Letel jsem s Uzbekistan Airways pred mesicem do Taskentu. Neskutecny zazitek vratit se v case tak o 20 let zpatky. Myslim v dobrem. Letadla jsou v dobrem stavu, ale ta atmosfera, jako kdyz jeste nebyly lowcosty. Pilot stara skola, hlaseni letusek, catering. Vsechno jako driv.
Pepa
1 rok
A v čem že jsou ty aerolinie tak vyznamné? Krom zakázky pro Kunovice ?
Třeba tím, že Uzbekistan Airways je dopravce s druhým nejvyšším počtem letů ze zahraničí do Ruska (po Turkish Airlines). Samotný Uzbekistán má necelých 40 mil. obyvatel, jejich národní dopravce kromě do Ruska létá ještě do Evropy i do USA (New York).
Miloš
1 rok
L410 jsou velmi dobré letouny s dobrým základem. Lze ho téměř do nekonečna vylepšovat a vymýšlet různé výbavy, možná i prodloužení trupu. Je prověřený v extrémních podmínkách. V mnoha místech světa zatím neví o jeho spolehlivosti a třeba Kanada má šanci to také vyzkoušet. Uzbekistán zkušenosti už má.
Je smutné, že L610 se zatím nepodařilo dostat zpět do výroby. Podobný stroj by si zákazníky jistě našel.
LETu Kunovice držím palce a z jejich úspěchů mám radost.
Letel jsem s Uzbekistan Airways pred mesicem do Taskentu. Neskutecny zazitek vratit se v case tak o 20 let zpatky. Myslim v dobrem. Letadla jsou v dobrem stavu, ale ta atmosfera, jako kdyz jeste nebyly lowcosty. Pilot stara skola, hlaseni letusek, catering. Vsechno jako driv.
A v čem že jsou ty aerolinie tak vyznamné? Krom zakázky pro Kunovice ?
Třeba tím, že Uzbekistan Airways je dopravce s druhým nejvyšším počtem letů ze zahraničí do Ruska (po Turkish Airlines). Samotný Uzbekistán má necelých 40 mil. obyvatel, jejich národní dopravce kromě do Ruska létá ještě do Evropy i do USA (New York).
L410 jsou velmi dobré letouny s dobrým základem. Lze ho téměř do nekonečna vylepšovat a vymýšlet různé výbavy, možná i prodloužení trupu. Je prověřený v extrémních podmínkách. V mnoha místech světa zatím neví o jeho spolehlivosti a třeba Kanada má šanci to také vyzkoušet. Uzbekistán zkušenosti už má.
Je smutné, že L610 se zatím nepodařilo dostat zpět do výroby. Podobný stroj by si zákazníky jistě našel.
LETu Kunovice držím palce a z jejich úspěchů mám radost.
Kanada ma Twin Ottera a PWC motory.
Gratulace, ať se daří!
To je L-410 UVP-E20? Ten model totiz nemá nádrže na koncích křídel.
E20 nemusí mít nádrže na křídlech. E20 v Nepále je nemají.
Pravda, na obrázku je L410 NG.
Uzbecké livery vypadá na l410 fakt skvěle. Už se tešim až ho uvidím naživo