Výluky od zítřka posouvají časy odjezdů vlaků z Prahy do Brna, pojedou déle
Railjet v Pečkách. Foto: České dráhy
Výlukový jízdní řád potrvá nejméně do konce srpna, jízda vlakem z Prahy do Brna potrvá o 19 minut déle.
Výlukový jízdní řád potrvá nejméně do konce srpna, jízda vlakem z Prahy do Brna potrvá o 19 minut déle.
A uprostřed všeho nového trčí zaostalé nádraží v Pečkách.
jezdí do Brna pendolino
ne
Proč posun iniciuje dopravce?
Neměla na začátku SprŽel udělat výlukáč, který by šel vyjezdit?
Už jsem konečně pochopil, proč se nevydává tištěný jízdní řád. Škoda papíru.
https://zdopravy.cz/knizni-jizdni-rad-je-uz-v-prodeji-k-mani-v-prodejnach-pont-a-pragomodel-98202/
Vídeň za 5 hodin, hej… Kdyby to chtěl začít lítat Ryan nebo Wizz…
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vlak-srazil-cloveka-bechovice-trasa-praha-kolin.A220423_174531_praha-zpravy_indr
Když se přidá ještě něco takovýho, to je pak panečku jízda,
něco jako velká havárka na rozkopané dálnici v zůžení.
Nezoufejte!
Z Vídně do Berlína přes Prahu za čtyři hodiny, slibují tři ministři
18 Kvě 2021 11:30
https://zdopravy.cz/z-vidne-do-berlina-pres-prahu-za-ctyri-hodiny-slibuji-tri-ministri-81682/
257 km, 3,5 hodiny … průměrná cestovní rychlost 73 km/h – vítejte v železniční dopravě 21. století
257? Vzdálenost Praha-Brno není ani 200km.
po železnici je to víc než po D1, a i bus měl v tarifu 210 km
po silnici. zeleznice to ma 255/257 km.
Ale to my víme, každopádně to zákazníka moc nezajímá, že to vlak objíždí.
Vzdušnou čarou nelétají ani letadla.
Jistě, ale letadlem, ne po kolejích.
Nemají náhodou vlaky EC podle dohod (ČD fans by doplnili mezinárodních, i když to mezinárodní dohody nejsou) podepsaných ČD jezdit minimální rychlostí 90 km/h?
A tím chcete říct co?
Že České dráhy můžou za stav trati a jejich rekonstrukce?
Kolik že to trvá žlutému ďáblu na stejné trase?
Že by ČD na této lince neměli provozovat, vlaky kategorie EC a vrátit dotace.
Žlutý zde vlaky kategorie EC neprovozuje, kopl jste si zbytečně.
A proč ne? Odkdy může dopravce za stav infrastruktury?
V tom případě by EC nesměli jezdit snad nikde, protože se vždy najde nějaký úsek s nižší Vmax.
Logika pana rozinky. Za vše může CD. Nebo je alespoň nutné si do nich kopnout.
Ono totiž se na naši sítí vlak s Vmin 90km/hod počítáno na jakémkoliv místě, dá tak akorát v úseku Praha-Bodenbach a Lundenberg-Brunn/Ostrava
A představa že kvůli vyluce/pomalé jízdě přestanu provozovat EC…může fakt jen myslitel
Ba ne to je logika modrých gum, jen s nastaveným zrcadlem. Kdyby nějaký závazek porušil RJ už tu budou kvičet o odebírání licence.
Ta rychlost se počítá mezi výchozí a cílovou stanicí, je to průměr, který musí být minimálně 90 km/h, takže náhodný propad rychlosti na 70 km/h tomu nevadí.
Ano, ale bere se běžná cestovní rychlost, takže to, že je nižší z důvodu výlukových činností správce infrastruktury rozhodně není porušení žádných úmluv, protože jej dopravce může těžko ovlivnit.
