Zlín zdraží parkování na třech parkovištích, placené zóny se rozšíří

Parkování ve Zlíně. Foto: Zlin.euParkování ve Zlíně. Foto: Zlin.eu

Nový sazebník podle města reflektuje skutečnou poptávku po parkování.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mára

Co si obyvatelé Zlína zvolili to mají. Až budou platit, tak si jistě vzpomenou kdo jim to zařídil.

Pája

No „díky moc“ . A taky jsem „vždycky toužil“ , aby se z naší ulice stalo neplacené parkoviště pro ty, kterým je líto zaplatit parkování v centru, ale bez auta si ani nepr…ou. Už tak je občas ořech někomu vysvětlit, že do NAŠÍ garáže patří NAŠE auto a to cizí před vjezdem blokuje vjezd/výjezd. Ještě že tudy občas projíždí MP a nechává za stěračem „pozdrav“, ale bohužel se ve Zlíně neodtahuje. Škoda. Člověk respektuje pravidla a občas si připadám jako jediný blbec.

Miroslav Zikmund

Chcete potížistu vytrestat ? Vypusťte mu kola, vyndejte ventilek … Rezervu má jednu, náhradní ventilky a ruční pumpu těžko, v lepším případě zavolá asistenci (ta vozí náhradní ventilky ???), možná kompresor na autobaterii … pokud nepomůže asistence, zvolá si odtah ….

Sharkovec

Tohle není žádná motivace. MHD jezdí narvaná, Nextbike nemá zrovna moc stanovišť a někde je jízda na kole fakt o hubu… příští rok u voleb jim to lidi doufám dají sežrat.

Bačkora

A pořád bude v boudě sedět obsluha parkovacího automatu?

Pája

V některých jo.

Bačkora

Super. Už jsem se měl strach, že se ve skanzenu něco změní.

m...

8 petek za hodinu ve Zline… To uz levneji zaparkuju v centru Berlina, Mnichova ci Vidne pri uplne jinem prijmu.

Karl vB.

Tady na tom linku se to dá docela dobře porovnat…
https://en.parkopedia.cz/
Po zadání adresy se bohužel musí ještě předvolit jestli se hledá:
– parkovací místo na uzavřeném parkovišti
– parkovací místo na ulici vedle chodníku
– případně výška vozidla, pokud je více, než 1,6 m

Frantík

A zvýšili i adekvátně atraktivitu alternativních způsobů dopravy?

PetrN

Jak znám způsoby „motivace“, například z Prahy, tak dojde i ke zdražení MHD.. Na Facebooku ale za to dostanete záplavu otřesne trapnych fotek s primátorem, který se vás bude ptát, „jak se vám líbí náhradní lodní doprava“, cti jak se vám líbí dražší MHD, která je k vůli mě neschopnosti koordinace vyluk téměř nepouzitelna 🙂 Bohužel u nás neumíme jít cestou jako v Rakousku kde nabídneme lidem možnost skutečného levného a neomezeného cestování veřejnou dopravou, u nás se zase musí jít cestou negativní, místo pozitivni motivace…

thegrid

PID je i tak levný a dotovaný Prahou. V nějakém zdražení je logické. To že se Hřib snaží zlikvidovat individuální dopravu a místo staveb okruhů se jen ruší pruhy při auta je hlavní problém. Ulice co byly dimenzovany v 90. letech na 2 pruhy a teď by potřebovali 3 se premaluji na 1+1 bus pruh. To je prostě nesystémové zlo.

PetrN

Za mě je zlo i zdražení MHD.. Jízdenka za 40 Kč prostě nikoho ne motivuje, když je jednotlivý priskok autem prostě levnější, než priskok tramvají, ať si říka kdo chce co chce.. Ve výdajích pirátské radnice je spousta naprosto zbytnych výdajů, které se dají omezit, aby ke zdražení, které ve výsledku stejně rozpočet na dopravu příliš nezvýší nemuselo dojít… Jinak souhlas, Hribova koncepce „podpory veřejné dopravy“ stylem omezování pruhu, viz například „posezení a promenáda u národního divadla“ je typickou ukázkou naprostého magistratniho zoufalství a osobně bych to označil za abaurditu roku.

Miroslav Zikmund

Pro trvale bydlící by mělo být motivací desetikorunové denní jízdné na roční Lítačku …

Frantík

Logiku by to mělo, pokud by provoz busů v onom pruhu zároveň odvedl autodopravu z daného místa. Většinou to ale nekoresponduje.

Mára

Jasně 😀 Zdražením parkovného. A jako bonus dostanou místní více kamer a pokut.