Dcera nizozemských železnic končí s prvními výkony v Německu, provoz přebírá konkurence

Jednotka Stadler Flirt 3XL v barvách dopravního svazu Rhein-Ruhr (dopravce Abellio). Foto: Fantaglobe11 / Wikimedia CommonsJednotka Stadler Flirt 3XL v barvách dopravního svazu Rhein-Ruhr (dopravce Abellio). Foto: Fantaglobe11 / Wikimedia Commons

Provoz Abellia přebírají tři dopravci.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zdenek

Jojo soudruzi. Hra na virtuální operátory. Ať je to elektřina… Nevychází, nemám zisk. Balím a čau.

Peeetr

Takhle mají vypadat vertikální pruhy na dopravním prostředku, tip pro pražské umělce.

xyz

Škoda, že není uvedeno víc podrobností.

Celkově mi to vysvětlení Abellia moc nedává logiku. Jestli je problémem covid a výpadky tržeb, proč řada dalších dopravců problémy nemá?

Dále – regio. doprava v SRN je v režimu netto, že by na tom mohl být poškozen dopravce? Z hlediska zapojení do různých IDS bych (možná chybně) tipoval, že spíše brutto, s rizikem tržeb na straně objednatele. Tím víc v aglomeracích jako např. Porúří.

Miroslav Zikmund

V tom aby se „prase vyznalo“ … Na covid se dá hodit v současnosti všechno …
Nicméně v Německu mají patrně pojistku v podobě Dopravce Poslední Instance (jako v tuzemsku u energií) … jak je to v tuzemsku – dobrá otázka pro vystudovaného tiskového mluvčího v pozici ministra doprava Kupku ….

Potulný Wechtr

Mám za to že v celém Německu je to zhruba 50:50. Netto/Brutto. Tedy oboje.

ABC

ani do švestek…

xyz

Naopak – již mnoho švestkových sklizní tato společnost během svého německého působení zažila. 🙂

ABC

no jo ale letošních 🙂

Jiří Kocurek

Švestky vzala šarka, taky vir: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0arka

Potulný Wechtr

Vtip z devadesátek 🙂
= Celý svět sa bojí AIDSu, enom Moraváci Šárky=
🙂