Komerční sdělení Železnice

Výtěžek z jízdních řádů podpoří záchranu Štokra a kamerový systém ve Výtopně Jaroměř

Lokomotiva 556.0304 v Jaroměři. Foto: Muzeum Výtopna Jaroměř
Lokomotiva 556.0304 v Jaroměři. Foto: Muzeum Výtopna Jaroměř

Nákupem knižního jízdního řádu můžete letos podpořit i záchranu parní lokomotivy Štokr 556.0304 či vybudování kamerového systému v železničnímu muzeu Výtopna Jaroměř. Zároveň jde i o jednu z posledních možností, jak si pořídit nový jízdní řád z produkce vydavatele deníku Zdopravy.cz.

Deník Zdopravy.cz se rozhodl netradičním způsobem podpořit nadšence ze spolku Železniční muzeum Výtopna Jaroměř. Věnoval mu 100 kusů knižního jízdního řádu. Spolek je bude prodávat za speciální cenu 304 Kč, za kterou kupující obdrží i celoroční vstupenku do muzea. Cena 304 Kč je stanovena symbolicky s ohledem na číslo lokomotivy 556.0304, kterou muzeum letos získalo.

Jízdní řád se prodává osobně přes členy spolku nebo je možné ho zaslat poštou. Kontakt je predseda@vytopnajaromer.cz nebo telefonicky na předsedu spolku Bohuslava Škodu na čísle 731489411.

Peníze budou použity nejen na záchranu parní lokomotivy, ale také na budování kamerového systému v muzeu. Ten by měl do budoucna pomoci zabránit požárům, ke kterým letos v areálu došlo. Muzeum při nich přišlo o několik cenných historických vozů.

Odebírat
Upozornit na
guest
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

I za mne super počin a fandím, o to smutnější je, že se všude najdou tací, co si musejí kopnout za každou cenu, jako např. pan asfaltasfalt, nebo jak si říká a jemu podobní.

Papaja501

Vážení páni redaktoři…za mne…super počin a vážím si těchto aktivit…Bohouš je fajn kamarád, včera jsem s ním dokonce mluvil v Praze na třetím a ještě mu vyčiním, že se nezmínil…Každopádně, v létě jsme vozily mnoho rodin a hlavně malých prcků do Jaroměře na starý mašinky i za ty výluky a proto to ti kluci nadšení dělají…hlavně…Ti , co v tom vidí jenom prachy, ať se jdou bodnout…Pán od lesa je za jisté ze skupiny těch věčně nespokojených železničářů..kam vítr, tam plášť….anonymně pomlouvat a házet špínu na druhého je dost snižující.

asdfasdfasdf

Jsem jediný komu příjde, že 30400 (výnos za předpokladu, že se prodá všech 100 kusů) je celkem málo? Když už jste to dělali tak symblolické, tak jste podle měli nastavit cenu 556 s dopravou 304 (nebo osobní odběr zdrama) a podle mě by stejně spousta (spousta = ideálně těsně pod 100) fanoušků přispěla. Podle mě by bylo lepší to držet v rovině „chci přispět spolku na opravu lokomotivy“ a ne v komerční rovině „chci jízdní řád“.

Jan Sůra

Myslíme, že nikomu nebrání přispět více, než těch 304 Kč.

Vojtíšek

Spolek má určitě účet, na který můžete dobrovolně darovat zbývajících 252,- kč 🙂

BND 30

Záslužný počin 👍

Gwann

dobrý nápad.

Od lesa

Tam mizí jiné peníze… tohle je plivnutí do rybníka, dávno už to tam není co bývalo.

Džamel

Co si budeme povídat. Funkční lokomotivu dávno nemají. Pravidelné jízdy, třeba do Náchoda se dávno nekonají. NTM jim naštěstí zabavila svůj majetek… Jaroměř je v posledních letech názorná ukázka toho , jak muzeum nedělat.

Gwann

tak řeknete, co dělají tak špatně? nebo jen plivete kolem sebe?

Od lesa

To je na román, musíte trochu znát, co se tam děje a vývoj celé té záležitosti. Řadu let jsem jim pomáhal, teď už akorát občas kroutím hlavou a před dobou mě to tam přestalo zajímat.
Popřemýšlejte o tom, proč téměř všichni odtamtud utekli.

BND 30

Že by kyselé hrozny ?
Podle mě je důležitý krok, že získali do svého vlastnictví topirnu a kolejiště. Viz třeba tvoje kritika ohledně pouhého nájmu. To asi nebylo zadarmo, co do peněz a času. Takže logicky asi nebylo na lokomotivu.
Teď už má lokomotiva svůj „domeček“ a může se začít makat na ní.
Ve spolku je víc lidí, které nemusí mít shodné názory. Jak tu čtu ty tvoje, tak chápu, že tvůj odchod jaroměřští ještě dostatečně neoplakali…

hradecká Ušatá

Pane od lesa, nejste náhodou pan Mužík, to by tu nenávist k spolku vysvětlovalo.

MiK

A nebo taky můžeme popřemýšlet, proč někteří utekli… a někteří zase přicházejí… že by to nakonec nebylo tak špatné?

Gwann

PS: k obhajobě NTM a jejich úžasného postupu…to musíte mít už řádnou pifku na dotčeny spolek

Od lesa

Postup NTM byla do jisté míry lumpárna, ale když mám něco půjčeného, navíc s mizerně udělanou smlouvou, musím čekat, že to majitel může jednou chtít zpět.
A nemusíme ani pitvat, jak se dělal Conrad.

Gwann

netuším, jak se dělal Conrad, vidím ale, co s tím dělá nyní NTM. a to stačí k názoru, že odebrání mašiny nebylo ku prospěchu. dtto usata, která byla celkem opecovavana.

právo na to NTM nejspíš mělo, ale co dělá dále, to je patlalstvi…

MiK

Ona taky funkční lokomotiva a jízdy nejsou všechno 😉

Od lesa

Nejsou, ale když provozuješ takovéhle muzeum, tak ti přitáhnou drtibou většinu návštěvníků.

Jan Veselý

A navíc tam jsou funční lokomotivy tři.

MiK

Jo, to vím… tady však byla myšlena (teda aspoň předpokládám) lokomotiva parní.

režista ČD

Za dobu svého působení na železnici jsem se mnoho roků zabýval i železniční nostalgií a mohu jednoznačně konstatovat, že čím víc času uplynulo od konce pravidelného parního provozu, tím méně záleží na tom, zda v čele nějakého „nostalgického“ vlaku pojede lokomotiva parní nebo lokomotiva jiné trakce – samozřejmým předpokladem ovšem je neklamat potenciální zájemce, takže každý takový vlak musí být od samého počátku inzerován podle pravdy a nesmí u nikoho vzbuzovat naději, že se sveze „párou“, ačkoli se s ní vůbec nikdy nepočítalo. Příslušníkům mladé generace, kteří už pravidelný parní provoz nezažili, jsou často mnohem bližší starší řady dieselových lokomotiv,… Číst vice »

BND 30

Ty si vážně KKT

noerf

Mohou také zřídit EPS v objektu, popřípadě sprinklerový systém.

Avlaky

Každá podpora se hodí

Partneři

Škoda transportation