Další tři železniční zastávky čeká demolice, obce o ně zájem neměly

Zastávka Bělá u Staré Paky. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czZastávka Bělá u Staré Paky. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Vysloužilé budovy nahradí nové přístřešky.

112 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr

krásný les je docela zajímavá architektura!

Vlastimil Kocurek

Smysl mělo bavit se o nádražních budovách, které byly jen zchátralé, ale byly nějakým architektonickým výtvorem, byť i velmi malé kvality.Mnohokrát jsem na to změnil názor ve smyslu zachovat je !!
Tady se setkáváme s něčím, co je úplně necivilizované, a vůbec není jasné, JAK TOTO VŮBEC MOHLO VZNIKNOUT ????? To skutečně naprojektovaly a postavily kdysi dráhy ???? Tyto stavby byly postaveny legálně ????? Vypadá to jako když si někdo, kdo nemá ani ponětí o stavění, sesmolí něco podobného na černo.

Vojtech

No zadarmo předat se je nepodařilo, takže teď za hromadu zlaťáky ekologicky likvidovat… Azbest je svina

stanik

Budou tedy tyto zastávky na znamení nebo jako v Slunce ,seno a xxxx ?? Nezastavujeme máme zpoždění !!! Jak se asi budou dopravovat k xxxx lidé starší 65 let bezdětní a bezmajetní ???

T679.2

To těžko. Nejde o rušení zastávek jako takových, ale o demolici starých staveb místo kterých se tam postaví něco jiného. Menšího, nenáročného na údržbu atd.

maaaca

Hmm na OŘ HKR, SPS, OPS se něco konečně děje? 🤔

T679.2

A tady je „dolní“ Bělá u Staré Paky – zastávka.
Někdo tady tvrdil, že ta je po rekonstrukci? Možná kdysi dávno.
https://rajce.net/album/x22N3M4buYkHfHBu

T679.2

Ještě jednou ta Bělá u Staré Paky. Nyní však aktuální foto. Pokud se někdo o něco nestará, nechá to zchátrat a když je to na spadnutí nabídne to obci, tak se není čemu divit, že to obec nechce. Co by s tím taky dělala.
https://rajce.net/album/E5LjzMEeHR61LVv0

T679.2

A jak je z fotek patrné vlastník by si měl pospíšit, protože ta cedule na střeše drží jen silou vůle a zabezpečení deskami nezabrání, aby někomu náhodou nespadla na hlavu. Zkrátka zezhora to vypadá daleko hůře než z vlaku nebo z nástupiště.

Vlastimil Kocurek

Nevím čemu se divíte a proč to uvádíte u této stavby. Prostě všechna nádraží jsme dostali od minulého režimu v katastrofálním stavu, a pokud to obce převzaly, šly do velkého rizika, a financovaly to na úkor jiných věcí ve svých obcích, přitom to využití není bůhvíjak efektivní (jak kde). Dalo by se říct, že obce, které vůbec žádné nádraží nemaj,í jsou na tom podstatně lépe, protože do takových věcí nemusely investovat.

Ovšem chválím obce, které zachovaly hodnotné stavby, které nebyly památkově chráněny.

T679.2

Tak on ten stav třeba Bělé nebyl v až tak katastorfální a dokazují to fotografie. Ta díra ve střeše…asi trochu více na plochou střechu nasněžilo a ta díky tomu, že byla ve špaqtném stavu povolila. Jinak si to neumím vysvětlit. Dokud byby ty budovy obsazené zaměstnanci jistě se o ně mohlo lépe pečovat než když zůstaly opuštěné. Je to všechno se vším.

Simon

Kdyby antivandal, to je ještě řešení, které vydrží. Ale 4 stěny ze skla? To přímo některé jednotlivce láká to zničit…

T679.2

4 stěny ze skla? Já myslel, že přístřešky co se staví mají stěny jen 3

Vojtech

Čtvrtá je strop

T679.2

Ale Simon psal „4 stěšny ze skla“. Nevím jestli střecha bývá zhotovena ze skla. Ještě jsem to neviděl.

T679.2

Ale jinak ok ;- )

Jarek

Bylo mi vysvětleno, že v době mobiliních aplikací se dneska na vlak nečeká.

hank

😀 😀 😀

Tohle by mohlo aspirovat na vtip roku.

