Glosa: Babiš na letišti prezentoval propadák jako velký úspěch

Přistání na dráhu 06/24. Foto: Letiště PrahaPřistání na dráhu 06/24. Foto: Letiště Praha

Premiér Babiš a ministryně financí Schillerová tento týden uspořádali na pražském letišti tiskovou konferenci, aby představili velké rozvojové plány letiště.

93 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ic540

Hm. Tak nenávistný článek jsem dlouho nečetl. Smutné.
No jo. Fouká a je škaredě…………

Bergham

Tak napiš článek o tom, jak měl Babiš při těch kecech krásnou kravatu, když ti vadí shrnutí faktů, které nevyzní oslavně.

Jan Sůra

Fajn, co je na něm nepravdivého?

blonďák

Co je na něm nenávistého? Je kritický, ale ne nenávistný.

Karel

Za prvé : Rossec je lhář. Peníze budou na všechno, co Babiš slíbil. Zadruhé: Rossec je lhář. Předchozí vlady ODS neudělaly ale vůbec nic pro to, aby na letiště dotáhly dráhu, protože je sponzorovali zlodějští taxikáři. Zatřetí: Samozřejmě se teď nehodí pravdoláskařům, a pražské demožumpě, že se věci začínají hýbat. Agentovi STB Bartoškovi nalejt milony na festival do Kral.Varů ano. Do letiště ne.

Karel

Dneska venku prší a fouká vítr.Může za to Babiš.

VaBa

Rozvoj letiště je potřeba, čím dříve, tím lépe. Škoda vyhozených peněz do jiných letišť v ČR. Je lepší jedno špičkové než 3 průměrná ( z toho 2 ztrátová ). Jsme velmi pozadu ve výstavbě dopravní infrastruktury jak dálnic, silnic 1. třídy, obchvatů, železnic a můžeme přidat i z vodních cest třeba jez na Labi. V Praze je to metro/vlak cokoli co spojí letiště s centrem. To jsou dobře známé nedostatky, které netřeba více popisovat. Téměř většina těchto zpoždění není novinkou posledních let, ale stavem posledních desetiletí. Komunismus nás zastavil a posledních 30 let toho moc nenapravilo. Bohužel si za velmi… Číst vice »

Jiří Kouba

Když se špičkové letiště zamlží, hned se hodí nějaké blízké. V turbulentním počasí i turbulentních časech obstojí spíš decentralizované struktury. To věděli už otcové internetu. A je na to krásné české přísloví: česká myš má ráda více děr.- A krajská letiště se staví z krajských peněz.

Mihala

místo, aby podpořil vnější okruh, stojí za letištěm, které slouží primárně cizincům. Hlavně aby jen za pár let mohl Hřbovi a pražské koalici (před komunálními volbami) vsípnout, že nemakají a že jen sází stromy, bez podpory státu Praha s okruhem ale nehne a místo toho se řeší letiště, které oproti jiným, rozvíjejícím se letištím je blízko zástavbě a další navýšení kapacit bude jen ke škodě. Potřebujeme teď fokus na okruh a ne letiště, ale holt zatvrzelost vůči Hřibovi, který mu brání v úřednickém ghettu …. a doplatíme na to všichni, nejen naštvaní turisti, kteří se budou plahočit do cetra autobusy,… Číst vice »

Rossec

Zaprvé: Babiš je lhář. Zadruhé: Babiš je lhář. Zatřetí: Samozřejmě se teď nehodí Estébakovi nalejt do letiště miliardy, vždyť už nyní nejsou prachy v rozpočtu na to, co nasliboval.

Radek Janata

Žádně miliardy by se do letiště nelily, letiště by si na to půjčilo. A coby státem vlastněný podnik, ziskový a monopolní, by to bylo za velmi dobrý úrok.

Rossec

Ano, ano, další možnost jak něco v zisku vysát a zadlužit.

