem, kde chci pohodlně trošku zapařit a nakonec mě třeba rozespalého naloží do busu, to mi běhá mráz po zádech:/ Každopádně zařídit 13 autobusů, to už není legrace a všem držím palce, ať je to všechno co nejmíň komplikované.
To mate pravdu, ale lhat o tom, ze jsou jiz cestujici na ceste do svycch destinaci je hodne pres hranu. Velka vetsina sedi porad ve vlaku.
Lež o zpoždění mi sere, když čekám na nádraží a 1) vlak odjel (pravidelný odjezd + ohlášené zpoždění je v minulosti) 2) přihazuje se, když můžu zjistit že zpoždění bude větší (na grappu větší než na ceduli)
Že kecá tiskový mluvka, když ani nevím jestli opravdu kecá (nebo třeba už opravdu jel první bus náhradky, který vzal pár cestujících) mi tak moc nevadí.
Hmm…to by ty informace pro GRAPP a odjezdové tabule nešlo nějak propojit?
§1
SprŽel to neumí
CD zas neumi hlasit jiny nez pravidelny prijezd ve vlaku i kdyz je zpozdeni takove, ze prijezd do dalsi stanice je evidentne v minulosti. Ted jsem v Italii a tady v mistnim rychliku hlasi prijezd plus automaticky aktualni zpozdeni s presnosti na minuty. Proc to u nas nejde taky?
dle mého hlásí pravidelný příjezd a aktuální zpoždění taky…neumíte sečíst?
No, mě, jako cestujícího z toho vlaku to neskutečně štve. Když sedíte ve vlaku (byť v relativním pohodlí) a tady se dočtete, že už 2 hodiny zpátky jsou všichni cestující v autobusech na cestě, není to zrovna fér jednání. A kdyby byl pan mluvčí co k čemu nezopakoval by stejnou lež o několik hodin později, když prohlásil, že všichni cestující jsou ve svých destinacích. Když byly autobusy ještě minimálně hodinu před cílem. To je prostě prase, a jestli RJ bude platit, přijde o zákazníky, nebo ho to jinak poškodí, měl by si to pan ulhaný mluvčí strhnout z kapesného.
Zaměstnanci drah dneska ještě spí? Že tady nejsou blitky o RJ.
Důležité je, že už jste se probudil vy a kontrolujete to tu. Co bysme si bez toho počali.🤷🏼♂️
ZAMĚSTNANCI DRAH i ti BÝVALÍ nespí, ale jsou si vědomi toho, že „konkurence“ se dostala do potíží ne vlastní vinou a prostě musí na dálku řešit něco s čím jsou potíže i v tuzemsku … máte-li v pátečním nacvaklém vlaku se 13 vozy cca 1 000 lidí, tak pro ně v případ nehodové události sežeňte adekvátní počet autobusů …. pokud by měli všichni sedět – vozidlo není homologováno pro stojící, tak jich potřebuje 25 při 40 osobách BUS … a sežeňte 25 x BUS v pátek večer a podobných vlaků tam je více …. a „JUGOŠ“ vám do vozidla „jen… Číst vice »
Dovolená snů. 😀 🙂 😀
Tak jeďte do Hořic.
Je tam hezky, rostou tam houby…je hodně zajímavých míst okolo…
třeba koupaliště dachowa. čechů zhruba jak na makarske či v opatiji. a máte to blíž.
Nejak tomu nerozumim. Pricinou nehody preci nemuze byt to, ze vlak zastavil na trati, ale napr. projeti „stuj“, porucha zab.zar. apod.
Proč to někdo minusuje, místo toho aby to zodpověděl? ..chybí výchova
Pokud by bylo zabezpečení jen jízdním řádem (podle gvd má být v daném úseku jen jeden vlak, předchozí měl vypadnout, žádné ověření že opravdu odjel) 😀 tak to není problém.
Mimochodem to se na dálnicích stává běžně, že někdo vjede do zadku kolony.
Na to, že poměrně často vystupujete jako znalec železnic, plácáte zcela nepříčetně.
Já tam čtu, jak došlo k nehodě. Což je v pořádku. O příčině tam není ani slovo.
Mate pravdu, spatne jsem to precetl.
Prostě se TO stalo, nemudrujte nad tím, dost se mudruje nad příčinou nehodových událostí v tuzemsku, kde se díky zkresleným informacím dostávají do médií „nesprávné informace“ ….
Odjeli jen někteří cestující, polovina stále čeká na spoj do Splitu a asi 20lidí směr Crikvenica, Novi Vinodolsky 🙈
To zase bude komentářů, jak by to měli udělat jinak a kudy by měli jet odklonem…
ČD to všechno dělaly dobře. Tak dobře, až dokázali být ve ztrátě.
S ČD jezdím každý rok už několik let do Tater na Slovensku a nemohu si stěžovat. Zkusil sem i RJ nebo LEO a už nikdy více.
Je asi trochu něco jiného jezdit pravidelnou celoroční linkou a prázdninovým spojem. Krom toho, že do Tater je to nepoměrně blíž, celou cestu je dvojkolejná trať, není třeba jezdit přes úvratě a měnit lokomotivy. A pokud se na té trati stane před vámi něco podobného jako tady, tak taky nedojedete. A je jedno s jakým dopravcem.
No právě. A to všechno jsou eventuální zdroje potíží…
Mám stejné zkušenosti..
Právě proto přišel RJ, aby ukázal, že jedině ČD to neumí.
Věřící tomu lidé nyní zjišťují, že to nemusí být až tak pravdivé.
Samozřejmě, protože kdyby do stejné situace vlítnul vlak Českých drah, v pohodě by projel, neb je čtyřrozměrný.
Má velká zpoždění, častou NAD, ale vyprodáno.
Čeští dráhové dokázali být ve ztrátě?
Ano, ČD dokázaly zrušit vlak do Chorvatska, protože jim nenesl.
Holt režijkář zadarmo, od ostatních nesmyslný mezinárodní tarif, žádné návazné busy.
Jste geniální. Nechtěl byste předpovídat budoucnost?
Ano, občas o tom uvažuji. Ostatně první rada táhnout to přes Varaždin nebo Kloštar už tady je a trvalo to jen půl hodiny 😉
Vida, i na ten Kloštar dojde. 😀
HZPP to ví i bez rad na zdejším webu … samozřejmě tam pojedou, až se tam dostanou po odklonové/objízdné trase s lokomotivami … buď ze Zagrebu nebo si pomohou výpomocí z jiného depa …
Proč? Na co je pak předpověď počasí?
To bývá často taky věštba…