Další krok ke konci přechodu přes D4. Praha vykoupí pozemek pro podchod
Podchod pod Strakonickou na Zbraslavi. Autor: Josef Habersberger
Podchod se má začít stavět příští rok, nahradí nebezpečný přechod.
Podchod se má začít stavět příští rok, nahradí nebezpečný přechod.
Další past na lidi je napojení silnic na Zbraslav a Lipence pod kopcem.
Ostuda a neschopnost věci řešit.
za 30 let co mám řidičák a jezdím sem tam tudy jsem nikdy nikoho přecházet neviděl
Ja taky ne a vubec se nedivim. Sam bych tam taky nesel. Myslim ze podchodu lidi vyuziji mnohem vic
Otázka je, zda nějací lidé fakt cítí potřebu tam chodit.
Já tam nechodím a jen občas jedu autem. Takže stávající stav mne až tak nebere … je to trochu pakárna, ale jak píšu, jednou za čas ji snesu. Denně by to bylo jiné, a že takových lidí je.
Pravdou ale je, že jako pěšákovi by se mi do té díry uprostřed ničeho teda moc nechtělo, psychologicky je ten přechod přeci jen lepší. Spíš jsem zvědav, zda nebude docházet ke snaze přecházet/přebíhat po povrchu i nadále.
Za celá léta jednoho člověka… který na mě mávnul, ať jedu, že počká 😀
Teď mě napadlo, že jsem za 20 let cestování v City Elefantu ani jednou neviděl v provozu plošinu pro vozíčkáře. Byla vůbec někdy použitá?
Já viděl na hlaváku jak elektrický vozík přejíždí z nástupiště do vagonu bez plošiny.
Na mě docela odvážné (díra mezi podlahou a perónem byla) ale ten vozíčkář byl v pohodě.
Kamarádovi tam zemřela sestra
Zajímavé, zas tam tolik nejezdím, ale těch lidí jsem tam viděl dost.
Ja jsem tam jel 2x a 1x jsem z toho poustel chodce.
Jsme zřejmě oba pechfoglové, tedy dle ostatních.
Jj je to tak,jezdim tudy nekolikrat denne,bydlim nedaleko.ve dne v noci,a za 30let jen jednou jeden a to jen stal a nechtelo se mu tam a nesel
Jo, paráda, mohlo by to být před rokem 2024, aby byla celá dálnice od Prahy až do Písku, pak uvidíme jestli pokračovat do Strakonic
Bohužel pokračování D4 na Strakonice a dál na Strážný v plánu není
Naštěstí! S dálnicí přes Šumavu jděte víte kam.
Radši budou ty kamiony smrdět na okreskách:-D
Že by konečně zmizel zabiják cestovní rychlosti dálkových autobusů a kamionů ve směru do kopce? 😀
Jednou jsme tam s autobusem skončili, karosa podřadila a bylo to. To už je ale let, myslím, že to byl stroj ČSAD Praha-západ.
No tak jestli to bude vypadat jako na tom obrázku, tak to bude od pohledu fakt velmi přívětivá a bezpečná cesta. Nechápu, že už i v návrhu se počítá s tím, že tam bude tma jak v pytli, dokonce i během dne. V době úsporných zdrojů světla by měly mít aspoň nové podchody osvětlení po celé délce, a ne že bude uprostřed díry jedna bludička.
Uprostřed bude svítit denní světlo dírou mezi svodidly.
Neříkal náhodou Scheinherr, že podchody jsou fuj a přechody jsou nejlepší?
Jo ale ne na dálnici
Tam to taky není dálnice.
Snad jednou bude.
Přkážkou je chybějící doplňková komunikace mezi Zbraslaví a Jílovištěm. Stačí se podívat na mapu a uvidíte, že něco takového by v tamním terénu byl technický problém. Myslím, že se do toho žádná vláda v dohledné době nepustí.
Překážkou není chybějí komunikace, ale odpor Jíloviště, které nechce její napojení do obce.
https://www.lidovky.cz/byznys/promeni-se-konec-d4-u-prahy-v-dalnici-tok-resi-co-s-problematickou-silnici.A170718_133824_ln-doprava_pave
Stará dálnice taky není de iure dálnice a taky je ten přechod nahouby. Charakter a hustota provozu totiž odpovídá dálnici. Na té I/4 tuplem.
Snad bude ten podchod připraven i na přidání dalšího pruhu.
Říkal a má pravdu. Tohle je jedna z těch příslovečnejch výjimek potvrzujících pravidlo. Jenom škoda, že ten podchod bude podle vizualizace zase nepříjemně úzkej a tmavej.
Tak teď ještě vyřešit v Ruzyní přechod směr D7 před letištěm…
Tam se ma presunout cela dalnice pred stavbou severniho obchvatu. Az to se stane tak to bude vyreseno.
No právě, to bude ještě hodně let. Zasloužilo by si to alespoň nějakou lávku, klidně provizorní.
Podle letaku RSD se ma v roce 2023 stavet, o dva roky pozdeji hotovo. To mi neprijde jako „hodne let“.
Samotná „letištní křižovatka“ by se měla velkoryseji (ale bohužel ne dostatečně velkoryse) začít přestavovat už v roce 2022, posunutí dálnice(Lipská ul.) dálniční křižovatka D7xD0 a kousíček DO se začnou stavět v roce 2023
Nejste od Bureše?
Takže až se odstraní přechod pro chodce, tak D4 bude začínat už v Praze? Děkuji
No, řekněme, že to je plán. Ale nebude k tomu stačit jen odstranit přechod, chybí doprovodná komunikace, odbočovací pruhy neodpovídají normám, jsou tam autobusové zastávky, které tam „musí“ zůstat, takže je potřeba je přesunout někam na odpočívky apod. Pár let to trvat bude…
https://www.facebook.com/najednevlne/posts/1527283190958616
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=80&t=188&start=175
ty zastávky tam musej zůstat naprosto bez uvozovek. Autobus sjíždějící z dálnice či jedoucí až k Jílovišti mimo D4 by zaznamenal velmi podstatné prodloužení jízdních dob…
Tak už aby to bylo 🙂 A taky aby D4 začínala už v Praze a ne za Cukrákem 😉
To se stejně nestane kvůli autobusovým zastávkám a chybějící doprovodné komunikaci.
I to je v řešení…
https://www.facebook.com/najednevlne/posts/1527283190958616
Co je doprovodná komunikace? Kde ji mají např. D1, 7 a 8? Děkuji!
I D4 ji nemá. https://mapy.cz/turisticka?x=14.2359346&y=49.8296239&z=15&l=0
Tam se jako doprovodná bere tohle: https://mapy.cz/s/hofecolunu
Jinak D8 nevím. Příhraniční úsek? Tam je to dané napojením na A17. Tam se jezdilo přes Cínovec (a to stále I/8 je) nebo přes Hřensko.
Naopak třeba D6 kolem Přítočna a Odravy taky „starou“ „požrala“. D10 kolem Hlavence taky nic moc. D46 u Olšan u Prostějova taky supr. Nakonec ještě „moderní“ úsek D48 u Příbora.
D8 ji má na 608.
Tak i ta 90 by tam byla zkousnutelná, vem to čert. Než se tam pokoušet stavět opravdovou dálnici, na 3 roky to rozvrtat a pak když to někdo zmrví, tak to zase zavřít, to tam radši dát cedule 90 a zákaz předjíždění pro kamčáky směrem z města. Je to možná zpátečnický, ale ten kousek vydržet půjde.