Infrastruktura Lidé Železnice

Vláda schválila jmenování exministra dopravy Dana Ťoka do Správy železnic

Ministr dopravy Dan Ťok s kladívkem na D3 Hodějovice - Třebonín. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Ministr dopravy Dan Ťok s kladívkem na D3 Hodějovice - Třebonín. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Ve správní radě nahradí svého někdejšího exnáměstka.

Exministr dopravy Dan Ťok je novým členem správní rady Správy železnic. Do funkce ho dnes jmenovala vláda. Ve správní radě nahradí Tomáše Čočka, který se stal zaměstnancem největší státní železniční organizace.

Pro Ťokovo jmenování se již dříve vyslovil i vládní výbor pro personální nominace. Ťok je podle aktuálního životopisu, který je k materiálu připojen, doktorandem na Fakultě dopravní ČVUT, konkrétně na Ústavu bezpečnostních technologií a inženýrství.

Ministerstvo jako důvody opakované nominace uvedlo jeho vysokou odbornou způsobilost a kompetenci. V sedmičlenné správní radě budou mít nástupem Ťoka převahu lidé z akademické sféry. Zůstávají v ní také ještě poslanci Martin Kolovratník a Jaroslav Foldyna a náměstek ministra dopravy Ladislav Němec.

Správní rada má podle statusu na starosti klíčové otázky jedné z největších státních organizací, schvaluje hospodaření a plán Správy železnic nebo řeší personální otázky na nejvyšších postech správce české železnice. Správa železnic dlouhodobě odmítá zveřejňovat materiály, které rada projednává.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mocanita

Je tu informace z dopravního webu, že Kolovratník se nejspíš pokusí konzervaci dráhy prosadit v jiném návrhu, opět jako přílepek, protože ví, že stávající návrh konzervace dráhy by nemusel projít. Prostě trojka likvidátorů K+Ť+F se bude nadále vší silou snažit uškodit české železnice co nejvíce.

Jedem

Co dodat debil, blbecek, debil, blbecek a jenom tamhle vzadu jediná výjimka Foldina a Kolovratník vedle sebe

Jedem

Zbývá dodat že přibyl Bořek Stavitel. Řekl bych, že pan Ťok je asi to nejmenší zlo co nás potkalo.

Martin z topírny

A tady milí vidíme, že to není profesní, ale politické sdružení…to naše MD a SŽ.
Jako střihač pásek a poťukání základního kamene se bude hodit 🙂

Jaaa

Ten nám tady chyběl!

ušatá

Každého by mělo zajímat, co vlastně ve funkci ministra pro železnici udělal, jak se staral o její rozvoj, posílení, modernizaci a jakou má vůbec pro tuto činnost praxi a odbornost! Pokud vím, (možná se pletu – nemusím vědět všechno), tak vlastně nic. A teprve na základě takových faktů zvažovat, čím ho pověřit v daném oboru. Vůbec mně ju takových míst schází výběrová řízení podle jasných kriterií – tedy v prvé řadě vzdělaní, praxe, činnost. A protož ty platy jdou z našich peněz, tak to také musí být veřejně přístupné.

Jan

Dobrý den, jak jsem psal u předešlé diskuze: dle mého názoru je Ťok neschopný, zbabělý a prolhaný měkkýš v žoldu J&T, kterého zpět na MD přitáhl jeho věrný poddaný, štědře odměňovaný všenáměstek J. Kopřiva (uvedl jsem i odkazy). Ťok, který měl roky za svého šéfporadce kovaného estébáka, ze své nevzdělané sekretářky udělal náměstkyni, nechal zničit další kus ČD a DI atd., atp. – tento Ťok by měl (spolu s mnoha členy vedení MD) dávno “sedět” a necpat se do jakýchkoli veřejných funkcí. A na jeho působení ve Skansce se zeptejte Švédů – kauza Geosan je straší dodnes…

V.N.

Já jej beru a nemám s ním absolutně žádný problém. Praxi má špičkovou , proč jej nezaměstnat ?

Jan Novak

O jeho kvalifikaci vypovídá jen jedno. Za 2 roky od konce na MD po něm nesáhla žádná firma, jediné co byl schopen najít je místo doktoranda na ČVUT. Takže tohle je naprosto čistá trafika za věrnost straně….

V.N.

Vy asi nemáte moc přehled o reálném životě , co ? Já jsem o něco mladší než pan Ťok a už jsem se setkal s tím , že jsem přišel na pohovor , kde byli všichni uneseni z mého životopisu , ale práci jsem nedostal. A víte proč ? ….Protože překvalifikovanost… Jsem manažer v logistické firmě. Už jsem nechtěl být manažerem v logistické firmě. Protože za dlouhá léta mi to již lezlo na mozek. Práce je to taková, že jste jednou nohou v kriminále , jste nucen zaměstnávat rok od roku horší a horší dělníky . Zákazníci jsou rok od… Číst vice »

Jimbo Jones

Jojo, překvalifikovaný Ťikťok, to bude vono.

LeKon

Tato verbež se neumí normálně uživit, tak se cpe do trafik. Proč pořád máme tyto neschopné parazity živit?

Kubrt

Pan Ťok pracoval dlouhá léta v komerční sféře.

Jimbo Jones

Proč nepracuje už dva roky opět v komerční sféře, ale čeká (údajně na FD ČVUT) na trafiku?

Kubrt

Třeba čeká na nejlepší nabídku 🙂 To samozřejmě nevím, může dělat nějaké konzultace na živnosťák, nebo nedělá nic a pro komerční sféru je nezajímavý. Jen mi zrovna u něj to trefování se do trafikantů nepřijde úplně na místě, jsou tu jiní, na které sedí víc.

V.N.

Práci skladníka naleznete vždy. Když v pátek nedobrovolně skončíte, v pondělí už můžete mít práci někde jinde. Stejně to funguje u nekvalifikovaných výrobních dělníků. Čím však máte vyšší vzdělání a lepší praxi za sebou, tím je hledání optimálního zaměstnání složitější a složitější. I jeden můj kamarád , řadový středoškolák -úředník v Praze hledal práci půl roku. Jeden bývalý kolega sehnal práci hned , ale 300 km od bydliště. To, že pan Ťok nemá jinou práci , to spíše vypovídá o jeho poctivosti. Protože, kdyby nebyl poctivý , tak by si v pozici ministra vytvořil s někým podnikatelem kamarádský vztah ,… Číst vice »

Jimbo Jones

Vrána k vráně.

Jan Pytela

Na druhou stranu, Ťok je nejdéle sloužící ministr dopravy a z působení v soukromé sféře má hvězdné CV. Pokud by tohle byl prototyp politického trafikanta, tak beru všemi deseti.

MLB

Tenhle článek mi prodal Mladou frontu a Startky…

Kodl

To je naprostá katastrofa. Pořád jedni a ti samí neefektivní a neschopní „manažeři“ a jejich trafiky.
Experti v oboru se na tato místa bez vitamínu B nikdy nedostanou.

vydra

Mám pocit, že pokud se jedná o vysoké posty u MD, SŽ, drah či carga, čtu pořád ty samé jména, každý rok však u jiné organizace.

Marty

Krásná trafika

V.N.

Pro lidi jako je třeba Foldyna či Kolovratník to trafiky jsou. Jsou to lidé , kteří železnici v rámci ČR nemohou přinést vůbec nic. To ale absolutně neplatí u pana Ťoka