Jiří Kocurek

Tak samozřejmě, proč investovat, když se ty peníze dají prožrat. Úplně stejně prožrat, jako je prožral jeho povedený fotřík, když vedl zahraniční obchod ČR za Husáka. Estébák nepadá daleko od služebny.

Hezky česky

Babišovo ANO funguje jako šmejdi na prodeje hrnců a dek. Jeho senioři mu skáčou na špek, on za pár stováků důchodu odsál v ČR vše. ČEZ, Lesy ČR, Letiště Praha – rozvoj? Výstavba atomek, nové lesy sežrané kůrovci, či nová ranvej v Praze? Z čeho? Ty firmy nemaj žádné rezervy, všechno šlo na důchody, či nový úřednický aparát.
Celé to jsou jenom žvásty vlády, která už neví kam šáhnout, aby uspokojila státní hladové krky voličů ANO a to takovou konjunkturu neměla žádná vláda, investice nula..

Tady na Moravě

Nejsmutnější na tom je, že přesně takhle to vedou i v obcích i krajích, kde jsou zrovna u válu.

František Nantl

Dle mého soudu je hlavním problémem koordinace všech dopravních záměrů navzájem. Dočetl jsem se, že pokud by se stavěla ranvej dříve, než se postaví železnice na letiště, tak je v podstatě nemožné vlak (v nové stopě, vlečka na letiště již existuje dávno) na letiště dovést a pokud letiště nebude napojeno na železniční osobní dopravu, k čemuž jsme se zavázali v nařízení č. 1315/2013 o síti TEN-T v Evropské unii (termín je sice až do roku 2050), ale musí být splněn, jinak by letiště ztrácelo na svém významu a navíc by mělo problém lidi na letiště stávajícím systémem dopravy v odpovídajícím… Číst vice »

Alibaba

Pokud by se stavěla ranvej dřív než vlak, tak při normálním plánování se ranvej nadimenzuje tak, aby se pod ní dal udělat tunel. Takže prd nemožné.
Mám jinak pocit, že hospodářská komora nějakou VRT na letiště jen prudí aby zdržovala výstavbu vůbec nějaké tratě, že dle vás bude regionální, to pochybuji. Řekl bych, že bude celostátní, a rychlosti budou odpovídat vedení v zástavbě, nestavíme na zelené louce. A po budoucí trati VRV nebudou mít zákaz jezdit, doufám, že u nějaký se tam vyskytne, především ve směru ze Semmeringu.

Suchdolák

Nám na Suchdole i v dalších obcích ty soustavné odklady výstavby paralelní dráhy pochopitelně velice vyhovují a stále věříme, že k její realizaci nikdy nedojde. Do roku 2025 určitě dojde k tolika změnám nejen v letecké, ale i v železniční dopravě, a i kdyby se do té doby nezačaly nějak využívat Kellnerovy Vodochody, tak jsou tady už teď i zcela nevyužité Pardubice, kam je to z centra Prahy vlakem časově dost podobně daleko jako BUS linkou AE nebo nějakou kombinací MHD do Ruzyně, nehledě k tomu, že nemalá část leteckých cestujících (z východnějších oblastí ČR) to má do Pardubic blíž… Číst vice »

pzag

Prostě jste chtěli vyjebat se systém a nakoupili levně a teď to hrajete na to, jak to není potřeba, že?

Suchdolák

Omyl – o žádný nákup nešlo: zdaleka ne jen já tady mám rodinný dům po předcích z doby počátku 2. světové války a nemám zájem o to, aby mi éra přistávala a startovala přímo nad jeho střechou, když přistání a starty na existující dráhu ani zdaleka tolik staveb , protože vedou v mnohem větší míře nad dosud nezastavěnou oblastí. A když se většina těch starších staveb v Suchdole stavěla, mělo tehdy právě nově dobudované letiště jen původní krátkou dráhu, kterou prodlužovalo až někdy v 60. letech minulého století, takže do té doby tady žádná „jumba“ ani nelétala.