No tak ono je asi relativně jedno, jestli se tomu bude říkat EC nebo Ex, reálně se tím nic nezmění.
To možná ano, ale to se nedá splnit ani v úseku Choceň – Ústí nad Orlicí. Protože v té dohodě bude jistě něco ve smyslu, pokud to trať umožňuje, apod…
Vlakem z Prahy na východ radši už nejezdit. Díky SŽ… 🙁
Škoda, že není větší nabídka na Grand – Roztyly.
no nevím, byť zcela chápu vaše vize, tak je otázka, zda by to uvítalo větší množství zákazníků, docela mě to překvapuje, ale do Brna se Florenc drží, nikdo nevydržel na Roztylech ani Opatově (byť to nezkusil nikdo s komplexní linkou),
za mě třeba jsou předměstské zastávky naprosto neatraktivní, protože v Praze přestupuji a jezdit MHD mezi přestupy odmítám, takže konec na Roztylech by za mě linku degradoval na „příměsto“ pro Prahu, samozřejmě těch, kteří v Praze končí je velmi mnoho, takže by se tam někdo uživit mohl
Minulý týden z Flixu (přes 35 cestujících14.40 z Brna) nejméně třetina vystoupila právě na Roztylech, dva z těch lidí se divili, že to tam zastavuje a uvítali to velice,…. jen tak pro příklad.
Pokud bude rozkopaný střed Prahee, tak by to pro nejednoho cestujícího mohlo být zajímavé, zejména ve směru z Brna.
Tím neříkám, že to musí na Roztylech končit…
Jen mít lepší nabídku a to včetně rána z Brna, aby jelo něco mimo Jihlavu.
Na to nadává v této „výlukové“ době docela dost lidí, alespoň co můžu za okolí posoudit.
No ona není skoro žádná, flix jezdíval v 07:40, ale odjezd posunul na 06:30, přidal závlek do Iglau a Rozptyly zrušil. Čím v té firmě myslí, je mi záhadou.
spravne – jedte na sever, do liberce…
Radši tohle než věčná zpoždění.
Přesně tak. Aspoň si cestující bude moci lépe naplánovat schůzky.
Zoufalost, agónie Dobré správy.
Auto.
Raději ne.
Když máte na to, rozhazovat peníze za pohonné hnoty, tak proč ne. Ale jestli si pak budete v práci kolegům stěžovat, jak je dneska všechno drahý a sotva to poplatíte, tak se nedivte.
Tak ač nepřítel aut…tak současný stav na trati brno-praha jejich užití už ospravedlnuje.
A nákladové s IN50 za 197Kc, to už taky není úplná láce. Jakkoliv proti zahraničí…to je za pusu. Tolik jsem už před 15 lety platil za primesto pár zastávek v Manchesteru
Méně platících (což současný stav bohužel přináší) vyvolává sunutí jízdného výš a výš. Nestandardní jízdní doby mohou mít podobné dopady. InKartář, když už platí za to, že nechce slevu zadarmo, očekává výhody, ale je překvapený, kam to vylezlo i pro něj. To není filipika proti zdražování, které je prostě celospolečenskou realitou a má své příčiny. Já jen na svých (dálkových) relacích vidím napálení cen jízdenek o 40 %, a to právě u prozákaznického programu, taková cenotvorba nic dobrého pro udržitelnost lidí ve vlacích ČD podle mého nepřinese, zvláště když SŽ zešílela s onou kumulací dlouhodobých výluk a omezení. Skoro to… Číst vice »
zas tolik vlakem nejezdim a in25 mam ze zakaznickeho programu za body zadarmo.
a to pisete velmi dobre, srovnani se zahranicim.
tady se pozaduje sinkansen za padesatikorunu…
Měsíčně platím 10K za pohonné hmoty a jsem s tím nějak tak oukej :)))
Čtvrt litru benzínu Vám stačí? Blahopřeji ke skvěle organizované rodinné mobilitě.