Pitomost této lávky je v tom, ze bude dlouhá a unavená doba přestupu. Než přeletu z vlaku na metro, tak je vlak na Masarycce . A 5 pater šplhat kdy autickari to mají v prince? Bezbariérového a budoucnost je, ze lidi to mají v rovině a nejsou šikanování přestupem přes 5 stoupající ramp a autickari mají smůlu. Tady je to ODS 1995 auta mají prioritu. No nevadí, za 20 let auta nebudou a pak to holt predelame
Codycheck
2 let
Jsem netušil, že firma VPÚ DECO PRAHA se zaměřila na volno časovou aktivitu už chybí jenom tobogán a občas provazový žebřík 🙂 🙂
Tomáš679.2
2 let
„O barvě lávky zřejmě rozhodnou lidé v anketě.“
O té prvotní. Ve finále o tom rozhodně omladina a provozu pod ní.
Tomáš679.2
2 let
Jestli to zkrátí cestu nevím. Někomu možná ano, ale někdo bude muset zbytečně ujít více, než je nutné. Nikde totiž nevidím na jihovýchodní straně schodiště, které by mohl zdravý člověk použít místo toho, aby musel absolvovat podstatně delší trasu.
Minulý rok se opravoval most, který byl zrovna vedle toho starého 😀
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
2 let
No to je naprosto strašný… 90s forever!!!
David
2 let
Naprosto strašná stavba. Bezbariérovost tohoto přestupu je 0. Koneckonců, ukažte mi cestu z nástupiště metra na vlak, kolik to má kilometrů a kolik výškových metrů musím vyručkovat? Jo kdyby to tak byla jedna dlouhá lávka na jedné straně s výtahem na nástupiště metra a na druhé na nástupiště vlaku. Tohle je strašné.
Já v tom teda nevidím žádný zásadní benefit. Jedna dlouhá lávka namísto dvou krátkých by Vám žádné nastoupané metry neušetřila. Naopak by Vám je dokonce v jednom případě přidala.
Problém je, že tady po výstupu z metra musíte objet celou budovu metra a vyjet nahoru na Chlumeckou, poté vyjet 3x tam a zpět na první lávku a pak znovu 3x tam a zpět na druhou lávku a pak výtahem dolů. Řešení s jednou lávkou by vypadalo takto: vystoupím z metra a výtahem vyjedu na lávku a poté z lávku sjedu výtahem na nástupiště. Žádné objíždění budovy ani žádné rampy.
Není spíš problém v zadání- chceme rampy za každou cenu? Kombinace výtah schody by jistě nemusela být tak monstrózní, ale pokud se chtějí rampy, nic moc jiného se v tom prostoru vymyslet nedá. Samozřejmě strašné je i to pojetí střech, ale to je řešitelné.
Co je podle Vás lepší? Když ta novostavba bude stylem odpovídající stavbě, na kterou navazuje? Nebo když se postaví třeba z moderního pohledového betonu a ve výsledku to bude působit stejně prasácky, jako barokní zábradlíčka u rodinných domů z nedávné doby?
Asi to má být bezbariérově přístupné a tak jsou tam cikcak rampy. Ještě by tam mohl být tobogán, pokud by se vešel, ale sklony jsou dané normami. Horší než ta čtyřproudovka to nebude.
Kubrt
2 let
Ta lávka má svého autora, tak proč mají barvu vybírta lidé??
Technické řešení to ovlivní, zato estetický dojem velmi zásadně. Chtěl bych vidět architekta, co bude happy z toho, že jeho dílo „dotvoří“ lidové hlasování.
Demokracie není o tom, že všichni rozhodují o všem, ale že všichni (přímo nebo prostřednictvím zastupitelů) se podílejí na vytváření legislativního rámce, ve kterém společnost funguje, a na formování exekutivy.
Koukám na ty obrázky, tu konstrukci, a napadla mě jedna barva, která by té lávce slušela nejvíc: Neviditelná. Jen nevím, jaký má kód RAL.
Beekee
2 let
Z vlaku přímo na metro, a ještě si u toho řádně zasportovat. Ty výškový poměry jsou docela mazec.
Jen mi přijde trochu škoda, že ty konstrukce jsou takové fádní.
Ono je to spíš „nebo“ než „a“. Na nástupiště bude výtah (bez rampy), v těch dvou věžích okolo Chlumecké budou rampy bez výtahu. Fyzický výkon to vyžadovat bude tak jako tak.
Takže ke ztraceným výškám (děkujeme za „úžasně inovativní“ řešení metra) přibydou ještě ztracené délky? No, tak to snad ani nestojí za to, aby tam ty vlaky zastavovaly, ve Vysočanech ten přestup bude pomalu lepší…
Úžasně inovativní řešení metra je poměrně slušné, pokud to bereme jenom vzhledem k ulici Cíglerově.