Suchdolák

Pardon, něco tam vpadlo – správně mělo být
„když přistání a starty na existující dráhu nepostihují ani zdaleka tolik staveb ani lidí, protože vedou v mnohem větší míře nad dosud nezastavěnou oblastí.“

Rýpal

Jj ču… ci a ještě se cítí ublíženě

Kamui

Stavby tohoto typu (týká se např. i pražského okruhu) by měly být prohlášeny za strategické objekty celostátního významu, a jako takové se prostě postaví, a názor nějakých Suchdoláků přitom nebude brán zřetel.

Karel

To jo, v Severní Koreji to tak funguje…

MildaIV

Z východnějších částí republiky je blíž Vídeň, Bratislava a Katovice.

dopravák

Jak ze kterých …

Kuba W

a že z ov jezdí každou hodinu vlak do vídně, blavy, katovic…

X 1

Na vlaková spojení nejsou peníze. Ty jsou jen na dotovanou leteckou linku do Vídně.

Jiří Kocurek

Do Vídně do dvě hodiny, ne?

Zlámalík

Každé dvě hodiny jede z Ostravy EC. A dál? Nebo myslíte, že třeba z Brna je nějaké terno jet na letiště do Prahy, když mám Schwechat „za zadkem“?

Josef

A jeje, uz zase ten nesmysl s Pardubicema, z letiste je to na hlavni nadrazi 33 minut, z Pardubic z hlavaku 55 a to se jeste na to nadrazi musite z toho letiste dostat. Takze cesta trva dvojnasob casu a to jeste neresime to, ze budete cekat v pardubicich na nejaky spoj, zatimco odsud vam to jezdi prakticky porad.

dopravák

A v Ruzyni zase hodinu na odbavení, které v Pardubicích zvládnete mnohem rychleji – tak kde je nějaká skutečně frapantní úspora času?

Petr

Teda já bych měl taky Pardubice rád jako alternativu Prahy (potenciál levnějších letenek), ale zrovna frontami bych neargumentoval. Létám z Prahy tak 10krát do roka a nezažil jsem víc než 10minutovou frontu na cokoliv. Většinou jsem od autobusu za 10 až 15 minut u gatu.

Josef

To se asi tyka letu se Smartwings, kde je spolecnej check-in pro vsechny, nicmene nevybavuju si, ze bych tam travil tolik casu nekdy a to jsem odlital treba v pondeli rano pred sedmou, kdy bych rekl, ze je docela spicka. V tech Pardubicich narazite pro zmenu na problem, ze tam jsou jenom tri stojanky na bezny letadla, kolik tam toho asi tak za hodinu odbavite pri prumernem stani kolem 30 minut?

Bart

Nic, do Pardubic létají pouze dva lety týdně (SkyUp do Kyjeva), takže když už to letadlo z Kyjeva přiletí, tak Šmejkalová má takovou radost, že vyběhne z kanceláře, zamává vlajkou a přivítá letadlo jako před 80 lety, když začínalo letiště Praha. Takže na ty dva lety týdně z Kyjeva by naprosto stačila jedna stojánka. jinak ten SkyUp tam nestojí 30 min, ale hodinu (přílet 11:50, odlet 12:50). můžete si to ověřit na FR24.

Jan

Rýchle vlakové spojenia z Pardubic do Prahy majú po väčšinu dňa interval v priemere cca. 20 minút.

Prngr

a v neděli nesmí přistávat letadla, protože vlaky jsou vyprodané?

Josef

To uz tihle presouvaci do Pardubic neresi, ze vlakem se clovek v jisty dny (patek/nedele) nedostane a ze dalsi vlaky tam uz jaksi pridat nejde.

Nekdo

Jsem si nevsiml, ze bychom z Brna kvuli tomu v patek a nedeli nejeli na letiste a neleteli…

Josef

Je pondeli 8:42, chci si koupit listek Praha-Pardubice na tento patek. Zkousim Regiojet, nektere odpoledni vlaky uplne vyprodane, u zbylych tak jedno az dve mista volne.

