Jihlava shání jediný trolejbus. S nezvyklými podmínkami, které nesplní ani vítěz poslední soutěže

Trolejbus Škoda Solaris 26Tr v Jihlavě. Foto: DPMJTrolejbus Škoda Solaris 26Tr v Jihlavě. Foto: DPMJ

Dopravní podnik dosud nikdy nepožadoval schválení vozidla v době podání nabídky. Najednou ano.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk Sýkora

Hlavně proč očekávaná cena je na úrovni vozů s baterií… 🙄

Martin

Nechapu, proc neoslovili viteze souteze, aby dodal jeste jeden trolejbus a musi vypisovat soutez a jeste s takovymi podminkami…

Poudy

Ne nadarmo je Jihlava při cestě do Brna!

Ferda Vomáčka

„Ředitel DPMJ Radim Rovner na dotazy k podlimitnímu řízení nejprve odmítl odpovědět. Otázkami se začal zabývat až poté, co redakce poslala dotazy i na magistrát, který je stoprocentním vlastníkem DPMJ“

Frajer by si měl uvědomit z jakých peněz je placen…

ABC

městských?

Pája

A městské peníze se berou odkud? /nemyslím tím konkrétní tiskárnu

Klabavátor

„Schválení v zemích EU nebo Švýcarsku ale zdaleka neznamená jistotu, že vozidlo může jezdit i v Jihlavě.“
Česká klasika, tohle se netýká jen dopravních prostředků. To už je folklór zdejších nákupů.

ABC

no netýká se to především dráhy? 🙂 u silničních vozidel schválení v EU stačí.

Dzejejc

Trolejbus je drážní vozidlo 😉

Karl vB.

Viz úzkokolejná Hašišbedna na JHMD.

ABC

No to byl ale problém po přestavbě, ne? V původním stavu to tam alespoň občas jezdilo (bez nutnosti přetypování na tramvaj)

ABC

no právě 🙂

Rudolf Tuček

Bohužel. Je potřeba změnit zákon o drahách.

Dom

To tak krásně maloměstsky smrdí 😊 zdravíme do Olomouce!

Jiří Kocurek

Ale notak, i v Praze dovedou mít nesplnitelné či přímo navzájem si odporující požadavky. A vztekat se na okolí, že ty jejich požadavky splnit nedokáže.

Karl vB.

Příklad na podporu tvrzení by nebyl?

Jiří Kocurek

Vyšehradský most. Požadovali zachování konstrukce, jeho nerozšíření a zároveň podporu železniční dopravy na mostě, který ztrácí nosnost.

Leinad

Osobáky budou jezdit pod zemí (metro S).
Zachování konstrukce neznamená zachování původních dílů, je možné to vyměnit. (Ostatně při běžné údržbě by už na mostě nemusel být původní ani šroubek, každý díl by se vyměnil)

Jenki

Že by se Škoda Ekova potřebovala zbavit prototypu Electronu? Schválený je…

Jenki

A Inekon Superior taky rozebírají?

Alexandr Mikulka

Kdepak, ten požadují košičtí šotouši do svého města, aby měli pestřejší provoz.

Pája

Jakou karoserii měl ten prototyp?

Jenki

Vlastní výroba Ekova, stejné jako elektrobusy Ekova Electron.
Není nic jednoduššího než si to zadat do vyhledávače.