Ústecký kraj koupí až 90 autobusů od tureckého Otokaru
Autobus Otokar. Foto: Otokar
Krajský dopravce vybírá současně výrobce 20 delších autobusů pro Šluknovsko.
Krajský dopravce vybírá současně výrobce 20 delších autobusů pro Šluknovsko.
Rámcová smlouva platí dva roky, DSÚK zatím neučinila první objednávku. Smlouva neukazuje, jaký typ autobusu přesně Otokar do Ústeckého kraje. Mohlo by jít o model Vectio C.
Zdravím pana Sůru, upozorňuji jen, vím co jste chtěl napsat
1. Smlouva neukazuje, o jaký typ autobusu přesně jde.
2. Smlouva neukazuje, jaký typ autobusu přesně Otokar do Ústeckého kraje dodá.
Jinak díky za zajímavé čtení, jsem zvědavý, jaký to bude mít celé průběh.
Díky, doplněno:)
Ta cena je krasna, tak proc ne :). Urcite to nebude kvalitativne nijak horsi, nez treba SOR nebo Iveco…
matymyto@gmail.com
Jak jsi přišel na to, že bude kvalitnější než SOR nebo Iveco. Je nejlevnější a na to zřejmě slyší…. Jsem zvědav, jak se budou tvářit po 5-7 letech používání. Navíc jak to bude se servisem?? Neočekává nikdo, že to bude bez poruchy a údržby……
Podle mé intenzivní opakované cestovatelské zkušenosti z Malty jsou autobusy Otokar to nejkvaltinější co autobusový průmysl v Turecku nabízí.
Tak když máš takové zkušenosti, řekni nám, jak je to co se týče kvality, výše servisních nákladů, servisními intervaly a cenou náhradních dílů. Spotřebou paliva – prostě provozní náklady na 5-10 let používání v porovnání s ostatními značkami….
Psal, že má cestovatelské zkušenosti. Nikoliv servisní.
Tak zrovna na Maltě to nejsou nejkvalitnější busy, ale účel splní.
Ja nepsal, ze to bude kvalitnejsi nez SOR nebo Iveco, jen, ze to kvalitativne za tu cenu nebude horsi. A za tim si stojim, cena je skvela a i kdyby byla zivotnost o neco malo nizsi, porad se to vyplati. Navic to, ze vyberko ibcas vyhraje i takovyto vyrobce povede logicky ke snizeni cen i Iveca, Soru a dalsich, tzn opet win situace jak pro dopravce, tak objednatele a v kinecnem dusledku i cestujiciho 🙂
Cena je krásná, protože je za krátký autobus a protože je na 90 kusů. Když kupujete větší 12m Crosswaye v takovém objemu, tak se také dostanete na cenu těsně pod 4 mil. bez DPH (samozřejmě záleží i na výbavě).
Ustecky kraj se neponauci s chyb v doprave a bude dal pokouset stesti asi na kraji jim je lito ze doprava ted jezdi oproti minulym letum tak opet zkousi levne autobusy kdyz nejde to dat soukrome firme a o tom jak to vedou svedci jak vydavaji jizdenky v Usti nad labem v infocentrech jizdenku elbe labe ktera ma platit do dalsiho dne do 4:00rano tak vydavaji s platnosti do pulnoci dne nakupu a pri reklamaci vam zacne zamestnanec infocentra cist podminky nez aby udelali zmenu v systemu a podminky jizdenky byly v poradku jak maji ostatni dopravci treba CD nebo… Číst vice »
Lidé rádi a rychle zapomínají, že nejlevnější firma co zvítězila, poté, zrovna Ústecký kraj, ve své podstatě vydírala. A právě z toho se kraj poučil. A jak sám dál uvádíte i soukromí dopravci, ti co byli ve výběrku nejlevnější to také nedělají podle vás dobře.
Škoda, že se nepřihlásilo Isuzu se svým modelem Citibus (9,5 m), za cca. 3,5 mil. za kus včetně DPH měli šanci to vyhrát.
Nemohlo. Chteli delku 9,9 – 11m
Kvalitní značka,dobrá volba a žádné peníze Bělorusku jedné z agresorskych krajinm
Turecko z nejakyho důvodu je v konfliktu se vsemi svým sousedy. Je sice v NATO, ale agresor s diktatorem je to také.