Jen tak

ono urcite nejake vyjyvy prijdou… ale po kazdem vykyvu prijde rust.

podivejme se, jde jsme byli v roce 2008 a kde v roce 2018…

takze na cyklicke vykyvy ekonomiky clovek nesmi koukat – to bychom dodneska pouzival i parni lokokotivy.

jinak ty fantasticke vize o pardubicich jsou … no, fantasticke 😀

a vodochod se svym limitem 100 pohybu denne … skoro nic nevyresi.

Suchdolák

„a vodochod se svym limitem 100 pohybu denne … skoro nic nevyresi.“ A zkusil jste si vůbec někdy zjistit, kolik pohybů denně je odbaveno v Ruzyni? Nechci sice plodit dlouhý text, ale v tomto případě to jinak nejde. Rozhodně nechci argumentovat průměry, protože kvůli sezónnosti nejsou a ani nemohu být objektivním kritériem: současné vybavení ruzyňského letiště podle statistik umožňuje realizovat bez zásadních problémů až cca 3 tisíce pohybů denně, ačkoli PRŮMĚRNÝ počet za celý rok je menší než 500 pohybů denně, takže tato potřeba je v praxi běžně plně pokryta. Ale nemohu si odpustit reakci na doslova ten žvást: 100… Číst vice »

Pragmatický ekolog

Nezlobte se, ale kromě několika všeobecných pravd, ve Vašem dlouhém textu zazněla celá řada mýtů. Reakce na vše by zabrala spoustu času a hlavně by to bylo minimálně stejně dlouhé:-)kdo by to pak četl, kór jen v diskuzi pod článkem. Tak vyzdvihnu jen ten největší. Reálná kapacita současnéjo dràhového systému LKPR zcela jistě bez jakýchkoliv debat není 3t pohybů denně, tomuto číslu se nemá šanci ani přiblížit. 3 tisíce pohybů denně by znamenalo 125 pohybů každou hodinu. V současnosti není se dvěma křižujícími se drahami hodinová maximalní kapacita ani na polovině tohoto čísla! Nehledě na to, že pochopitelně i u… Číst vice »

Tom

Už ses konečně vykecal? Ty jseš jak ta Šmejkalová, která si myslí, že bude diktovat letišti v Praze, který lety má přenechat Pardubicím…

Jakub

Ale když budou létat nad hlavami v Pardubicích, tak je Vám to jedno, co? 🙂 Typické NIMBY… takto by se nikdy nic nepostavilo

dopravák

Komu? Víte vůbec, jak je orientovaná dráha v Pardubicích?

Jakub

Vím, párkrát jsem tam letěl… Pokud by se výrazně zvýšil provoz na letišti v Pardubicích, tak mi chcete říct, že si ani jeden obyvatel nebude stěžovat na hluk v okolí letiště? Vždy si bude někdo stěžovat, protože letecká doprava bude vždy produkovat negativní externality, stejně jako silniční doprava. Nebyla to kritika jen konstatování situace 🙂 Nemusíte se hned do mě navážet, že nevím, jak je orientovaná dráha v PED…:-)

jakub

těším se na novou dráhu a závidím vám, jak hezký pohled na letadla budete mít

Vítek

Teď sice po linkách z Pardubic všichni volají, ale až dojde na něco jako že tam třeba opravdu něco bude létat, tak se ozvou takoví jako tady ze Suchdolu.

AAA

Aniž bych chtěl hájit Babiše tak co konkrétně mohl a měl udělat lépe? Když dneska slavíme 30. let od konce dob když strana a vláda rozhodly tak se stavělo. A holt dneska má každý hlavně práva na kterých nesmí být zkrácen ani formálně.

Jan Sůra

Vám nepřijde divné, že to samé říkal v dubnu 2017 a teď slavnostně oznámí, že ten plán tedy ministerstvo financí čerstvě schválilo?

