Pražský Airport express začal z hlavního nádraží jezdit na letiště i v noci. Zkracují se intervaly
Na lince jezdí loni dodané autobusy Iveco Crossway LE 14,5 M. Přes den vyrážejí každých 15 minut.
Od 10. května začala v souvislosti s hokejovým mistrovstvím jezdit speciální autobusová linka AE častěji. Její intervaly budou dvakrát kratší než nyní. Letištní express bude vyrážet na trasu mezi hlavním nádražím a letištěm Václava Havla každých 15 minut.
Nově jezdí také v noci, a to v hodinovém intervalu cca od 0:30 do 5:00. Poprvé vyjely noční spoje v noci z pátku na sobotu 11. května. Na rozdíl od své denní trasy bude linka AE zastavovat v noci také v tramvajových zastávkách Náměstí Republiky, přičemž ve směru letiště tam zastaví pouze pro nástup a ve směru z letiště jen pro výstup.
Airport express není běžnou linkou, a neplatí tak na ní tarif PID. Cestující musí zaplatit jednorázové jízdné 100 korun.
Organizátor dopravy ROPID uvádí, že odjezdy z letiště budou koordinovány s ostatními nočními linkami tak, aby byl souhrnný interval co nejrovnoměrnější.
Patnáctiminutový denní interval bude nyní pouze dočasný. Po skončení hokejového mistrovství se prodlouží na 20 minut. Na čtvrthodinu se pak vrátí opět na červenec a srpen.
DPP převzal první z až 253 nových autobusů od Iveca, jako první Crossway pro Airport Express
Na lince nyní jezdí loni dodané moderní autobusy Iveco Crossway LE 14,5 M. Jsou klimatizované, částečně nízkopodlažní, třínápravové, třídveřové, s maximální přepravní kapacitou 100 cestujících, z toho 41 míst pro sedící.
Airport Express původně provozovaly od prosince 2005 České dráhy jako doplňkovou službu k vlakům SuperCity. Pro cestující poskytoval navazující autobus pohodlnější, i když někdy kvůli silničnímu provozu pomalejší alternativu k cestě mezi nádražím a letištěm.
V roce 2019 se státní dopravce dohodl s Ropidem, že jeho provoz bude zastřešovat Praha. Autobusy tak zajišťuje pražský dopravní podnik.