Jihlava shání jediný trolejbus. S nezvyklými podmínkami, které nesplní ani vítěz poslední soutěže
Trolejbus Škoda Solaris 26Tr v Jihlavě. Foto: DPMJ
Dopravní podnik dosud nikdy nepožadoval schválení vozidla v době podání nabídky. Najednou ano.
Hlavně proč očekávaná cena je na úrovni vozů s baterií… 🙄
Nechapu, proc neoslovili viteze souteze, aby dodal jeste jeden trolejbus a musi vypisovat soutez a jeste s takovymi podminkami…
Myslím, že podle vítěze soutěže pochopíte:-)
Ne nadarmo je Jihlava při cestě do Brna!
„Ředitel DPMJ Radim Rovner na dotazy k podlimitnímu řízení nejprve odmítl odpovědět. Otázkami se začal zabývat až poté, co redakce poslala dotazy i na magistrát, který je stoprocentním vlastníkem DPMJ“
Frajer by si měl uvědomit z jakých peněz je placen…
městských?
A městské peníze se berou odkud? /nemyslím tím konkrétní tiskárnu
„Schválení v zemích EU nebo Švýcarsku ale zdaleka neznamená jistotu, že vozidlo může jezdit i v Jihlavě.“
Česká klasika, tohle se netýká jen dopravních prostředků. To už je folklór zdejších nákupů.
no netýká se to především dráhy? 🙂 u silničních vozidel schválení v EU stačí.
Trolejbus je drážní vozidlo 😉
Viz úzkokolejná Hašišbedna na JHMD.
No to byl ale problém po přestavbě, ne? V původním stavu to tam alespoň občas jezdilo (bez nutnosti přetypování na tramvaj)
no právě 🙂
Bohužel. Je potřeba změnit zákon o drahách.
To tak krásně maloměstsky smrdí 😊 zdravíme do Olomouce!
Ale notak, i v Praze dovedou mít nesplnitelné či přímo navzájem si odporující požadavky. A vztekat se na okolí, že ty jejich požadavky splnit nedokáže.
Příklad na podporu tvrzení by nebyl?
Vyšehradský most. Požadovali zachování konstrukce, jeho nerozšíření a zároveň podporu železniční dopravy na mostě, který ztrácí nosnost.
Osobáky budou jezdit pod zemí (metro S).
Zachování konstrukce neznamená zachování původních dílů, je možné to vyměnit. (Ostatně při běžné údržbě by už na mostě nemusel být původní ani šroubek, každý díl by se vyměnil)
Že by se Škoda Ekova potřebovala zbavit prototypu Electronu? Schválený je…
A Inekon Superior taky rozebírají?
Kdepak, ten požadují košičtí šotouši do svého města, aby měli pestřejší provoz.
Jakou karoserii měl ten prototyp?
Vlastní výroba Ekova, stejné jako elektrobusy Ekova Electron.
Není nic jednoduššího než si to zadat do vyhledávače.