AAA

Takže se tedy celou dobu čekalo jen až MF schválí nějaký plán, vše ostatní je už vyřešeno a může se tedy kopat?

Jan Sůra

Ne, ale jednou z informací bylo, že to nyní MF schválilo.

Jiří Kocurek

Ale notak, vždyť Babiš sám je stará struktura, předrevoluční soudruh. A to doslova.

Víte kolik toho za Husáka naslibovali? Do socalismu pojedeme autem! (a pak sháněli Bertoneho, že mají světla, ale zbytek Favorita chybí, jestli by z toho něco neudělal) A to doslova.

Mirvald

Já panu premiérovi rozumím. Vláda nemá jen letiště, musí řešit spoustu dalších problémů. A co jiná letiště? České Budějovice, Karlovy Vary, Ostrava. Ty jsou také jistě na hraně svých možností. I tam by bylo potřeba investovat.

MildaIV

Tam by se dalo investovat jedině do zrušení a předělání na něco užitečného.

mgr.pavel

Letiště České Budějovice pracuje na hraně svých možností, no tak to je hodně divokej sen.

A obhajovat minimálně dva roky nicnedělání vlády, to je také pěkný nonsens.

ene bene

Vy to nevnímáte jako vtip?

František Nantl

Víte pane Mirvalde, díky velkému (a stále většímu) směřování na Prahu a okolí (za 20 let nárůst počtu obyvatel o 250-300 tisíc lidí), a tím i stále rostoucímu podílu Prahy a Středočeského kraje na celé ČR, v současnosti více než čtvrtina obyvatel žije v těchto dvou krajích a především atraktivita Prahy, jako hlavního města a turistické destinace, způsobuje, že ostatní letiště mají zlomek obratu letiště v Praze. Pokud byste sledoval tento server pravidelně, tak byste věděl, že druhé největší letiště, co se týká obratu cestujících v Brně-Tuřanech překročí letos půl miliónu odbavených cestujících, což je asi 34x!!! méně než letiště… Číst vice »

Jen tak

ktera ostatni letiste?

zadne z nich nepatri statu, ale krajum. s temi babis nema nic spolecneho.

Lukáš F.

Já do toho prd vidím, ale co proboha na vybetonování tří kilometrů dráhy trvá 3 roky a stojí 15 miliard? Vždyť za takové peníze se dá prorazit nová trasa metra!

Tony

Runway se nedělá stylem, že ,,nalejete asfalt na louku“

Dalibor

ano většinou se dusá beton. Asfalt ová balená neí na letiště úplně nejlepší materiál 😀

Tony

Sice z toho půlku nepřečtu, ale používá se i asfalt případně vrstvy asfaltu. Vše v závislosti na letadlech a dalších okolnostech.

kakov

zvláště, když si člověk uvědomí, že letiště Tegel bylo Francouzi postaveno za2 měsíce…..
zní ty tři roky docela úsměvně 🙂

PS: pro rejpaly, samozřejmě vím, že stavba „vojenského“ letiště před 70 lety je úplně jiná kávy než stavba současného civilního letiště

pzag

Nedokážu posoudit stavařské měřítko, kolik práce to je a kolik by mohlo stát jenom to rovnání a betonování a doufám, že někdo doplní. Ale balík bude stát všechno okolo. Nepochybně dva ILS, nevím co chystají, ale určitě IIIa ne-li IIIb alespoň z jedné strany, s tím související světelné soustavy, osvětlení dráhy, náhradní napájení v případě výpadku, odvodnění, připojení taxiway a jejich vybudování, obrovský ranec bude stát byrokracie okolo a certifikace všeho.
A je tu nějaký stavař, který je schopný říct, kolik by stálo čistě to vybetonování takové plochy na patřičnou únosnost?

Lukáš F.

Technologie mě napadla taky, ale na druhou stranu, ve výsledku má být jedna dráha na vzlety a druhá na přistání, takže pokud by šlo o čas, alespoň dočasně by na vzlety stačila opravu jen ta dráha, zatímco ILS, přibližovací světla atd. se dají dodělat za provozu.

