Luftwaffe testovala na Mošnově německý vládní A350
A350-900CJ při testování v Ostravě. Foto: Miroslav Kostelník / Ostrava Airport - Aviation Photohraphy
Piloti zkoušeli na Letišti Leoše Janáčka letmé přistání.
Piloti zkoušeli na Letišti Leoše Janáčka letmé přistání.
To je provoz na tom letišti tento rok a to je teprve Leden !
Nechápu proč si to Němci nezkoušejí u sebe a divím se že ekologové proti tomu nic nemají Tady nám je furt vyhrožováno různými pokutami za znečišťování ovzduší topením zastaralým kotlem a auty a že tu létají letadla která toho do ovzduší vychrlí mnohonásobně víc to jim nevadí
Tak určitě. To letadlo má čistější emise než kdejaký kotel na lahodné hnědé uhlí … Počítám že průměrná vesnička na Ostravsku udělal za dobu toho tréninkového letu víc emisí než samotné éro. A jestli chcete vidět opravdové éro s emisema, zajeďte si do Pardubic když tam cvičí AWACS, to budete poulit očička.
Bože to je inteligentný názor. Zrušme letiská. Alebo aspoň zakážme tam lietať.
A ešte Na cestu by som žiadne auta nedával- zahraničné. Nech si jazdia doma.
chlape, kde tě vyhrabali? Přešlápněte si, zamyslete se a napište to znova. Jste v 21. století, doba globalizace se nezastaví 😀
Nejak jsem si ten manevr touch&go nedokazal podle fotek jako laik predstavit (rychlostne a tak), pak jsem nasel thajske video s ukazkou tu: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Touch-and-go_landing
Nebylo by vzhledem k dnešní době lepší mít možnost poslat na Ukrajinu něco takového?
https://youtu.be/3V1hRpKYfcA
Nebo je chceme umlátit polštářema?
Jakoze stim narazit do zeme?
Štáb filmařů, trikařů a grafiků?
si zde někdo dělá p.del Luftwafe byla snad za Hitlera
https://www.bundeswehr.de/de/organisation/luftwaffe
je třeba odkazy i chápat.Na tyto barvy a toto letadlo se rozhodně Váš odkaz nevztahuje. Lufthansa-civilní, Luftwaffe-Bundeswehr,tj, vojenský. Blbce z nás už dělají jiní.
Omlouvám se, ale opravdu nerozumím, co jste tím chtěl sdělit. Článek je o letadlu provozovaném Luftwaffe a pouze jsem doplnil, že název Luftwaffe stále existuje.
Letoun provozuje Luftwaffe, stejne jako u nas Vzdusne sily ACR provozuji „vladni“ A-319…
to éro má LUFTWAFFE napsáno na ocase
Ale Jiří, tohle není Lufthansa. Je to vojenský letoun (resp vládní), je Luftwaffe, má to i napsané na směrovce, nemá civilní německou registraci D-XXXX, ale vojenskou 10✠03…
https://www.planespotters.net/airframe/airbus-a350-900-1003-german-air-force/e0nk2v
Někdy se stává, že blbec ze sebě dělá blbce sám. A protože je to blbec, tak necápe, proč je za blbce.
Pise se to Luftwaffe.
Mimochodem „Risske drahy“ meli soudruzi v NDR az do sjednoceni – dokonce pouzivali velmi podobny font na nazvech stanic, coz v soubehu se stavem mnohych z nich vyvolavalo dojem, ze bitva na pristupech k Berlinu probehla minuly tyden 😀
Luftwaffe je i bez Hitlera. Prostě německé vzdušné síly. I u nás politiky též vozí armáda.
Myslím, že jeden stejný letoun pro ČR by byl také vhodný.
No, nová A350 bude stát určitě ranec, já bych byl spíše pro nákup nějakých 2 olítaných 787-8 od leasingovky. Jeden kus by byl na nic, když by šlo jedno éro na údržbu a zrovna bylo potřeba, byl by problém na světě.
A319 CJ jsou pro stát naší velikosti až až. Škoda, že v době pořízení nebyl k dispozici A220-300/ACJ TwoTwenty.
Mimochodem ČR má nasmlouvané sdílení A330 MRTT, který umožňuje kromě vzdušného tankování, transportu nákladu i přepravu osob. Mám pocit, že smlouva je jen na 100 hodin ročně. Ale navýšení by asi stále bylo výhodnější než koupě wide body letadla které by většinou hnilo v Kbelích. Navíc A330 MRTT je vojenský derivát který se pro tento účel za současné geopolitické situace jeví jako vhodnější.
Jedna A330 pár dní zpět přistávala v Pardubicích.
No řekl bych, že pořídit naší AČR nějaké widebody je aktuálně celkem zbytečnost, když NATO kromě několika Boeingů C-17A Globemaster z maďarské Pápy nově provozuje také asi 3 vojenské víceúčelové Airbusy A330-200MRTT, které jsou ustájené v holandském Eindhovenu, a které si pro převoz vojáků některé státy (včetně ČR) pro tyto účely pronajímají. Našim politikům stačí A319 až nad hlavu… Ti na mezikontinentální návštěvy moc nelítají. Navíc – v politickém měřítku jsme co do postavení ve srovnání s Německem daleko hlouběji, takže by to byla celkem zbytečnost vlastnit nějaké Widebody pro naše politiky, bo by to letadlo věčně stálo na zemi.… Číst vice »
Ona vláda se ho dokonce dvakrát pokoušela neúspěšně koupit Global/Challenger
Naší věrchušce by stačili bicykly a pan president už má vozík. …
Ne, nebyl. Pro potřeby AČR, resp. vládních VIP jsou A319 dostatečné. Když pořizovat něco většího, tak čistě transportní stroj velikosti C-130 nebo alespoň C-390, ten by armáda uživila. Pro přepravu vojáků a materiálu na vzdálenější mise nyní dostačuje podíl na programu MMF, kdy máme k dispozici A330MRTT. Např. tento týden jsme ho využili na přepravu mise do Litvy.
Armáda potřebuje Herculesy.
Byla to úžasna podívaná :))
Za co jste dostal minusy???
Asi od těch, co by radeji videli přistání letadel bratrske pomoci z východu 😁
Krásné letadlo, ta A350. Jen se jim moc nepovedl ten nátěr.
Krásné, to sedí – i tady máte zase ty dva mínusy…
Qatar ultras 😀
Závsit, nejspíš.