T679.2

V tom případě však nevím jak mobilní aplikace ovlivní to, že vlak má hodinu zpoždění.

Jan

Nový orientační systém? To asi myslí ty šipky doprava a doleva označující směry jízdy…

T679.2

Asi. A tohle je také zajímavé:
„Předmětem stavby je demolice stávajících výpravních budov a jejich zařízení v železničních zastávkách Bělá u Staré Paky, Krásný Les (u Frýdlantu), Víchová nad Jizerou, které jsou na konci své životnosti, ve špatném technickém stavu a nejsou již nikterak využívány.“

A já se ptám. Proč nejsou využívány? Protože je někdo nechal zchátrat a jejich využívání je nebezpečné? Byly by využívány pokud by to jejich stav dovoloval ? To, že nejsou využívány není proto, že by je nikdo využívat nechtěl, ale proto, že jejich využití možné ani není.

asdasdfsdfasd

tak hlavně aby je někdo neprohlásil za kulturní památky….

Roman Jeschke

Správa železnic nemá zájem se starat o cestující. Zbourali budovu zastávky v Dolní Lhotě a zavřeli čekárnu na zastvce v Doubravici. Přístřešky jsou nefunkční, nechrání ani před deštěm , sněhem ani větrem. Ono ani čekání na hlavním nádraží v Brně není příjemné. Pouze železné sedačky a extra čekárna pro 1.třídu. Zlatí komáři.

Simon

Proč ty mínusy? Kvůli vzpomínce na hmyz?

T679.2

Tím to nebude. Já taky o hmyzu nemluvím a mám jich jako máku.

Dos22

Jestli myslíte ČD Lounge, tak ta není jen pro 1. Třídu, ale i pro cestující s jízdenkou do druhé třídy a místenkou, pro cestující s dětmi do 10 let, pro těhotné, ZTP a cestující s In 100 a Business.

Déžaví

Kür Bahnhof, první za Payerbach směrem na Semmering tak roce 2016 = Bělá v titulku. Dnes to tam již vypadá malinko jináč

Jiří Kocurek

A vyměnit cihly tvořící podezdívku. Drolí se a časem se vydrolí všechny. To už se štětkou neuděláte.

Jiří Kocurek

No nevím, přijde mi na mysl slovo prokrastinace, chybí důležitější stavby. Ale dejme tomu, i tyhle malé věci mají místo na světě. Při bližším pohledu na fotky: – Eternit: Ten eternit je hrůza, děs, cholera. Horší je už jenom vlnitý plech ve slumu. – Bělá: Zdivo pod opadanou omíkou není rovné, to je tak rozvalené? Tohle se omítáním nespraví, jedině vyrubat a přezdít. Asi i s novým základem. Drbačka s hnusnou haluznou. – Dřevostavba: Z fotky nepoznám přítomnost hniloby či dřevokazné houby, ale ty cihly tvořící základ jsou značně vydrolené a mnohde dokonce chybí. Být to dřevo zdravé, dalo by… Číst vice »

hank

Obnovené pozemní stavby na trati do Osoblahy byly v mnohem horším stavu, některé už dokonce neexistovaly.

Miroslav K

Ta dřevostavba krásně ladí se jménem zastávky. A ani kdyby ji měli postavit znova, tak by to snad nemuselo být tak drahé? Když si představím, co za hrůzu tam dají…

Swariner

Předesílám, že to tam neznám. Ale to dřevo může být OK stejně jako může být už úplně durch shnilé nebo chycené dřevomorkou.

Jiří Kocurek

Přičemž dřevomorka není vidět, dřevo vypadá zdravé, ale uvnitř je to houba. Zatlačíte palcem, trám v místě pruží jako dýha. Stovku hřebík zarazíte jednou ranou, vytáhnete rukou.

T679.2

Bělá u Staré Paky – stav ke dni 19.2 2023
https://rajce.net/album/2ylfwQpR68gPRsyy

Jiří Kocurek

To je ještě horší než na fotce v článku. Střecha viditelně prohlilá i z téhle dálky.

T679.2

Stav na fotce z článku je zachycen již před delší dobou. Asi by nebylo špatné u takových fotek zveřejňovat k jakému dni je stav zachycen. Má to pak lepší výpovědní hodnotu i pro ty co bydlí na druhé straně republiky.

