Do sedmimiliardové soutěže na dostavbu D1 u Přerova přišlo 5 nabídek, nejlevnější je česko-slovenské sdružení
Vizualizace dálnice D1 u Přerova. Foto: ŘSD
Podle plánů ŘSD má stavba posledního úseku začít příští rok.
Podle plánů ŘSD má stavba posledního úseku začít příští rok.
Jste všichni vedle,,ekoteroristé v čele se spolkem Děti zeme všechny stavby zdržují,to vám nedošlo?Obchvat Frýdku-Místku ůspěšně pozdrželi o 15 let.To nikde na světě nemají.
Jdi se vyšetřit…bolševický noku.
Doprastav je od slovesa doprasiti…
Warum ?
Doprastav preco? Tolko kvalitnych firiem mame a vyberu najnespolahlivejscich dementov a etickych kryplov k subdodavatelom..
Soudruzi budou opakovat lež tak dlouho, až se národ unaví a stane se pravdou.
Líní úředníci, plivněte na svá důležitá razítka a bouchněte to tam. Už na to čekáme v Přerově jak na smilování. Pak bude na seznamu problémů už jen málo pracovních míst a hodně neprispusobivych individuí.
Škoda, že o těch řízeních nevíte o něco víc, pak byste věděl, že je k tomu potřeba trochu víc, než razítko někam dáte. Ale lidé v hospodě většinou ví vše, není si to aspoň myslí 😀
Odhaduju, že to probíhá nějak takhle:
…pivo…
…pivo…
Nikdo mi nebude nic přikazovat už vůbec ne tenhle stát!
…pivo…
Tak ať jim to stát příkáže!
…pivo…
V tupé víře, že stát bude rozkazovat jenom těm okolo, jemu ne.
A dědkovi z Tetčic jste to už poslali?…
I s klíčenkou 😄😄😄
Proboha už to prostě postavte!
Ta „křizovatka“ je teda veledílo….
Pořád stokrát lepší, než MÚK Plotiště.
Tak ta je také „jedlá“.
Podobné jak Lahovice na D0. Hlavně ušetřit za každou cenu a zvítězí ušmudlané české řešení. Umíme jen čtyřlístky nebo takové patvary i tam, kde by byla potřeba pořádná turbína.
Mohl jste se se svojí firmou přihlásit a navrhnout něco nej, co bude i levné …
Pročpak jste to neudělal … ????
Pane, obdivuji Vaši jasnozřivost, se kterou jste odhadl, že pracuji ve stavebnictví, nicméně žádnou stavební ani projekční firmu nevlastním. Tak jen pro pořádek.
Pokud se zahájí včas, bylo by zajímavé, kdyby stát vypsal motivační odměnu za dřívější dokončení, aby se makalo na doraz.Bohužel víme, že termíny jsou velmi benevolentní,firmy mají několik zakázek najednou, mezi kterými přesouvají lidi a techniku, vše se při nečinnosti pak svede na „technologickou přestávku“ a nebo nová specialita „pracuje se pod mostem“ kde však nikdo 14 dní není, nebo na stavbě statují 2 razovití spoluobčani atd…..Takže doufám že D1 bude co nejdřív, díky rozkopaní D46 letos co druhá jízda Brno Ostrava vyšla rychleji i přes rozkopaný Přerov.
„…kdyby stát vypsal motivační odměnu za dřívější dokončení…“ vždyť to se úspěšně už děje je to tak 2 měsíce co zde byl článek že ŘSD podepsalo dodatek smlouvy o zkrácení doby výstavby obchvatu Olbramovic o půl roku nebo zhruba před rokem podobný dodatek k d11 Smiřice- Jaroměř tak aby se otevřel společně s předchozí úsekem (to je mimochodem zítra) a takových staveb bylo víc jen mě napadli zrovna tyhle 2
jo ale co z toho mají ty lidi na který se pak tlačí z vrchu .. hovno. chtěl bych vás vidět jak by vás bavilo poslouchat že když si nemáknete seberou vám prémie…. to je úplně kontraproduktivní lidi na stavbách jsou nasraný a doléhá to na všechny a máte domdr…ný celý den…. ale jsou firmy co nemají restriktivní přístup… ale je jích málo…..
V pripade dopravstavu by mala byt motivacia aby to vobec domakal
Druhá nabídka s odstupem pouze 60 milionů…to zamrzí – viz https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003026/zakazka/396639
6.922.222.222 to měl s těmi dvojkami nějaký obchodní ředitel dobrý smysl pro humor při uzavírání ceny…
Ne vcera, ne predevcirem… pred deseti lety bylo pozde. Uz at je proboha dokoncena!
Smutné jak ekoteroristé blokují dopravní rozvoj. Dopadne to stejně jako u D8, dálnice se dostavěla ale s velkým zpožděním. Smrtelné hodohy, oběti a zácpy jsou na vrub pomatenců jako jsou děti země a jiné kreatury.
