Luftwaffe testovala na Mošnově německý vládní A350

A350-900CJ při testování v Ostravě. Foto: Miroslav Kostelník / Ostrava Airport - Aviation PhotohraphyA350-900CJ při testování v Ostravě. Foto: Miroslav Kostelník / Ostrava Airport - Aviation Photohraphy

Piloti zkoušeli na Letišti Leoše Janáčka letmé přistání.

35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

To je provoz na tom letišti tento rok a to je teprve Leden !

standa

Nechápu proč si to Němci nezkoušejí u sebe a divím se že ekologové proti tomu nic nemají Tady nám je furt vyhrožováno různými pokutami za znečišťování ovzduší topením zastaralým kotlem a auty a že tu létají letadla která toho do ovzduší vychrlí mnohonásobně víc to jim nevadí

Joe

Tak určitě. To letadlo má čistější emise než kdejaký kotel na lahodné hnědé uhlí … Počítám že průměrná vesnička na Ostravsku udělal za dobu toho tréninkového letu víc emisí než samotné éro. A jestli chcete vidět opravdové éro s emisema, zajeďte si do Pardubic když tam cvičí AWACS, to budete poulit očička.

Jan

Bože to je inteligentný názor. Zrušme letiská. Alebo aspoň zakážme tam lietať.
A ešte Na cestu by som žiadne auta nedával- zahraničné. Nech si jazdia doma.

OtaZ

chlape, kde tě vyhrabali? Přešlápněte si, zamyslete se a napište to znova. Jste v 21. století, doba globalizace se nezastaví 😀

LKB

Nejak jsem si ten manevr touch&go nedokazal podle fotek jako laik predstavit (rychlostne a tak), pak jsem nasel thajske video s ukazkou tu: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Touch-and-go_landing

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Nebylo by vzhledem k dnešní době lepší mít možnost poslat na Ukrajinu něco takového?
https://youtu.be/3V1hRpKYfcA

Nebo je chceme umlátit polštářema?

Dino

Jakoze stim narazit do zeme?

Y.K.

Štáb filmařů, trikařů a grafiků?

petr

si zde někdo dělá p.del Luftwafe byla snad za Hitlera

jiri

je třeba odkazy i chápat.Na tyto barvy a toto letadlo se rozhodně Váš odkaz nevztahuje. Lufthansa-civilní, Luftwaffe-Bundeswehr,tj, vojenský. Blbce z nás už dělají jiní.

Dusanh

Letoun provozuje Luftwaffe, stejne jako u nas Vzdusne sily ACR provozuji „vladni“ A-319…

dantex

to éro má LUFTWAFFE napsáno na ocase

Y.K.

Ale Jiří, tohle není Lufthansa. Je to vojenský letoun (resp vládní), je Luftwaffe, má to i napsané na směrovce, nemá civilní německou registraci D-XXXX, ale vojenskou 10✠03…

https://www.planespotters.net/airframe/airbus-a350-900-1003-german-air-force/e0nk2v

Jiří Kocurek

Někdy se stává, že blbec ze sebě dělá blbce sám. A protože je to blbec, tak necápe, proč je za blbce.

Dusanh

Pise se to Luftwaffe.
Mimochodem „Risske drahy“ meli soudruzi v NDR az do sjednoceni – dokonce pouzivali velmi podobny font na nazvech stanic, coz v soubehu se stavem mnohych z nich vyvolavalo dojem, ze bitva na pristupech k Berlinu probehla minuly tyden 😀

Y.K.

Luftwaffe je i bez Hitlera. Prostě německé vzdušné síly. I u nás politiky též vozí armáda.

Miloš Zikmund

Myslím, že jeden stejný letoun pro ČR by byl také vhodný.

Jiří 24

No, nová A350 bude stát určitě ranec, já bych byl spíše pro nákup nějakých 2 olítaných 787-8 od leasingovky. Jeden kus by byl na nic, když by šlo jedno éro na údržbu a zrovna bylo potřeba, byl by problém na světě.

Doktor Trychtýř

A319 CJ jsou pro stát naší velikosti až až. Škoda, že v době pořízení nebyl k dispozici A220-300/ACJ TwoTwenty.

Doktor Trychtýř

Mimochodem ČR má nasmlouvané sdílení A330 MRTT, který umožňuje kromě vzdušného tankování, transportu nákladu i přepravu osob. Mám pocit, že smlouva je jen na 100 hodin ročně. Ale navýšení by asi stále bylo výhodnější než koupě wide body letadla které by většinou hnilo v Kbelích. Navíc A330 MRTT je vojenský derivát který se pro tento účel za současné geopolitické situace jeví jako vhodnější.

Lukino

Jedna A330 pár dní zpět přistávala v Pardubicích.

Radim

No řekl bych, že pořídit naší AČR nějaké widebody je aktuálně celkem zbytečnost, když NATO kromě několika Boeingů C-17A Globemaster z maďarské Pápy nově provozuje také asi 3 vojenské víceúčelové Airbusy A330-200MRTT, které jsou ustájené v holandském Eindhovenu, a které si pro převoz vojáků některé státy (včetně ČR) pro tyto účely pronajímají. Našim politikům stačí A319 až nad hlavu… Ti na mezikontinentální návštěvy moc nelítají. Navíc – v politickém měřítku jsme co do postavení ve srovnání s Německem daleko hlouběji, takže by to byla celkem zbytečnost vlastnit nějaké Widebody pro naše politiky, bo by to letadlo věčně stálo na zemi.… Číst vice »

Doktor Trychtýř

Ona vláda se ho dokonce dvakrát pokoušela neúspěšně koupit Global/Challenger

Ibragim z Bastru

Naší věrchušce by stačili bicykly a pan president už má vozík. …

Joe

Ne, nebyl. Pro potřeby AČR, resp. vládních VIP jsou A319 dostatečné. Když pořizovat něco většího, tak čistě transportní stroj velikosti C-130 nebo alespoň C-390, ten by armáda uživila. Pro přepravu vojáků a materiálu na vzdálenější mise nyní dostačuje podíl na programu MMF, kdy máme k dispozici A330MRTT. Např. tento týden jsme ho využili na přepravu mise do Litvy.

Petr

Armáda potřebuje Herculesy.

JaB

Byla to úžasna podívaná :))

Dusanh

Za co jste dostal minusy???

Marek

Asi od těch, co by radeji videli přistání letadel bratrske pomoci z východu 😁
Krásné letadlo, ta A350. Jen se jim moc nepovedl ten nátěr.

Ldx

Krásné, to sedí – i tady máte zase ty dva mínusy…

Lukino

Qatar ultras 😀

Jiří Kocurek

Závsit, nejspíš.