T679.2

Tak buď sjou tak ryclí a nebo mají na stránkách obce extrémně staré fotografie
https://www.belasm.cz/fotogalerie
A to zbourání před oslavami již také nestihnou. Jestli urgovali tak to již bylo asi hodně dávno.
https://www.belasm.cz/sites/default/files/files/aktuality/plakat-vyroci-1.pdf

T679.2

Druhá varianta je, že to stihli do tohoto nebo ještě lepšho stavu od toho února opravit. :- )

T679.2

Je vidět jaké máte oko. Ano, ta střecha už prohnilá skutečně je. Naskrz. A podle všeho již dost dlouho, když uvnitř již rostou stromy.

T679.2

“ Přitom by to nechtělo o moc víc, než pixlu barvy…“
Souhlasím. Ale jen do určité míry. Tím co je k tomu ještě třeba a je to asi to nejpodstatnější je zájem na tom ji zachovat. Prostě lidově řečeno muselo by se chtít. Pak už ten zbytek je hračka.

Standa

Řekněte mi jeden jediný oprávněný nebo rozumný důvod proč by měli chtít? Proč ?

T679.2

A Vy mi řekněte jeden rozumný důvod, proč by chtít neměli nebo nemohli.To, že oprava stojí peníze neberu. Ty bude vyžadovat i výstavba něčeho nového.

malý bobeš

Důvod první. NIKDO ji nechce; SŽ nemá potřebu vlastnit stavbu z roku 1902; obec ji nejdřív chtěla – ale pak zjistila, že neví co s ní…
Důvod druhý. hrázděná část je v havarijním stavu a co nevidět může spadnout. Uvnitř se schází omladina a podle toho to vypadá… zděná část pozbyla významu krátce po válce; pak ji nějaký čas potřebovala „traťovka“ – posledních cca 15 klet je opuštěná…

Beny

1) Je to opravdu pěkná dřevěná stavba, mnohem hezčí než u SprŽelu oblíbený antivandal. Byť ve špatném stavu.
2) I výstavba nového bude stát peníze.
3) Všechny stavby jsou celkem osobité, odkazující na historii železnice v dané lokalitě.

Ale třeba SŽ křivdím a postaví tam nějaké pěkné přístřešky, v tom případě bod 3 neplatí 🙂

T679.2

Hezky řečeno. Příklad celkem hezké stavby je třeba ta v Nové Vsi n.Popelkou. https://mapy.cz/turisticka?pano=1&source=pubt&id=15212274&gallery=1&x=15.4077076&y=50.5186155&z=19

hank

Přesněji řečeno, tady jde o účelně a citlivě opravený zbytek kdysi celkem pěkné stavby strážního domku s čekárnou podle normálie LXXXVII/H kkStB, totiž o ten přístavek s čekárnou. Nicméně pořád lepší než antivandal. Podobně jako v Nové Vsi n. Pop. bylo naloženo s dalšími stavbami; takhle dopadly i některé dost cenné prvorepublikové stavby z rýsovacího prkna architekta Josefa Dandy z doby jeho působení na olomouckém ředitelství ČSD (1936-39) – např. Heřmánky, této budovy je dle mého soudu velká škoda, nebo Černotín a Špičky, kde je sice vykuchaný vnitřek a co se z obvodových zdí dalo, to vybourali, vysklili a zazdili,… Číst vice »

T679.2

Normálie. To je to slovo na které jsem si nemohl vzpomenout. Díky.

hank

Akorát že tam mám věcnou chybu, totiž že nejde o normálii kkStB, ale o normálii železničního oddělení Zemského výboru Království českého ze „zlatého“ období výstavby českých lokálek (1893 – 1906) garantovaných, subvencovaných a jinak podporovaných zemí Českou. (Pozn. pravopisná: Velká písmena píšu podle pravidel z r. 1931, novější úpravu jsem nenašel…) Tyto lokálky vlastnily soukromé subjekty (korporace, družstva – jak se tehdy říkalo- interesentů, tj. sdružení obcí a fyzických osob…) a státní dráhy na nich (ne vždy) zajišťovaly provoz. Každou normálii (i vypracovanou soukromým projektantem pro soukromou lokálku) sice bylo po schválení ve Vídni možno použít kdekoli v předlitavské části… Číst vice »

Herold

OK, stavba se zachrání. A co s ní dál?

T679.2

No co asi . Bude dál sloužit svému účelu.

malý bobeš

Byl jste někdy v Krásném Lese, Máte alespoň přibližnou představu o frekvenci v této zastávce na znamení?