Suchdolák

Asi nemáte tak úplně pravdu – podle toho, co na Suchdole nedávno presentovali zástupci letiště, mají být obě dráhy schopné všeho, tedy i současných vzletů a současných přistávání a o žádné etapizaci v tomto směru nepadlo ani slovo. I když prioritou asi má být skutečně využívání, jaké popisujete.

Jiří Kocurek

Střelím od oka: 9 tisíc Kč na kubík betonu. Je to speciální beton, musí se ošetřovat. Sice je strojně pokládaný, ale ten finišer je poněkud jiná liga než na dálnici. Plus je nutno kontinuálně odebírat vzorky pro kontrolu, následně je prohnat zkouškama v laboratoři…
A bude to docela piplačka, pod dráhou vedou nejen kabely, tzn do chrániček se vším. A sranda bude, jestli tu dráhu chtějí vytápěnou, aby voda nenamrzala (když to mají v trávníku na Spartě…).

jal

Co tak dlouho trvalo na dokončení D11 do Hradce a co na postavení 400m 1/11 u Ostravy? A podobných staveb? Zatracený Babiš. : – )

Kdyby za Karla IV měli ty samé úředníky a zákony jako teď, bylo by z Karlštejna hotovo tak maximálně sklepení.

Jan Sůra

Zkuste si ten text nejprve přečíst.

Jiří Kocurek

Kdyžeto Karel IV dostavěli Svatého Víta?

Lukáš F.

D11 byla zaseklá kvůli výkupu pozemků, to u nové rwy problém není.

Jen tak

ano, je opravdu videt, ze do toho prd vidite.

Petr

Tak nějak přemýšlím, zda existuj jiný web, který by měl tak často potřebu kopat do vlády… A asi mě, minimálně z těch seriozních, žádný nenapadá 🙂 Ano, naše vláda je zoufalá, ale číst tu každý den minimálně jeden článek, co si musí kopnout? Když to nejsou slevy na jízdném, je to letiště nebo nedostavěná dálníce 🙂

Jan Sůra

Každý den? Zkuste nebýt jako Babiš a nelžete. Jinak je prosím něco v textu nepravdivého?

Honza

To, že v textu není nic nepravdivého, neznamená že text je racionální a objektivní. Dnes je v ČR 30. výročí sametové revoluce. Silná demokracie vyžaduje, aby všichni aktéry – politici, občany a samozřejmě i média – přispěly k racionální debatě. Novinář by se měl snažit o to, aby čtenář byl pod dojmem, že se snaží pojmenovat a odkrývat veškerá důležitá fakta, nikoliv že selektivně a aktivisticky proti někomu burcuje. Podle mě je obsah tohoto článku naprosto v pořádku (Faktem je, že se stavba pořád vzdaluje a nikdo tzv. “nebouchá do stolu”. A nejen tady, podle mě je správné kritizovat nesmysly… Číst vice »

Jan Sůra

Díky za reakci. I proto je text označen jako glosa, kde si takové emoční fráze můžeme dovolit. Jen bych podotkl ke slevám, že vláda bez důvěry není emoční fráze, ale tehdy realita.

Kuba W

pro Petra: novínáři tady ale nejsou od toho aby vládu chválily, navíc ani není za co. jasně že „seriozni“ noviny nekopou, vždyt mu patří:))) a a jak říká Bureš, Hospodářky a deník N platí Soroš, veřejnoprávní media jsou podplacená a vlastně všichni chudákovy jen ubližují. a on toho tolik dělá pro lidi (loni 4 km dálnic, letos 30,..fakt makáme)

