Dcera nizozemských železnic končí s prvními výkony v Německu, provoz přebírá konkurence
Jednotka Stadler Flirt 3XL v barvách dopravního svazu Rhein-Ruhr (dopravce Abellio). Foto: Fantaglobe11 / Wikimedia Commons
Provoz Abellia přebírají tři dopravci.
Jojo soudruzi. Hra na virtuální operátory. Ať je to elektřina… Nevychází, nemám zisk. Balím a čau.
Takhle mají vypadat vertikální pruhy na dopravním prostředku, tip pro pražské umělce.
Škoda, že není uvedeno víc podrobností.
Celkově mi to vysvětlení Abellia moc nedává logiku. Jestli je problémem covid a výpadky tržeb, proč řada dalších dopravců problémy nemá?
Dále – regio. doprava v SRN je v režimu netto, že by na tom mohl být poškozen dopravce? Z hlediska zapojení do různých IDS bych (možná chybně) tipoval, že spíše brutto, s rizikem tržeb na straně objednatele. Tím víc v aglomeracích jako např. Porúří.
V tom aby se „prase vyznalo“ … Na covid se dá hodit v současnosti všechno …
Nicméně v Německu mají patrně pojistku v podobě Dopravce Poslední Instance (jako v tuzemsku u energií) … jak je to v tuzemsku – dobrá otázka pro vystudovaného tiskového mluvčího v pozici ministra doprava Kupku ….
Mám za to že v celém Německu je to zhruba 50:50. Netto/Brutto. Tedy oboje.
ani do švestek…
Naopak – již mnoho švestkových sklizní tato společnost během svého německého působení zažila. 🙂
no jo ale letošních 🙂
Švestky vzala šarka, taky vir: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0arka
Vtip z devadesátek 🙂
= Celý svět sa bojí AIDSu, enom Moraváci Šárky=
🙂