T679.2

Existence přístřešku nebo budovy by neměla být ovlivněna frekvencí použití zastávky.

malý bobeš

Však přístřešek tam bude…

T679.2

Tom sice ale, ale již ne takový jako tam je nyní. Ale jestli je ve stavu jako ten v Bělé….a vůbec bych se nedivil kdyby byl.

Josef Švejk

Ano, postaví se tam nové přístřešky. Ale jestli budou hezké, toť otázka. Skoro všude se teď staví betonové přístřešky, které vypadají jako bunkr z II. WW.

T679.2

„2. srpna 1902 byl zprovozněn nový železniční úsek z Frydlantu do Jindřichovic. zastávka v Krásném lese si zachovala svůj původní ráz až do současnosti.“
strana 4.
https://www.krasny-les.cz/e_download.php?file=data/editor/3cs_5.pdf&original=H.posledn%C3%AD%202.pdf

T679.2

Tak jak to tedy je? Která jde k zemi? Horní na 030 nebo dolní na 040? Já jen, že tady z toho v diskuzi vznikl docela slušný guláš.

Růža

Kdo umí číst, tak to ví. Analfabeti mají smůlu.

T679.2

Ano, číst umím. „Bělá u Staré Paky je na trati z Jaroměře do Liberce.“ Fotky zůstaly bez změny a tak z toho plyne, že jsem celou dobu měl pravdu když jsem říkal, že k zemi jde ta horní na trati 030 . Ale jsou tady lidé co napsali třeba: „Jak jste přišel na to, že se bude bourat v Bělé na trati Pardubice -Liberec? O tom v článku není žádná zmínka.“ nebo „Snad už máte také jasno. K zemi jde spodní zastávka.“ Jenže to jsou ti samí lidé co nejsou ochotni připustit, že jsem celou tu dobu měl pravdu já… Číst vice »

Růža

Až tam přijedou s bagrem, vyfoť nám to a bude po dohadech.

T679.2

Žádné dohady nejsou třeba. Myslím si, že je to každému jasné co je třeba zbourat. Vyfoťte si to sama když o to tak stojíte.

T679.2

Je však zajímavé, že když tady tvrdíte, že k zemi má jít dolní Bělá u Staré paky-zastávka i přesto. že v článku je uvedeno, že leží na trati Jaroměř- Liberec. :- ) to už je fakt trochu moc. Ale chápu, ta horka mohou udělat také své.

Vít Jůza

Původně bylo uvedeno, že na trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov, z toho ty dohady a zmatky nakonec vedoucí k opravě textu!

T679.2

Ano, to vím. Ale když jsem uvedl, že jde o tu nahoře bylo to špatně a byl jsem za blbečka a dočkal jsem se reakce:
„Snad už máte také jasno. K zemi jde spodní zastávka.“

Jarda Mrkos

Zrovna Nectava, tam je to strašně potřeba. To se asi shodneme všichni.

Ale třeba taková Svitávka, tam by se dalo o stavu budovy a potřebě modernizace polemizovat.

Vít Jůza

Tak to jsem zvědav, kterou ze zastávek v Bělé čeká demolice budovy.

T679.2

Tu nahoře. Ta totiž již padá. V únoru už i cedule na střeše byla tak nakřivo, že by člověk měl strach, že mu spadne na hlavu. Ta dole stále stojí a bez bez zabezpečení.

Růža

Snad už máte také jasno. K zemi jde spodní zastávka.

T679.2

„Bělá u Staré Paky je na trati z Jaroměře do Liberce. „Bělá již dokonce urgovala provedení náhrady stávajícího čekárenského přístřešku na zastávce Bělá u Staré Paky podle jejich schválení, a to z důvodu plánovaných oslav v obci,“ říká Gavenda.