X 1

Možná by jste nás taky mohli objektivně seznámit, jak státní pozemky pod budoucí ranvejí (poloha známá od r.1990), patřili státu. Jak tyto pozemky stát vydal překupníkům (restituent, Penta), a tito je za miliardy pŕeprodali státnímu podniku (Letiště Praha). Kdy si za to půjde Babiš sednout? Je pro Vás těžké napsat stručnou historii projektu a osoby zúčastněně? Objektivita naprosto chybí. Takto se s celkem slušného odborného média, pomalu ale jistě, stává hlásná trouba proti jediné osobě. Celá tato bulvární glosa je hodna odbornějších periodik, jako jsou Sputnik, Aeronet apod. Fakt mě to Honzo velmi mrzí. Je vidět, že máš o dopravu… Číst vice »

Jan Sůra

O tom, jak se nechal stát okrást, se toho napsalo myslím dost, ostatně, tady jsme to připomínali znovu: https://zdopravy.cz/penta-se-snazi-zablokovat-stavbu-paralelni-drahy-na-ruzyni-u-soudu-35083/. Není to zaslepenost jedincem, je to pouze alergie na lži a přisluhovače hlavního lháře. A této vlastnosti se nehodlám zbavit, ať je premiérem kdokoliv.

sledovatel webu

V té době to ovšem nebyla vůbec záležitost Babiše ani jeho „vlády bez důvěry“, jak si do ní nikdy neopomenete kopnout, ačkoli byla řádně presidentem jmenována!

Jan Sůra

Slevy byly schváleny vládou, která NIKDY nezískala důvěru Sněmovny.

X 1

To NIKDY však není v evropském kontextu nic vyjímečného. Podívejte se třeba na takovou Belgii či Itálii.

Petr

Nicméně stále je fráze „slevy zavedla vláda, která nikdy nezískala důvěru“ značně nepřesná a účelová— Ano, zavedla je vláda bez důvěry, nicméně současná vláda důvěru má a slevy nezrušila, naopak je plně podporuje a zakomponovala je do státního rozpočtu…Takže minimálně tuhle větu, nechci vám do toho samozřejmě mluvit a nemám na to ani právo, by bylo vhodné ze článků vypustit….Jinak úroveň tohoto webu je na vysoké úrovni, nicméně tohle ji v mých očích dost shazuje, a to ani náhodou nejsem příznivcem prolhaného estébáka ani jeho noshledů 🙂

Jan Sůra

Jak nepřesná: zavedla ji vláda, která neměla důvěru sněmovny. Tečka. Mimochodem, nepsal jsem toto spojení x měsíců.

Petr

Pokud mě chcete usvědčovat ze lži, tak prosím, abyste začal u sebe 🙂
https://zdopravy.cz/15-milionu-denne-stat-zverejnil-kolik-projezdi-za-slevy-studenti-ci-seniori-36935/
Zde článek z 8. listopadu s frází, kterou jste nepoužil x měsíců 🙂

Jan Sůra

Vidíte, to se omlouvám. Ale abych všem koblihářům udělal radost, budu ji používat pro jistotu nadále.

Petr

Já koblihář fakt nejsem, nicméně chtělo by to trošku objektivity, jinak je web poměrně na úrovni a tohle ji chtě nechtě v očích mnohých shazuje 🙂

mgr.pavel

Zkuste raději řešit podstatu. Má tento web ve svých příspěvcích pravdu? Je to s plánováním a výstavbou infastrukturních projektů u nás dost bídné? Pokud ano, co a proč vám na té kritice vadí?

Jiří Kocurek

Prach a broky, že by to byla potrefená husa?

sledovatel webu

„co a proč vám na té kritice vadí?“
Že by to snad byl její hrubý a hloupě agresivní styl a její velmi jednostranná orientace, zaměřená na zaslepenou personifikovanou kritikou téměř výhradně jen Babiše a naopak nenápadně upozaďující všechny jiné zúčastněné, jimž to samozřejmě velice vyhovuje?

Petr (ne ten samý)

Už o tom nějakou dobu přemýšlím, protože s přezdívkou Petr je nás tady víc, ale teprve Vy jste mě donutil. Dneska si vážně vymyslím nějakou originálnější přezdívku.