Lufthansa chce vrátit státní pomoc, navýší základní jmění
Airbus A350 společnosti Lufthansa. Foto: Lufthansa
Dopravce vidí "udržitelné oživení poptávky", obsazenost letadel se vrátila nad 70 %.
Dopravce vidí "udržitelné oživení poptávky", obsazenost letadel se vrátila nad 70 %.
Kéž by tito german boys koupili ČSA
Potvrzuji, v poslední době využito 5x, z toho v srpnu obsazenost prakticky 100% (MUC-CAI), v září kolem 2/3 kapacity (VIE-CAI, ZRH-CAI).
Minulou sobotu bratranec PMI – FRA – PRG. První segment full house, druhý segment full house (2 místa).
Jestli to vrátí, tak nebude mít Šimáně co říkat ke vstupu EuroWings do Prahy. Pokud do SmartWings vstoupí silný partner a CSA převezme někdo s penězi (Babiš?) Budou se asi dít věci. Z Prahy to zatím moc neleta, protože cenotvorba je na zajímavých letech dost zvláštní. Z Smartwings doslova nepochopitelná. Ale pořád jim fandím. V CZ těžko vznikne něco většího a lepšího. Ale konkurence se nehrne. Což nechápu.
Ono je dost rozdíl jestli vám někdo půjčí na překlenutí krize a po krizi nebo během zlepšování to zase postupně vrátíte (čili nespadnete do dluhové krize a investoři navyšují jmění v bezpečném přístavu, když už to zase jede nahoru) a nebo jestli vás to vykoupe a musíte se tím proklestit se všemi negativy nedostatku likvidity (propouštění, neplacené dovolené a tak). Ale co dělat, tak to je.
Jakože už Lufthansa vydělává? No nevím. Možná ano.
Letěl jsem s LH minulý týden 4 lety po Evropě. Všechny byly obslouženy 320/CR9 a obsazenost tak 95-100% sedadel. V Muc i Fra bylo k vidění v provozu pár větších letadel. Dovnitř jsem však neviděl a do jejich nákladového prostoru už vůbec ne…
To asi ne, „návrat k zisku očekávají 2024“, ale vypadá to, že po okleštění provozu a firmy jsou z nejhoršího venku, tedy zastavil se „střemhlavý účetní pád“.
BureshAirlines místo ČSA bych si uměl představit. Žluté zbarvení kombinované s nápisy ANO, létáme líp!