V postupimskem regionálním deníku byla zpráva, že Škodu museli že soutěže vyloučit pro nesplnění zadání. V online verzi už to tak explicitně uvedeno není.
Pro stejný oblouk a stejnou rychlost je i stejné příčné zrychlení.
Axel
2 let
Zaujalo mě…“První tramvaje mají v Postupimi převzít v roce 2024″ Což zdá se neštymuje s prohlášením Škoda Transportation před půl rokem pro Forbes cz: „máme zásobu práce v hodnotě osmdesáti miliard a kapacitu výroby máme naplněnou přinejmenším na tři až čtyři roky.“ Tož 06/2021+ 3 až 4 roky = 06/2024 až 06/2025… Což ale asi dnes už není aktuální termín viz objednávky od prohlášení Škodovky v létě: 08/2021: 20x trolejbusů pro Brno 09/2021: 9x elektrovagonů Panter pro ŽSSK 10/2021: 10x šalin pro Plzeň 11/2021: 48x trolejbusů pro Budapešť 11/2021: subdodávka pro 17 elektrovlaků Hyundai 12/2021: pravděpodobně 40x šalin pro Bratislavu… Číst vice »
Já tím říkám, jestli důvod výběru Stadleru nebyl kvůli tomu, že byl schopen dodat dřív než Škodovka…
Neboť od léta se sice mírně navýšily kapacity v Škoda Trans (Ekova), ale i tak…
Možná v ŠT pracovali se scénářem, že od Alstomu koupí fabriku ať už tu ve francouzském Alsasku nebo tu v německém Braniborsku (původně fabrika Bombardier)
A že trolejbusy 31Tr vyráběli i v Ostravě jako subdodávku pro Schadewerk a navíc mají i dílny v Šumperku. A navíc Schadewerk několikrát předvedl, že termín zakázek není zeď.
Podle vyjádření mluvčího budou tramvaje sice plynule projíždět zatáčky, pro kolejové vozidlo (tramvaj nevyjímaje) je ale mnohem podstatnější, jak se chová při projíždění oblouků a to tam nikde nepíšou…
No…asi jako na Vítězném náměstí…KT8 (nic) vs. 15T (skřípot)…
Kubrt
2 let
Věta „KT4 nejsou plně nízkopodlažní“ by mohla implikovat, že jsou částečně nízkopodlažní. Nejsou; ty postupimské jsou – co se týká podlahy – klasické, bez nízkpodlažního článku.
kpetr
2 let
Na 42 m délky dostat 2456 cestujících je slušný výkon 😎
PS: Když to podělíte šířkou a délkou vozidla, tak vyjde asi 10 osob na metr čtvereční. Při pokusu o rozjezd vypadlo zadní sklo, nevydrželo přetlak uvnitř.
V postupimskem regionálním deníku byla zpráva, že Škodu museli že soutěže vyloučit pro nesplnění zadání. V online verzi už to tak explicitně uvedeno není.
https://m.pnn.de/potsdam/fuer-60-8-millionen-euro-potsdams-neue-tram-wird-spanisch/27893830.html
Takže zakázka šitá na míru pro Stadler?
To jste jako vydedukoval z čeho?
píšou, že Škoda nesplňovala požadavky zadání
Což ovšem nemusí nutně znamenat, že to bylo cinklý ve prospěch Stadleru.
A i kdyby bylo – dobře dělají…
Aké budú bočné zrýchlenia pri prejazde oblúkmi pre daný úsek normálnou traťovou rýchlosťou (t.j. rovnako rýchlo ako tam idú KT4)?
Pro stejný oblouk a stejnou rychlost je i stejné příčné zrychlení.
Zaujalo mě…“První tramvaje mají v Postupimi převzít v roce 2024″ Což zdá se neštymuje s prohlášením Škoda Transportation před půl rokem pro Forbes cz: „máme zásobu práce v hodnotě osmdesáti miliard a kapacitu výroby máme naplněnou přinejmenším na tři až čtyři roky.“ Tož 06/2021+ 3 až 4 roky = 06/2024 až 06/2025… Což ale asi dnes už není aktuální termín viz objednávky od prohlášení Škodovky v létě: 08/2021: 20x trolejbusů pro Brno 09/2021: 9x elektrovagonů Panter pro ŽSSK 10/2021: 10x šalin pro Plzeň 11/2021: 48x trolejbusů pro Budapešť 11/2021: subdodávka pro 17 elektrovlaků Hyundai 12/2021: pravděpodobně 40x šalin pro Bratislavu… Číst vice »
Titulek článku zní:
„V Postupimi budou jezdit …… tramvaje od Stadleru“
Souhlas… A?
Já tím říkám, jestli důvod výběru Stadleru nebyl kvůli tomu, že byl schopen dodat dřív než Škodovka…
Neboť od léta se sice mírně navýšily kapacity v Škoda Trans (Ekova), ale i tak…
Možná v ŠT pracovali se scénářem, že od Alstomu koupí fabriku ať už tu ve francouzském Alsasku nebo tu v německém Braniborsku (původně fabrika Bombardier)
A že trolejbusy 31Tr vyráběli i v Ostravě jako subdodávku pro Schadewerk a navíc mají i dílny v Šumperku. A navíc Schadewerk několikrát předvedl, že termín zakázek není zeď.
80 miliard DĚLENO 11 miliard ročních tržeb = 7a kousek.
„„máme zásobu práce v hodnotě osmdesáti miliard a (….)“
vs.
„Strojírenské skupině Škoda Transportation loni vzrostly tržby meziročně o více než 11 procent na 11,03 miliardy korun“
https://zdopravy.cz/trzby-skody-transportation-prekrocily-11-miliard-skupina-ma-zakazky-na-tri-roky-dopredu-82023/
Podle vyjádření mluvčího budou tramvaje sice plynule projíždět zatáčky, pro kolejové vozidlo (tramvaj nevyjímaje) je ale mnohem podstatnější, jak se chová při projíždění oblouků a to tam nikde nepíšou…
božebožebožebože
No…asi jako na Vítězném náměstí…KT8 (nic) vs. 15T (skřípot)…
Věta „KT4 nejsou plně nízkopodlažní“ by mohla implikovat, že jsou částečně nízkopodlažní. Nejsou; ty postupimské jsou – co se týká podlahy – klasické, bez nízkpodlažního článku.
Na 42 m délky dostat 2456 cestujících je slušný výkon 😎
Když bude 14,6 m široká, tak bude obsaditelnost 4 osoby na metr čtvereční 🙂
Tak se trošku zmáčknou:) díky za upozornění.
Za Vašich studentských let jste, zdá se, zavítal na noční návštěvu univerzitních kolejí Pod Palackého vrchem s legendární linkou 53
– : )
Tam to bylo „pouhých“ 237 osob v krátké Karose. https://necyklopedia.org/wiki/Autobus
PS: Když to podělíte šířkou a délkou vozidla, tak vyjde asi 10 osob na metr čtvereční. Při pokusu o rozjezd vypadlo zadní sklo, nevydrželo přetlak uvnitř.
no jo
Sardinkobusek
https://www.postreh.com/phprs/picture/skryta/ppv/53.jpg
v Liberci se z Liďáků jezdilo i na oji