Další tramvaje v Ostravě budou mít klimatizaci, zakázku na úpravu až 41 tramvají získal Cegelec
Tramvaje Vario LF v Ostravě. Foto: Libor Hinčica

U všech tramvají by mělo dojít k dosazení klimatizačních jednotek salónu cestujících, u části pak také k doplnění klimatizace stanoviště řidiče.
Přestaň už všude recyklovat ty své nářky, zneuznaný odborníku.
Mezitím v Praze: T3M2DVC s designem interiéru 1970 (zato T6 vyřazeny), nové wany s designem exteriéru 1961, recyklace hlučných cukajících KT8, do nichž nechutně táhne.
Jo Ostravakum, těm je hej!
Áno, aj vykurovanie salónu cestujúcich v zime je zbytočné. A vôbec, miesta na sedenie sú zbytočné tiež, znižujú kapacitu a nútia prevádzkovať zbytočne drahé a dlhé súpravy. A načo majú vozidlá vôbec okná? Nestačili by mreže ako v Indii? A dvere? Ďalšia vec ktorá sa len kazí.
Nějak takto? https://www.flickr.com/photos/asienman/15104308535
Presne! To by nielen v Ostrave určite ocenili!
Ta barevna kombinace je fakt mimoradne ohavna..
To, co je na obrázku, vypadá, jak celoplošná reklama na nějaký mléčný výrobek z Kunína.
Kunín má závod jen několik jednotek kilometrů od místa pořízení této fotografie. 🙂
JJ celé dva kilometry. A ze závodu do depa localek je to cca 300m…. že by podprahová reklama?
Některé varia jsou už v novém laku. Jestli je hezčí nebo ne nechám na vás. Viz ilustrační foto tohoto článku: https://zdopravy.cz/dopravni-podnik-ostrava-resi-jak-spojit-az-tri-tramvaje-vario-do-jedne-soupravy-40497/
Mě se zase nelíbí ta jednobarevná verze a ten úzký proužek tomu nepomáhá. Trojbarevný nátěr je fajn, pokud respektuje tvary skříně. Žluté dveře jsou jasně vidět, ještě odstanit ty kapky a obloučky a bylo by to pěkné.
Přesně proto jsou na těch oknech zámky…
Jinak to, že je klimatizace v MHD zbytečná, může říct pouze někdo, kdo MHD nejel posledních 5 let…
Hlavně ať tam má kdo Morysovi jezdit …..