Lufthansa chce vrátit státní pomoc, navýší základní jmění

Airbus A350 společnosti Lufthansa. Foto: LufthansaAirbus A350 společnosti Lufthansa. Foto: Lufthansa

Dopravce vidí "udržitelné oživení poptávky", obsazenost letadel se vrátila nad 70 %.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Beny

Kéž by tito german boys koupili ČSA

Klabavátor

Potvrzuji, v poslední době využito 5x, z toho v srpnu obsazenost prakticky 100% (MUC-CAI), v září kolem 2/3 kapacity (VIE-CAI, ZRH-CAI).

RHood

Minulou sobotu bratranec PMI – FRA – PRG. První segment full house, druhý segment full house (2 místa).

VíKo

Jestli to vrátí, tak nebude mít Šimáně co říkat ke vstupu EuroWings do Prahy. Pokud do SmartWings vstoupí silný partner a CSA převezme někdo s penězi (Babiš?) Budou se asi dít věci. Z Prahy to zatím moc neleta, protože cenotvorba je na zajímavých letech dost zvláštní. Z Smartwings doslova nepochopitelná. Ale pořád jim fandím. V CZ těžko vznikne něco většího a lepšího. Ale konkurence se nehrne. Což nechápu.

Y.K.

Ono je dost rozdíl jestli vám někdo půjčí na překlenutí krize a po krizi nebo během zlepšování to zase postupně vrátíte (čili nespadnete do dluhové krize a investoři navyšují jmění v bezpečném přístavu, když už to zase jede nahoru) a nebo jestli vás to vykoupe a musíte se tím proklestit se všemi negativy nedostatku likvidity (propouštění, neplacené dovolené a tak). Ale co dělat, tak to je.

VíKo

Jakože už Lufthansa vydělává? No nevím. Možná ano.

cestující

Letěl jsem s LH minulý týden 4 lety po Evropě. Všechny byly obslouženy 320/CR9 a obsazenost tak 95-100% sedadel. V Muc i Fra bylo k vidění v provozu pár větších letadel. Dovnitř jsem však neviděl a do jejich nákladového prostoru už vůbec ne…

Y.K.

To asi ne, „návrat k zisku očekávají 2024“, ale vypadá to, že po okleštění provozu a firmy jsou z nejhoršího venku, tedy zastavil se „střemhlavý účetní pád“.

Roman osobně

BureshAirlines místo ČSA bych si uměl představit. Žluté zbarvení kombinované s nápisy ANO, létáme líp!