Výtěžek z jízdních řádů podpoří záchranu Štokra a kamerový systém ve Výtopně Jaroměř
Lokomotiva 556.0304 v Jaroměři. Foto: Muzeum Výtopna Jaroměř
Nákupem knižního jízdního řádu můžete letos podpořit i záchranu parní lokomotivy Štokr 556.0304 či vybudování kamerového systému v železničnímu muzeu
I za mne super počin a fandím, o to smutnější je, že se všude najdou tací, co si musejí kopnout za každou cenu, jako např. pan asfaltasfalt, nebo jak si říká a jemu podobní.
Vážení páni redaktoři…za mne…super počin a vážím si těchto aktivit…Bohouš je fajn kamarád, včera jsem s ním dokonce mluvil v Praze na třetím a ještě mu vyčiním, že se nezmínil…Každopádně, v létě jsme vozily mnoho rodin a hlavně malých prcků do Jaroměře na starý mašinky i za ty výluky a proto to ti kluci nadšení dělají…hlavně…Ti , co v tom vidí jenom prachy, ať se jdou bodnout…Pán od lesa je za jisté ze skupiny těch věčně nespokojených železničářů..kam vítr, tam plášť….anonymně pomlouvat a házet špínu na druhého je dost snižující.
Jsem jediný komu příjde, že 30400 (výnos za předpokladu, že se prodá všech 100 kusů) je celkem málo? Když už jste to dělali tak symblolické, tak jste podle měli nastavit cenu 556 s dopravou 304 (nebo osobní odběr zdrama) a podle mě by stejně spousta (spousta = ideálně těsně pod 100) fanoušků přispěla. Podle mě by bylo lepší to držet v rovině „chci přispět spolku na opravu lokomotivy“ a ne v komerční rovině „chci jízdní řád“.
Myslíme, že nikomu nebrání přispět více, než těch 304 Kč.
Spolek má určitě účet, na který můžete dobrovolně darovat zbývajících 252,- kč 🙂
Záslužný počin 👍
dobrý nápad.
Tam mizí jiné peníze… tohle je plivnutí do rybníka, dávno už to tam není co bývalo.
Co si budeme povídat. Funkční lokomotivu dávno nemají. Pravidelné jízdy, třeba do Náchoda se dávno nekonají. NTM jim naštěstí zabavila svůj majetek… Jaroměř je v posledních letech názorná ukázka toho , jak muzeum nedělat.
tak řeknete, co dělají tak špatně? nebo jen plivete kolem sebe?
To je na román, musíte trochu znát, co se tam děje a vývoj celé té záležitosti. Řadu let jsem jim pomáhal, teď už akorát občas kroutím hlavou a před dobou mě to tam přestalo zajímat.
Popřemýšlejte o tom, proč téměř všichni odtamtud utekli.
Že by kyselé hrozny ?
Podle mě je důležitý krok, že získali do svého vlastnictví topirnu a kolejiště. Viz třeba tvoje kritika ohledně pouhého nájmu. To asi nebylo zadarmo, co do peněz a času. Takže logicky asi nebylo na lokomotivu.
Teď už má lokomotiva svůj „domeček“ a může se začít makat na ní.
Ve spolku je víc lidí, které nemusí mít shodné názory. Jak tu čtu ty tvoje, tak chápu, že tvůj odchod jaroměřští ještě dostatečně neoplakali…
Pane od lesa, nejste náhodou pan Mužík, to by tu nenávist k spolku vysvětlovalo.
A nebo taky můžeme popřemýšlet, proč někteří utekli… a někteří zase přicházejí… že by to nakonec nebylo tak špatné?
PS: k obhajobě NTM a jejich úžasného postupu…to musíte mít už řádnou pifku na dotčeny spolek
Postup NTM byla do jisté míry lumpárna, ale když mám něco půjčeného, navíc s mizerně udělanou smlouvou, musím čekat, že to majitel může jednou chtít zpět.
A nemusíme ani pitvat, jak se dělal Conrad.
netuším, jak se dělal Conrad, vidím ale, co s tím dělá nyní NTM. a to stačí k názoru, že odebrání mašiny nebylo ku prospěchu. dtto usata, která byla celkem opecovavana.
právo na to NTM nejspíš mělo, ale co dělá dále, to je patlalstvi…
Ona taky funkční lokomotiva a jízdy nejsou všechno 😉
Nejsou, ale když provozuješ takovéhle muzeum, tak ti přitáhnou drtibou většinu návštěvníků.
A navíc tam jsou funční lokomotivy tři.
Jo, to vím… tady však byla myšlena (teda aspoň předpokládám) lokomotiva parní.
Za dobu svého působení na železnici jsem se mnoho roků zabýval i železniční nostalgií a mohu jednoznačně konstatovat, že čím víc času uplynulo od konce pravidelného parního provozu, tím méně záleží na tom, zda v čele nějakého „nostalgického“ vlaku pojede lokomotiva parní nebo lokomotiva jiné trakce – samozřejmým předpokladem ovšem je neklamat potenciální zájemce, takže každý takový vlak musí být od samého počátku inzerován podle pravdy a nesmí u nikoho vzbuzovat naději, že se sveze „párou“, ačkoli se s ní vůbec nikdy nepočítalo. Příslušníkům mladé generace, kteří už pravidelný parní provoz nezažili, jsou často mnohem bližší starší řady dieselových lokomotiv,… Číst vice »
Ty si vážně KKT
Mohou také zřídit EPS v objektu, popřípadě sprinklerový systém.
Každá podpora se hodí