Tak jestli je toto již po opravě tak snad máte jasno i Vy. Pokud se jedná o trať Pradubice- Liberec jde o zastávku horní a nikoliv spodní. Pokud by se jednalo o zastávku dolní tak by byla i fotografie špatně.
:- ))

T679.2

Ale jestli to berete tak, že spodní je pro vás zastávka co je jižněji a tedy na mapě níže tak pak ano. Pokud se však podíváte na vrstevnice zjistíte, že trať 030 je v Bělé o mnoho výše než 040

T679.2

Jak tak koukám ta fotka z Belé je už staršího data. Naposledy jsem tu stavbu (dáli se stavbou ještě nazvat) dokumentoval v polovině února tohoto roku. To již byl patrný propad střechy (ten propad je patrný i na fotce u článku, ale není tak značný jako byl v únoru) a okraj střechy směrem k nástupišti byl již podepřen latěmi a přístup do stavby (pod přesah střechy) byl znemožněm použitím devěných desek, které byly natlučeny na těchto latích. Takže ano. Tato ruina měla být už dávno pryč. Tak ještě při té příležitosti udělat rekonstrukci čekárny dole na trati Trutnov- Stará Paka.… Číst vice »

V. P.

Stačilo by se podívat na mapy.cz, dát si tam panorama a uvidíte, že spodní zastávka „Bělá u Staré Paky, zastávka“ na trati Stará Paka – Martinice v Krkonoších je asi po rekonstrukci a horní zastávka „Bělá u Staré Paky“ na trati Stará Paka – Turnov je v žalostném stavu a to je ta, co je na snímku této zprávy.

T679.2

Mapy používat umím. A myslíte tuhle z 20.10.2022?
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&pid=91497043&newest=1&yaw=1.828&fov=0.460&pitch=0.060&x=15.4455118&y=50.5338375&z=19
Ta , že je po rekontrukci ? ha ha ha. A co ta střecha?
Já tady NIKDE nenapsal, že si myslím, že se bude bourat ta dole. NIKDE. Od počátku tvrdím, že se to bude týkat té horní. Ale možná jste si spletl a měla to být reakce na někoho kdo tady tvrdil, že se demolice bude bourat právě té dolní.

Jerys

9milionu si dělají srandu? .ten krásný les může rozebrat tratovka.. Víchová nad Jizerou.. ať to někomu prodají na chatu.

Indian

Ceník OTSKP no. Ale když se to podle něho počítat musí, tak se to podle něj počítat prostě bude…

Růža

Pane Sůro, nějak jste si popletl tratě nebo fotky.

Růža

Píšete,že k zemi půjde na trati Chlumec – Trutnov zastávka v Bělé u Staré Paky. Vaše fotka je ale z tratě Pardubice – Liberec. Tam se nachází zastávka“ Bělá u Staré Paky“. K demolici je ale určena zastávka “ Bělá u Staré Paky zastávka“.

T679.2

„Bělá u Staré Paky je na trati z Chlumce nad Cidlinou do Trutnova. „Bělá již dokonce urgovala provedení náhrady stávajícího čekárenského přístřešku na zastávce Bělá u Staré Paky podle jejich schválení, a to z důvodu plánovaných oslav v obci,“ říká Gavenda.“ ¨ Bělá u Staré Paky (OBEC) leží skutečně na trati Chlumec- Trutnov. Zastávka co je nad obcí na trati Stará Paka – Turnov je svým způsobem mimo obec. A proto je otázkou jak to autor myslel. Ale že by tato budova měla zrovna nějaký význam z důvodu plánovaných oslav to si tedy nemyslím. Ten má právě ta dole u… Číst vice »

T679.2

No vidíte. Ale některým z nás to bylo jasné i tak.

T679.2

A nechcete k článku hodit alespoň fotku čerstvější? Kdybyste měl zájem a sdělíte mi kam jí mám poslat, tak vám jí rád zašlu.Alespoň tu co mám z února 2023 když novější nemám. To bych ji musel vytvořit.

M19

By neumíte číst tiráž? Tam najdete vše potřebné. Ale to by se muselo chtít, ne to jen chtít okecat. 😉

T679.2

Jedna věc je někam něco poslat a druhá předem se zeptat zda je o to vůbec zájem. Považuji to za slušnost a vnucovat se nechci ;- )
Ale když dotaz zůstal bez odpovědi vyřešil jsem to jinak (viz výše).

M19

Zeptat se lze e-mailem. Takhle to vypadá, že se vnucujete a ještě veřejně. Viz váš příspěvek výše.

T679.2

A je tak těžké, aby mi ten koho jsem se tázal odpověděl a odkázal na konkrétní kontakt ? Asi ano.