Porovnejte to se stanicí Černý Most (úrovńová, ale koleje uprostřed) nebo Luka (také přibližně na úrovni, ale od autobusu musíte vždycky nahoru a pak dolů).
pěkné, ovšem §1 s takové řešení nepřipouští. Ale pokud odečítám správně, je celkové převýšení cca 12 metrů? (viz https://mapy.cz/s/dupurelaru): Asi by pomohlo, kdyby schody šly kupříkladu v přímé a jen rampa byla bokem – taková řešení běžně existují, fyzicky zdatným pěším by to cestu zkrátilo a uživatelům ramp by nijak bráněno nebylo.
Na nástupiště výtah bez rampy je naprostá šílenost. Jak známo výtah nelze použít vždy. Jedině tak , že by byl na kliku aby byl funkční i v případě výpadku el. energie. Dále v případě nějaké nečekané události a potřebě evakuovat větší počet lidí bude toto omezeno jeho kapacitou.
Tak jistě, ale tam těch možností jak to vyřešit příliš není. Snad jediným řešením by bylo, aby eskalátory nebyly schody, ale jako v některých nákupních centrech rampy. Ta když se zastaví není problém.
Pitomost této lávky je v tom, ze bude dlouhá a unavená doba přestupu. Než přeletu z vlaku na metro, tak je vlak na Masarycce . A 5 pater šplhat kdy autickari to mají v prince? Bezbariérového a budoucnost je, ze lidi to mají v rovině a nejsou šikanování přestupem přes 5 stoupající ramp a autickari mají smůlu. Tady je to ODS 1995 auta mají prioritu. No nevadí, za 20 let auta nebudou a pak to holt predelame
Jsem netušil, že firma VPÚ DECO PRAHA se zaměřila na volno časovou aktivitu už chybí jenom tobogán a občas provazový žebřík 🙂 🙂
„O barvě lávky zřejmě rozhodnou lidé v anketě.“
O té prvotní. Ve finále o tom rozhodně omladina a provozu pod ní.
Jestli to zkrátí cestu nevím. Někomu možná ano, ale někdo bude muset zbytečně ujít více, než je nutné. Nikde totiž nevidím na jihovýchodní straně schodiště, které by mohl zdravý člověk použít místo toho, aby musel absolvovat podstatně delší trasu.
Technický výkres přečíst neumíte?
Spíš proč tam není výtah jak na ostrovním nástupišti… Ušetřilo by to hrozného místa a nějak by to vypadalo…
Barva černá podle mostu který býval nad tratí.
Minulý rok se opravoval most, který byl zrovna vedle toho starého 😀
No to je naprosto strašný… 90s forever!!!
Naprosto strašná stavba. Bezbariérovost tohoto přestupu je 0. Koneckonců, ukažte mi cestu z nástupiště metra na vlak, kolik to má kilometrů a kolik výškových metrů musím vyručkovat? Jo kdyby to tak byla jedna dlouhá lávka na jedné straně s výtahem na nástupiště metra a na druhé na nástupiště vlaku. Tohle je strašné.
Já v tom teda nevidím žádný zásadní benefit. Jedna dlouhá lávka namísto dvou krátkých by Vám žádné nastoupané metry neušetřila. Naopak by Vám je dokonce v jednom případě přidala.
Problém je, že tady po výstupu z metra musíte objet celou budovu metra a vyjet nahoru na Chlumeckou, poté vyjet 3x tam a zpět na první lávku a pak znovu 3x tam a zpět na druhou lávku a pak výtahem dolů. Řešení s jednou lávkou by vypadalo takto: vystoupím z metra a výtahem vyjedu na lávku a poté z lávku sjedu výtahem na nástupiště. Žádné objíždění budovy ani žádné rampy.
Jedna dlouhá rampa by mohla být na druhé straně chlumecké pro obsluhu území, ale netřeba ji zalamovat.
Proč byste objížděl celou budovu metra, když má stanice metra výstupy směrem k Chlumecké?
Protože nejsou bezbariérové.
Neslibovali, ze zastavka zacne fungovat na konci roku 2022?
Tak nejdřív musí modernizovat trať, resp je to v rámci přeložek oblouku a to má termín 2020 – 2024. Asi jej posouvali, původní už nevím.
Jinak zastávku by asi měli dokončit letos v prosinci jak koukám na internetech, zřejmě zatím bez lávky?
Otevřít zastávku bez lávky? No, Dobrá Správa je toho schopná.
Zastavka se dokončí ale otevře až mesto postaví lávku, do te doby tam budou vlaky jen projíždět.
Lepší než jak to dopadlo ve Vršovicích.
Holt to není v jednom projektu a jedním investorem, ale zase taková katastrofa to taky není.
