Další tramvaje v Ostravě budou mít klimatizaci, zakázku na úpravu až 41 tramvají získal Cegelec

Tramvaje Vario LF v Ostravě. Foto: Libor HinčicaTramvaje Vario LF v Ostravě. Foto: Libor Hinčica

U všech tramvají by mělo dojít k dosazení klimatizačních jednotek salónu cestujících, u části pak také k doplnění klimatizace stanoviště řidiče.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Mezitím v Praze: T3M2DVC s designem interiéru 1970 (zato T6 vyřazeny), nové wany s designem exteriéru 1961, recyklace hlučných cukajících KT8, do nichž nechutně táhne.
Jo Ostravakum, těm je hej!

radim

Ta barevna kombinace je fakt mimoradne ohavna..

Karl vB.

To, co je na obrázku, vypadá, jak celoplošná reklama na nějaký mléčný výrobek z Kunína.

Koloušek

Kunín má závod jen několik jednotek kilometrů od místa pořízení této fotografie. 🙂

Permonik

JJ celé dva kilometry. A ze závodu do depa localek je to cca 300m…. že by podprahová reklama?

Jakub

Některé varia jsou už v novém laku. Jestli je hezčí nebo ne nechám na vás. Viz ilustrační foto tohoto článku: https://zdopravy.cz/dopravni-podnik-ostrava-resi-jak-spojit-az-tri-tramvaje-vario-do-jedne-soupravy-40497/

Jan

Mě se zase nelíbí ta jednobarevná verze a ten úzký proužek tomu nepomáhá. Trojbarevný nátěr je fajn, pokud respektuje tvary skříně. Žluté dveře jsou jasně vidět, ještě odstanit ty kapky a obloučky a bylo by to pěkné.

dan Žatecký

Klimatizace u řidiče je v poho. Ale v salónu pro cestující je klimatizace zbytečná. Vozidla v MHD co minutu dvě zastavují na zastávkách, a otevřenými dveřmi jde teplo/zima ven, takže z ekonomického hlediska je tohle plýtvání statisícema ročně, zvlášť, když se v MHD najde spousta pitomců, kteří hlavně v letě permanentně (ze zvyku) otevírají okna a o funkci klimatizace nemaji ani šajn.

Poskok

Přesně proto jsou na těch oknech zámky…
Jinak to, že je klimatizace v MHD zbytečná, může říct pouze někdo, kdo MHD nejel posledních 5 let…

dopravopat

Áno, aj vykurovanie salónu cestujúcich v zime je zbytočné. A vôbec, miesta na sedenie sú zbytočné tiež, znižujú kapacitu a nútia prevádzkovať zbytočne drahé a dlhé súpravy. A načo majú vozidlá vôbec okná? Nestačili by mreže ako v Indii? A dvere? Ďalšia vec ktorá sa len kazí.

Jiří Kocurek
dopravopat

Presne! To by nielen v Ostrave určite ocenili!

A. Mikulka

Přestaň už všude recyklovat ty své nářky, zneuznaný odborníku.

Apollo

Hlavně ať tam má kdo Morysovi jezdit …..