T679.2

Nemyslíite náhodou Bělou u Staré Paky? Ta totiž svádi k mýlce. Je třeba vědět, že v Bělé jsou tratě dvě a tedy dvě zastávky a každá na jiné trati. ;- )
Pokud tomu tak je tak skutečně se bude jednat o demolici té ruiny na trati Stará Paka – Turnov a nikoliv té co ještě stojí a slouží (zatím) dole pod hřbitovem u kostela na trati Trutnov- Stará paka . V tom případě je fotka správně. Jen škoda, že sem nejdou vkládat fotky. Občas bych něco přihodil.

Růža

Jak jste přišel na to, že se bude bourat v Bělé na trati Pardubice -Liberec? O tom v článku není žádná zmínka.

T679.2

Jeďte se tam podívat. Kdybyste mé příspěvky četla zjistila byste, že jsem psal o tom, že mám poslední dokumentační fotky z polovina února tohoto roku kdy stavba již potřebuje zabezpečení, aby nedošlo k újmě na zdraví. Stačí jen trochu přemýšlet. Ale jestli se bude bourat ta co je dole a tahle se nechá stát tak to už by byl opravdu dobrý kocourkov.

T679.2

Ale možná to je proto, že současný stav znám a proto mi přijde logické bourat to co padá a ne to co stále stojí. A proto jsem napsal i to, že ta dole (a ona je skutečněš dole pod nemalým kopcem) by taky potřebovala opravu.

Růža

Horní zastávka ještě vypadá jako budova, ale dole stojí jen torzo budovy bez oken a dveří.

T679.2

Stavba bez oken a dveří …spousta čekáren žádné okna a dveře neměla. Ale když se propadá střecha, okna jsou zatlučena a vstup pod přesah střechy je zabezpečen a lavička musí být vystrčena na dešti a na této zastávce není možnost žádného přístřeší je to významný problém.

T679.2
Frantík

Já vím, že „zastávka“ se přeneseně používá ve významu „čekárna/přístřešek“, ale zrovna u dopravního serveru jsem si z titulku vyvodil, že se zastávky budou kompletně rušit i co se týče obsluhy.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Nezapomenout při rekonstrukci nainstalovat kilometry modrého zábradlí!

T679.2

Zajeďte se podívat do Semil jak jde rekonstrukce i bez zábradlí z lešenových trubek. Ovšem to co se tvoří v Kořenově je děs a myslím si, že zrovna tam by slušelo zábradlí jiné.

Jedlík

Co komu vadí u toho Krásnýho lesa? Je poměrně rozlehlá a místo toho se tam dá nějaká malá boudička.🤔

hank

Především je škoda, že nechají padnout celkem zachovalý původní objekt z doby výstavby FOD.

malý bobeš

Zachovalý? Kdy jste tam byl naposledy? Ano, je původní = 121 let starý = a je to na něm sakra poznat…

hank

Na Osoblažce se rekonstruovaly i už neexistující stavby.

malý bobeš

Proč si myslím, že na jediné fungující úzkorozchodné dráze jde o aktivitu obcí / „slezských zemských drah“?

hank

Nechtěl jsem nic jiného než naznačit, že ani zchátralost nemusí překážet záměrům na obnovu – když je zájem. No a protože historicko-šotoušský spolek FOD se o normálně rozchodné tratě ve svém rajónu nestará a obce ani nikoho jiného jejich historie už vůbec nezajímá, tak ta čekárna vezme za své a místo ní bude postaven antivandal.

T679.2

V tomoto případě také nechápu, proč se neudělá rekonstrukce této hezké částečně hrázděné stavby. Tady by rekonstrukce měla smysl a zbourat jí bude velká škoda.

PeDazOl

Obec nemá zájem, tím je řečeno vše. Pokud máte zájem vy, můžete se dohodnou s SŽ a vrhnout se do toho. V čem je problém? .-)

Luděk Štěkala

Myslím, že to zas tak velká škoda nebude. Je to jistě subjektivní, ale neplačme pro každou boudu u lesa.

T679.2

Myslím si, že třeba zrovna mé příspěvky jasně ukazují, že ten pláč není „nad každou boudou u lesa“ když jednu demolici schvaluji, ale s druhou svým způsobem nesouhlasím.

Kubrt

Zrovna tohle nějaká bouda u lesa není, ale dost dobře umístěná zastávka v obci. Ale ano, chápu, že tenhle typ budovy opravit by bylo nákladnější, než zbudovat novodobý přístřešek, který poslouží stejně.