Jo? A ten obrázek, který vypadá jak rané devadesátky, ten je teda celý špatně? Nebo co tam teda bude? Tohle má být ve veřejném prostoru?
Není spíš problém v zadání- chceme rampy za každou cenu? Kombinace výtah schody by jistě nemusela být tak monstrózní, ale pokud se chtějí rampy, nic moc jiného se v tom prostoru vymyslet nedá. Samozřejmě strašné je i to pojetí střech, ale to je řešitelné.
Budou tam rampy a schody, z technického výkresu je to zřejmé.
Co je podle Vás lepší? Když ta novostavba bude stylem odpovídající stavbě, na kterou navazuje? Nebo když se postaví třeba z moderního pohledového betonu a ve výsledku to bude působit stejně prasácky, jako barokní zábradlíčka u rodinných domů z nedávné doby?
Asi to má být bezbariérově přístupné a tak jsou tam cikcak rampy. Ještě by tam mohl být tobogán, pokud by se vešel, ale sklony jsou dané normami. Horší než ta čtyřproudovka to nebude.
Ta lávka má svého autora, tak proč mají barvu vybírta lidé??
Tak nějaké technické řešení to asi neovlivní. Barva podle toho, jak moc se to bude líbit ostatním.
Technické řešení to ovlivní, zato estetický dojem velmi zásadně. Chtěl bych vidět architekta, co bude happy z toho, že jeho dílo „dotvoří“ lidové hlasování.
V absolutní demokracii by se lidovým hlasováním dělaly i ty soutěže, ale ty se nechávají odborníkům…
Demokracie není o tom, že všichni rozhodují o všem, ale že všichni (přímo nebo prostřednictvím zastupitelů) se podílejí na vytváření legislativního rámce, ve kterém společnost funguje, a na formování exekutivy.
Jaký bude relevantní vzorek obyvatelstva rozhodujícího o barvě ?
Bude to „obecní referendum“ v rámci MČ nebo celopražské ? V každém případě by bylo neplatné, protože se nedosáhne 35 % kvóra podmiňujícího platnost ….
Anketa není referendum.
Koukám na ty obrázky, tu konstrukci, a napadla mě jedna barva, která by té lávce slušela nejvíc: Neviditelná. Jen nevím, jaký má kód RAL.
Z vlaku přímo na metro, a ještě si u toho řádně zasportovat. Ty výškový poměry jsou docela mazec.
Jen mi přijde trochu škoda, že ty konstrukce jsou takové fádní.
Bude tam vytah a rampa
Ono je to spíš „nebo“ než „a“. Na nástupiště bude výtah (bez rampy), v těch dvou věžích okolo Chlumecké budou rampy bez výtahu. Fyzický výkon to vyžadovat bude tak jako tak.
Takže ke ztraceným výškám (děkujeme za „úžasně inovativní“ řešení metra) přibydou ještě ztracené délky? No, tak to snad ani nestojí za to, aby tam ty vlaky zastavovaly, ve Vysočanech ten přestup bude pomalu lepší…
Kolaudovat se to bude jako sportoviště, případně opičí dráha.
Bude to paráda nebudu muset krkolomě se dostavat z hornich pocernic na černák. Hlavně lide sídliště oceni rychlejší spojeni s centrem než metrem.
Úžasně inovativní řešení metra je poměrně slušné, pokud to bereme jenom vzhledem k ulici Cíglerově.
Porovnejte to se stanicí Černý Most (úrovńová, ale koleje uprostřed) nebo Luka (také přibližně na úrovni, ale od autobusu musíte vždycky nahoru a pak dolů).
Měli tam dát jeden nebo dva takovýhle výtahy, které pokryjí celý přestup: https://www.youtube.com/watch?v=A2g4u9F9i90
pěkné, ovšem §1 s takové řešení nepřipouští. Ale pokud odečítám správně, je celkové převýšení cca 12 metrů? (viz https://mapy.cz/s/dupurelaru): Asi by pomohlo, kdyby schody šly kupříkladu v přímé a jen rampa byla bokem – taková řešení běžně existují, fyzicky zdatným pěším by to cestu zkrátilo a uživatelům ramp by nijak bráněno nebylo.
Na nástupiště výtah bez rampy je naprostá šílenost. Jak známo výtah nelze použít vždy. Jedině tak , že by byl na kliku aby byl funkční i v případě výpadku el. energie. Dále v případě nějaké nečekané události a potřebě evakuovat větší počet lidí bude toto omezeno jeho kapacitou.
tohle vysvětlete v metru :-p
Tak jistě, ale tam těch možností jak to vyřešit příliš není. Snad jediným řešením by bylo, aby eskalátory nebyly schody, ale jako v některých nákupních centrech rampy. Ta když se zastaví není problém.
Nejste blondýna, abyste zůstal stát na jezdících schodech, když vypadne elektřina.
Ne na obou stranách.