Zloději vyřadili z provozu staré pantografy, vypomáhá motorák 810
Odstavené žabotlamy v Michli. Foto: Jan Sůra
Překvapení čekalo dnes ráno na cestující městské železniční linky Roztoky u Prahy – Praha Libeň. Místo klasického pantografu řady 451
Odpoledne už jezdily Bdmteeo s řídícím vozem a lokomotivou, asi ze 171. Jel jsem s tím v 15:59 z Podbaby do Holešovic.
1) „„ČD nasadili sólo 810 na vlaky, kterými jezdí ráno cca 100-150 lidí (v nejzatíženějším úseku z Podbaby do Holešovic)! Byla to opravdu ostuda, naštvaní cestující zůstávali na zastávkách, kultura cestování vzala zcela za své,“ popsal ranní situaci.“: Pro redakci: To musíte citovat toho hloupého „informátora“ i s jeho primitivní pravopisnou chybou? To je tedy úroveň … „Tangentou“ ráno (do cca 9 hodin) jezdí teď skutečně v aktuálně nejzatíženějším úseku mezi Podbabou a Holešovicemi i více než 100 lidí, a to proto, že metro „A“ ve směru do Strašnic projíždí stanici Muzeum, takže tam nelze uskutečnit rychlý přestup ve směru… Číst vice »
Pravopisná chyba jde za redakcí, omlouváme se, už jsme jí opravili. Jinak ale nevím, proč by měl být informátor hloupý, když dodal zajímavou zprávu, která zaujala hodně lidí.
pochopitelne jedna 810 NEMUZE stacit když uz rychle obraty tak spojit dve 810 to vi i mousl
To by nejdřív nějaké volné 810 musely být…
Tak cokoliv z elektrického parku českých souprav je lepší než 81x. Stále to docela drží dech..
Já nerozumím tomu, proč tam jezdila 810, viz http://zdopravy.cz/stare-pantaky-mohou-skoncit-ze-dne-na-den-zalohou-jsou-regionovy-3833/
Je docela nepochopitelné, že několik týdnů před koncem provozu pořád nejsou připravené žádné náhradní jednotky. I kdyby třívozová RegioNova, ale alespoň něco… Jinak se toto může stát klidně přirozenou poruchou.
A to nemohli 810 pospojovat tak, aby na obou koncich byl motorovy vuz?
To nemaji jedinou nahradni soupravu z ostatnich linek? Nechce se mi verit, ze v provozu je vse a zaloha na celou prahu je jen jeden ctyrvozovy zabotlam…
Je to pro Prahu jediná záloha.
Tak to je smutný..
Tak tomu věřte. Jezdí se nadoraz. Objednatele nezajímá, že je rozumné si držet i přiměřenou zálohu. Jak někde viděl objednatel stát nevyužitý pantograf, jedno jestli Elefant, nebo Žabáka, hned se ptal, proč není využit. Došlo to tak daleko, že za současného řevu o zastaralosti ptg řady „Žabák“ byly současně vyřvány půlhodinové obraty na S4 (TGM – Kralupy) po 24 hodin včetně So, Ne, Sv a u nich ještě část vlaků prodloužení do Nelahozevse. Kolik lidí tím jezdí v sedlech bych mohl dokumentovat. Např. nedávno vlak ve 22:41 z Kralup do TGM převezl po celé trase celkem 8 cestujících. Na TGM… Číst vice »
Nemohli. To by museli povolat do služby dalšího strojvedoucího a to by stálo peníze. A šetřit se musí za každou cenu jak na dráze platí už od začátku devadesátých let.
Karel Příhoda : Tak přirozeně bude protišpičkový vlak prázdný. Opačným směrem si to lidi pochopitelně najde, ale nejde to dělat stylem „hromadění horníků v dole“.
To je sranda. Jak říkávál starý Žemlička „železniční doprava nemá místo v portfoliu veřejné dopravy tam, kde vlak jede i část trasy zaplněn pod 25% kapacity“. Kam akceptování podobných volovin vede, můžete pozorovat v Jihočeském kraji, kde tyto bludy téměř beze zbytku akceptovali a se sedlovými „prázdnými“ vlaky zmasakrovali i jejich protějšky. Nikde proboha nekopírujte nápady mamlasů z jikordu…
Ty rychlé obraty v koncových stanicích jsou novinkou.
Jako 810ka musela být maso. Ono je to s ní kolikrát maso i o víkendu 😀
Dneska pořád ještě „krabička“, v 10:06 (tedy už dopravní sedlo) přijela z Holešovic do Podbaby docela plná, v protisměru poloprázdný ešus. Nechtěl bych vidět jak to vypadalo ráno…