ČD Cargo začalo s odvozem odpadu po tornádu na jižní Moravě. Ke zpracování pojede pouze vlakem
Odpad z Moravy byl převážen v nástavbách Innofreight. Foto: ČD Cargo
Vlaky nahradí při přepravě dva tisíce nákladních vozů.
Vlaky nahradí při přepravě dva tisíce nákladních vozů.
Ó – jak prosté … Neználek by řekl – geniální – a ve středních Čechách (tedy na hejtmanství) si „drbou radní“ palici, jak vyřešit odvoz odpadu do budoucí spalovny v bývalé elektrárně v Mělnice, kam se vozilo uhlí – po kolejích … a obecním radním se nelíbí – oprávněně – představa, že by se to tam vozilo nákladními auty ….
Nemáte někdo info, jak to vypadá s plným obnovením trati po tornádu?
Prosím Prosím, taky se připojuju. R13 moc chybí 😯
Minimálně do konce grafikonu je tam pro R13 výluka.
Děkuji
Další odpad bude od zítřka jezdit z Hodonína do Čaáslavi.
Odvezou mi střechu …..
Asi vítr…
(S čerty nejsou žerty + Buty Jednou ráno)
Kamarád – dobrovolník tvrdí, že jsme to byli my. Naše 5 členná smečka se vracela po koridoru ten den z dovolené – a ještě teď ho spravujou i s okolím. On je takový „dobrák“ .Potřeboval upustit stres z toho, co tam viděl a já ho chápu.
Jak jste na tom teď v září? Vím, že tohle léto nestálo za nic a zima pomalu na krku…
Střechu mám, okna taky, teď chybí spíš řemeslníci a koruny. Co se nestihne na podzim, se dá dokončit i na jaře. Díky za optání a všem za podporu.
Dodělávky počkají. Hlavně ta střecha a okna, ať do baráku neprší a dá se zatopit. Včera odpoledne jsem projížděl motorákem z Břeclavi do Hodonína. V celé oblasti je vidět opravdu obrovský kus práce. Klobouk dolů přede všemi.
Nabízel jsem v MNVsi v koordinačním centru zdarma elektrikarske práce někomu, kdo na to nemá ( podpojisten nebo tak ) zatím se nikdo neozval . Kdybyste věděl o někom klidně se můžeme domluvit .
Elektro opravy mám za sebou, díky. Koordinátorům do toho kecat nebudu. Taky jsem nabízel v prvních dnech po T kontakt na sklenáře, kterého jsem si sám sehnal o půl okresu dále ať nemusí jezdit s poloprázdným autem. Koordinátory jsem musel přesvědčovat ať vyhlásí v rozhlase kontakt na něj, že ho lidi fakt potřebují, na domech nejsou jen plastová okna. Nakonec se povedlo a naplnil auto několikrát. Myslím, že ty prvotní elektro opravy má většina lidí za sebou, to až na jaře se začnou drátovat novostavby.
Tyto vlaky s odpadem jezdí přes Břeclav, nebo přes Otrokovice?
Z Břeclavi
Žádné starosti, Mostecké CELIO se o to rádo „ekologicky“ postará, samovznícením plně ekologickým hořením bez nebezpečných látek unikajících do ovzduší jako vždy samozřejmě 😀
Apropo, jak to tam chtějí dovézt? Po té jedné rozpadlé koleji podél silnice končící u FORTEQu? Nebo snad to vyšibovat až do prostoru Podkrušnohorského Technického muzea?
Tohle je názor, který se nebude líbit.
Ale i mně napadá: proč se musí odpad z Jižní Moravy převážet do severních Čech?
Výběrové řízení na likvidaci odpadu vyhrálo AVE a jak, kde a s kým si s ním poradí, už je na nich.
Děkuji
Vždycky se přeci vyvážel odpad za ves do rokle. 🙂
První i poslední míle bude zřejmě v režii autodopravy.
Zajímavá je informace o ušetřeném CO2 kdyby to nevozily přes celou republiku ušetřil by ještě víc CO2.
Ne nutně. V Brně to vyvezli na kopec, na Vinohrady.
Jinak nejbližší rokle pro inertní suť by se našla kousek cesty, jenže v Mokré se stále těží.
Narozdíl od vytěžených jam po hnědém uhlí, pro zakladač je tohle množství nic. Spalitelné části jsou zase nic pro mlýn a fluidní kotel.
Drobný problém – v té rovině za vsí rokle jaksi nejsou …
Protože výběrové řízení vyhrála firma že severních Čech. Kdybyste vyhrál vyberko vy, vozil byste si ho k vám. Kromě toho cementárna v Čižkovicich je asi jediná, která má platné povolení a kapacitu na spalování všech možných nebezpečných odpadů.
Tady toho pro cementárnu moc nebude – stavební suť, dřevo, nábytek..
Cementárna teď nechce spalován méně výhřevné horlaviny – viz kauza styren .
Asi na to brněnská spalovna není zařízena…
Myslíte ten styren v sudech ?
A to odváží konečně 460? 😃