Eurowings zahájily nábor palubních posádek pro svoji novou základnu v Praze
Posádky Eurowings. Foto: Eurowings
Dopravce začne v Praze nejprve s vídeňskými posádkami.
Dopravce začne v Praze nejprve s vídeňskými posádkami.
Přál bych bývalým posádkám čsa aby zde našli konečně uplatnění a férový přístup. Vypadá to že Eurowings cíleně míří na tyto lidi, které SW hodil přes palubu. Navíc co vím tak Eurowings byl s úrovni posádek z ČSA které SW propustil velice spokojen.
To víte jak, že Eurowings byl s posádkami spokojen? Zdroj?
To nemíním v nejmenším jako kritiku posádek, ale dojmy nejsou fakta.
Jak to tak sleduji, dost lidí podložitelná tvrzení nezajímají. 😀 Smutné.
Time performance a safety, to je vše co společnost patřící pod Lufthansa vyžaduje. ČSA tam vydrželo se ctí dva roky. Zakladny Munich, Stuttgarg a Nurnberg. Co se týče SW no comment. Stačil kapitán pod vlivem v Kanadě. Není třeba trápit Google.
Mohli by rovnou koupit Smartwings. Běžný cestující by si změny názvu nevšimnul.
a on někdo smartwings snad prodává?
..a teorie o tom, ze v pripade krachu CSA a Smartwings nenajdou zamestnanci uplatneni v oboru mizi kdesi v dali
Tak to jste velkým optimistou. Sice tady píšou zase jen 3 letadla a měsíc nazpět to měly být 4, ale srovnávat tuhle základničku s flotilou SmartWing a CSA, to je… to je prostě tak nějak mimo. Já bych chtěl aby SmartWings nabraly zase sílu. A kdyby to jen trochu šlo, udržely i ČSA. Proč chtít aby šly ke dnu, to netuším. Tolik letadel nám sem nikdo nedá. Musel by vzniknout nový dopravce s českou majetkovou účastí. Potenciál na to Praha má a mít bude. Proto si myslím, že to SmartWings ustojí. I přes vstup EuroWings a dalších.
Měsíc nazpět zazněla informace, že od zimy budou mít v Praze 2 letadla a od léta třetí. S možností až 4 letadel v průběhu roku.
moje slova..doufám, že to přežijí a budou ještě silnější
Já doufám že ne vzhledem k jejich kvalitě služeb.
Nevím kolik posádek EW plánuje na letadlo, ale vice jak 4 to nebude, takže práci najde tak cca 32 stevardů a 16 pilotů. A to věřím, že polovina přejde v rámci skupiny.
no .. najdou .. nenajdou .. začneme třeba porovnáním toho, kolik letadel tady bázujou smrtwings… a kolik letadel ostatní .
… no, a v tom momentu v podstatě celá diskuse končí, protože vám dojde, že je to nesmysl.
Tak ja tomu rozumim tak, ze nejde tolik o absolutni hodnoty letadel jak jsou ted polozeny, ale o ten trend toho, ze kdyz se uvolni na trhu misto, tak ho nekdo driv nebo pozdeji vyplni. Jde celkem zretelne videt, ze Eurowings miri na vyuziti uvolnenych pozic po CSA vcetne vycvicenych posadek. Jasne, nahradit nekolik kusu letadel po CSA je jednodussi nez potencialne nahradit nekolik desitek kusu po Smartu kdyby takova situace nastala, ale dnesni letecky trh je dost flexibilni na to, aby reagoval rychle, kdyz nekde vznikne neuspokojena poptavka po letani. Uplatneni uvolneny kvalifikovany pracovni sily v oboru tomu jde… Číst vice »
…. a to ze se nekteřî mají potřebu vyjadřovat v diskuzích k věcem, kterým vůbec nerozumí se právě odhalilo v pravé nahotě
Ale tak každý má právo na názor ať je sebehloupější