První úsek D1 byl uveden do provozu v roce 1971. Ten poslední snad v roce 2026 na padesátépáté výročí této slavné stavby. D1 je takové memento=nejstarší, nejdelší a nedokončená dálnice.
Není nejstarší náhodou D7?
Vycházel jsem z dostupných údajů, že historie D1 sahá až do 30. let 20. století. První úvahy o dálnici D7 se objevují na začátku 60. let 20. století a ten jeden úsek byl otevřen roku 1962. Wiki uvádí, že D1 je nejstarší a nejdelší dálnice na území Česka (a historicky první dálnice Československa). Z toho jsem čerpal, ovšem výsledek je ten, že ani jedna není kompletně v provozu.
Ano, úvaha o dálnici na východ, psal v knize budujeme stát pro 40 milionů Jan Antonín Baťa, 30. léta minulého století …
Dodnes stojí torza viaduktů postavená před II. SV …
Smutné je spíše to, že v tomto případě mají ekospolky tak trochu pravdu. Nevím jestli bych si chtěl v Dluhonicích koupit barák. Podél vsi železniční trať, za vsí kaliště a rozsáhlá průmyslová zóna a jako bonbónek dostanou dálnici, která kus vsi usekne a která naopak průmysl a brownfield víceméně respektuje. Je ovšem jasné, že zbořit dům jedné rodině a zlikvidovat hřiště je daleko jednodušší. A že ochranné pásmo regionálního letiště je svatý grál nad všechny poklady světa. Neznám historii projektování a proč to nešlo trochu oddálit, ale ač dálnicím jednoznačně fandím, tak tady to bude tak trochu rozpačité vítězství, pokud… Číst vice »
Víte, že existuje i možnost, si v Dluhonicich barák nekoupit? Vaše argumenty jsou již za minulých 15 let X krát probrané a vyřešené.
Děkuji za radu. Pokud jsou vyřešené, pročpak se to stále řeší? A že jde o ekoteroristy, to už jsem za minulých 15 let x krát slyšel.
Tak on i ten argument „úspěchem“ v podobě D8 je fdost pofidérní. Jo, nakonec to na sílu protlačili na estakádě v geologicky nestabilním území, před kterou varovali zdaleka nejen ekologové, ale i geologové, kde stavba zavalila železniční trať, sanace ujíždějícího svahu stála nemalý prostředky a ta estakáda bude asi už navždy potřebovat monitoring, kterej taky není zadarmo. Hlavně, že jako příliš drahý zamítli alternativy, který nejenže by asi byly schválený a hotový dřív, ale dost možná by ve výsledku ani dražší nebyly… Ta D1 přes Dluhonice to samý. Jo, na sílu a pomocí hloupý salámovky to nakonec asi ŘSD protlačí… Číst vice »
To samý Bzenec, jsem zvědav, jak tam to dopadne.
A co bylo tou dobrou variantou v Přerově?
Třeba nedělat z něj křižovatku dálnic a vést D1 východně od něj?
Ikdyž by to bylo na východ, tak pořád budete chtít napojit I/55 od Olomouce tak, aby nešla přes město. Zakroutit se pod vrchem Švédské šance a hurá, Kozlovice na dohled. Byla by to o dost delší cesta mezi vesnicemi, namísto průsmyslového areálu. Vždycky to někdo odnese…
A vyjednat takovou trasu, to byste začal před 20 léty a byl byste na tom podobně jako dneska.
A ještě mě napadá, že východní varianta by vedla mnohem blíže vrtům Hanácké kyselky: https://mapy.cz/s/bejumenaku
A D55 by vedla kudy?
Vy jste expert co Dluhonice nevidel ani z rychliku, ze?
A D11 skrz Trutnov, skrz namesti puvodniho mestecka Porici, to vam nevadi? D3 obchvat Budejic taky provazely demolice, stejne tak D48 u Mistku. Taky nevadi, ze?
To je zajímavá logika. Takže když je něco blbě, tak to budeme opakovat. Jen to nahrává na smeč.
Ostatní je celkem moje věc. Jak jste přišel na to, že mi to jinde nevadí……. hm.
Regionální letiště je původně vojenské … tudíž co se za jeho striktní ochranou skrývá je zjevně věcí AČR …
Troubo, kdyby jsme ty ekologů u D8 poslechl, tak byla o 6 let dříve, 60% za zaplatil Brusel a nechtěla by nám spadnout z kopce dolu. Ale experti od Emana raději tvrdí, ze ekologové jsou hloupí. Tato hloupost neekologu stala 24 miliard v cenách před 15 lety.
A Přerov a D1? No jestli trefí při stavbě vodný prameny ( velmi reálné, proto má být dálnice jinde), tak bude půlka Moravy bez pitné vody ( Bečvou s kyanidem už fakt nikdo nechce). Ale nevadí, voda dražší jak benzin, to nevadí, hlavně ze jsme to natřelI ekologum
Půlka moravy? Tak určitě.
Konečně normální úsudek bez emocí.