Další trolejbusová soutěž stojí. Tendr na parciální vozy pro Ostravu napadl SOR Libchavy
Parciální trolejbus Ekova Electron 12T. Foto: Ekova
Dopravní podnik Ostrava už jednu soutěž na parciální autobusy zrušil, druhá je opět u antimonopolního úřadu.
HnusSor jzd umi jenom napadat ale at konecne vyrobi autobus a ne hruzy jak stary nebo ten novy oba stejne nic to nema spolecneho s autobusem to jsou jenom hry na autobus a k tomu jeste smesne hnuSor jzd je atrapa na autobusy
Sor jzd at konecne skonci s divadly je to trapne.At zacnou delat poradne autobusy trolejbusy a radi je dopravci koupi ale nedat hruzy a jeste skodit druhy to je nas neskutecny sor jzd….
SOR neustále něco napadá. Nebylo by od věci začít vyrábět konečně něco konkurence schopného. Momentálně jsme obdrželi několik jejích „nových CN12“ výrobku 20 let staré koncepce a je mi z toho na blití. Rozdíly mezi novým a 15 let starým jsou tak minimální. Řazení jde stále nahovno ovládací prvky topení stále nelogicky kolébkama o tom kraválu ani nemluvím. Plasty jak ve starém favoritovi na prasáka přišroubovaný samořezkama . Je to hnuSOR
Napadnout výsledky soutěže je samozřejmě legální. Ale že zrovna SOR? Jeho trolejbusem jsem dnes jel. Pravda, sedačky v Solarisu taky nejsou terno, ale ty čtvery dveře v sólovoze zabírající skoro celý pravý bok hned tak někdo netrumfne.
Počet dveří a sedaček je věc objednatele, ne výrobce.
Ne vždycky, objednatel (v našem případě DSZO) požadoval jinou karoserii od jiného výrobce. Bohužel to neprošlo.
A to má vliv na konfiguraci u jednoho výrobce ? Že DSZO chtěl jinou karoserii nemá vliv na to , jestli SOR vyrobí 2/3/4 dveřovou karoserii a na rozteč a typ sedaček.
U nás chtěli kastle Solaris. A takhle to dopadlo. 4 dveře SOR pro linky na Lešnou .
Zajímavě se nám tu tolik let zasponzorobetonovaný trh vyvíjí. Baví mě, jak MOR těžce nese ztráty cílených politických sponzorských darů. Jsem zvědav, jak často bude mít dost dlouhé prsty.
Nevíte co za typ nabídla Ekova a co nabídla Škoda Electric?
Ekova nabídne cokoliv z produkce Schadewerk.. A Ganz je taky Schade.
Otázkou je, co si máme představit pod účastníky „trolejbus Škoda / Ganz“ a pod pojmem „trolejbus Ekova“. Povídá se, že ve skutečnosti jde o maskované trolejbusy „TEMSA / Škoda“ a „Solaris / Škoda“. Dle stávající legislativy nemůže jeden zadavatel (a součásti jeho koncernu nebo tak nějak podobně) podat dvě nabídky, takže je možné, že jde o způsob obejití této podmínky. Je všeobecně známo, že Ganz = Škoda a Ekova = Škoda, ale 5 právníků vám na to jistě dodá cca 20 zcela protichůdných právních názorů, co ještě je koncern a co už ne, co vlastní přímo Škoda, co je propojeno… Číst vice »