Delta přikoupí dalších 12 Airbusů A220, dopravce hlásí rekordní zisk
A220 v barvách Delta Air Lines. Foto: Airbus
Americký dopravce bude mít po skončení dodávek i s již dodanými kusy celkem 131 Airbusů A220.
Americký dopravce bude mít po skončení dodávek i s již dodanými kusy celkem 131 Airbusů A220.
Nějak nedokážu pochopit, co je na tom letadle ekonomicky zajímavého. Poslední dobou všichni chtějí na krátké linky A321, tak si nedovedu představit, co je vede k malému stroji.
Vzhledem k tomu, že poblíž to má jen Baltic, tak to asi takové terno nebude.
To je jedno, že vy to nechápete. Důležité je, že management Delty ví, co dělá. 😜
Je to vcelku prosté.
Nekdo holt ma linky (a v americe je jich spousta), kde nepotrebuje ero s kapacitou 200 lidi, ale staci mu ero s kapacitou 160 lidi.
A jinak v blizkem okoli je ma Air France, Swiss, airBaltic, ITA …
Bulhaři :))))
A příští rok možná i ČSA 😀
Kolik vydělala vaše aerolinka?
Aljaška je obrovská. Ale má jen o 100.000 obyvatel víc než jihočeský kraj. A tak je to tam na severu se vším.
https://www.thetruesize.com/#?borders=1~!MTUxMzMwNTQ.MTE5MjIzNDM*MjMzMDczNTQ(MTYwNTYzNzg~!US-AK*ODIyOTQ1MA.MTg4ODU3ODI)Mw
Všichni na krátké linky A321 rozhodně nechtějí. Někteří ano.
Ale porovnávat provozně-ekonomicky model takového Wizz Airu a Delty nejde. Ty dvě společnosti nemají s výjimkou faktu, že přepravují lidi, společného vůbec nic. Ale naprosto vůbec nic.
Ono by šlo sice zaplnit osmičkovýho maxe, ale ten je dražší a větším počtem míst by museli prodávat letenky za míň. Tak mají letadlo, co zaplní líp platícíma, který stálo míň a má menší provozní náklady. A v tom je pro tu aerolinku to kouzlo.
Navíc mají jako bonus nesrovnatelně modernější letadlo.