Ve Varšavě prodloužili metro o další 3 stanice. Nový úsek měří téměř 4 kilometry
Druhá trasa metra spojí Bemowo s Bródnem a bude mít 21 stanic. K jejímu dokončení zbývá dobudovat 4 kilometry dlouhý západní úsek.
Varšavské metro se rozšířilo o tři stanice. Cestujícím byl nově otevřen prodloužený severovýchodní úsek linky M2 dlouhý necelé čtyři kilometry. Jeho součástí jsou stanice Zacisze, Kondratowicza a Bródno. Z konečné stanice se obyvatelé dostanou do centra města za 20 minut.
Za poslední stanicí se nachází odstavné kolejiště s celkem 11 kolejemi, které bude sloužit mimo jiné také k obratům souprav. Zhotovitelem prací v hodnotě více než sedm miliard korun je konsorcium firem Gülermak a Astaldi. Stavba měla být původně dokončena již v září minulého roku, pandemie však otevření o rok zpozdila. Na stavbu výrazně přispěla Evropská unie.
Za podobou tří nových stanic stojí společnost ILF, která už na úseku tři stanice navrhovala (Szwedzka, Targówek Mieszkaniowy a Trocka). Design se drží v duchu minimalismu, v bílé a šedé barvě. Pozornost přitahuje stanice Bródno, která se díky odstavnému kolejišti rozkládá na přibližně třech hektarech. Ve stanici Kondratowicza byl vybudován podchod směrem k budoucí tramvajové trati. Součástí tunelu jsou dva pohyblivé chodníky, jeden dlouhý 50 a druhý 36 metrů. Ve varšavském metru byly použity poprvé.
S novým úsekem měří linka M2 varšavského metra přibližně 19 kilometrů. Cestující mají k dispozici 18 stanic. K dokončení celé linky zbývá dobudovat čtyři kilometry dlouhý západní úsek. Druhá trasa metra spojí Bemowo s Bródnem a bude mít 21 stanic. Linka M2 je v provozu od roku 2015, město plánuje také novou linku M3.