Delta přikoupí dalších 12 Airbusů A220, dopravce hlásí rekordní zisk

A220 v barvách Delta Air Lines. Foto: AirbusA220 v barvách Delta Air Lines. Foto: Airbus

Americký dopravce bude mít po skončení dodávek i s již dodanými kusy celkem 131 Airbusů A220.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Džamel

Nějak nedokážu pochopit, co je na tom letadle ekonomicky zajímavého. Poslední dobou všichni chtějí na krátké linky A321, tak si nedovedu představit, co je vede k malému stroji.
Vzhledem k tomu, že poblíž to má jen Baltic, tak to asi takové terno nebude.

Jindřich Fišera

To je jedno, že vy to nechápete. Důležité je, že management Delty ví, co dělá. 😜

Tomas

Je to vcelku prosté.

Nekdo holt ma linky (a v americe je jich spousta), kde nepotrebuje ero s kapacitou 200 lidi, ale staci mu ero s kapacitou 160 lidi.

A jinak v blizkem okoli je ma Air France, Swiss, airBaltic, ITA …

RHood

Bulhaři :))))

Jenda První

A příští rok možná i ČSA 😀

KrizeVychodniSpolecnosti

Kolik vydělala vaše aerolinka?

Jiří Kocurek

Aljaška je obrovská. Ale má jen o 100.000 obyvatel víc než jihočeský kraj. A tak je to tam na severu se vším.

https://www.thetruesize.com/#?borders=1~!MTUxMzMwNTQ.MTE5MjIzNDM*MjMzMDczNTQ(MTYwNTYzNzg~!US-AK*ODIyOTQ1MA.MTg4ODU3ODI)Mw

Avoda

Všichni na krátké linky A321 rozhodně nechtějí. Někteří ano.

Ale porovnávat provozně-ekonomicky model takového Wizz Airu a Delty nejde. Ty dvě společnosti nemají s výjimkou faktu, že přepravují lidi, společného vůbec nic. Ale naprosto vůbec nic.

Gajda

Ono by šlo sice zaplnit osmičkovýho maxe, ale ten je dražší a větším počtem míst by museli prodávat letenky za míň. Tak mají letadlo, co zaplní líp platícíma, který stálo míň a má menší provozní náklady. A v tom je pro tu aerolinku to kouzlo.

Ivo

Navíc mají jako bonus nesrovnatelně modernější letadlo.