Není zapotřebí si vybírat selektivně argumenty…a podívej se kolem sebe kolik lidí tam chodí na dovolenou..
Nepsal jsi něco o selektivních argumentech?
V tvém případě nejsou ani relevantní , neboť Bělorusko nemá ani moře ani hory.
Cteni s porozumenim .( 3,4 r SS).. prispevek na ktery jsem reagoval zminoval Turecko… takze nevim proc tady poustime Belorusko , potreba byt zajimavy?
Asi chtěl poukázat na to, že Bělorusko je nezajímavé pro dovolenkáře, kteří chtějí k moři nebo do hor. Zato v Turecku je obojí, proto tam jezdí více lidí než do Běloruska. Kdo by chtěl vidět placatou krajinu kam oko dohlédne, má to blíž do Polska a nepotřebuje vízum.
To je nedorozumění, Turecko se sice nechová jako „hodný chlapec“ to je pravda, ale jeho „agrese“ nijak nenarušují základní zájmy ČR a jeho sousedů. Státy mají zájmy, emoce mají lidé. Proto je Turecko OK, ale Severní Asie a spol. nikoliv.
Ruská agrese ZATÍM také nenarušuje základní zájmy ČR a jeho sousedů … aneb upozornění na nevyzpytatelnost a nebezpečnost Turecka bylo také zcela namístě.
Ve skutečnosti narušuje, ale je to natolik vzdálené a pro spoustu lidí mimo jejich „svět“, že to prostě nevidí a nejsou ochotni vidět.
To je hluboký omyl, Ruské tanky v Mukačevu s perspektivou dalšího postupu jsou v rozporu se základním zájmem ČR. A to nemluvím o tom, že jakákoliv revize „světového pořádku“ v severoasijském duchu je z hlediska českých zájmů zcela nepřijatelná.
Kdežto turecké „dobrodružství“ v Iráku, Sýrii apod. jsou z tohoto pohledu v podstatě „drobnost“.
Aha, takže když Erdogan vyvražďuje Kurdy tak se budeme tvářit že OK, že nás se to netýká. Ach jo, ty máš fakt děsný názory. (Lukašenko je taky blb, samozřejmě)
To není o mých názorech, to je o zájmech. Prostě zájmy ČR jako státu jsou v Sýrii či v Iráku nutně omezené, tedy to z pohledu zájmu ČR prostě není důležité (nijak zvlášť nás to neohrožuje), co si o tom myslím já jako člověk je věc zcela jiná a naprosto nepodstatná. Říká se tomu politika a funguje to tak co svět světem stojí.
Nebo jinak, státy nemají přátele nebo nepřátele, státy mají zájmy. A podle toho jednají. Je to fér? Není, ale jiné to nebude. Prostě košile (v tomto případě UA ) je podstatně blíž než kabát.
Vlastníkem té firmy již ovšem nejsou Turci. Ostatně i Mercedesy a Setry zde prodávané mají mnohdy původ v továrnách v Turecku.
A kdo je vlastníkem Otokaru, když ne Turci?
Opravdu se všemi? S Rumunskem zdá se nikoliv a s Řeckem ohledně Kypru se to také uklidnilo. Čímž teda nechci obhajovat tu setrvalou válku s kurdy i na vlastním území.
Dejte si kebab co vám doveze Bělorus z Woltu! Trapáku!
Vis jaky je rozdil medzi nama… ja prezentuji svuj pohled a argumenty a ty jakmile argumenty dojdou zacnes nadavat. Takze nevim kto z nas je vetsi „trapak“ ( cituji tvuj vyraz).
Pokoj v dusi a mozeg v hlave.
Ulyse T asi ne, kdyz neni dle podminek nizkopodalzni.
Spis to bude Vectio C 10,1
Řekl bych že máš pravdu
Tyto autobusy tvoří velkou část maltského autobusového parku a jsou s tím narozdíl od čínských vozů značky Higer podobného stáří velmi dobré zušenosti. Na trasy kde se vejde o něco větší vůz (mimo serpentiny a úzké uličky historických center měst) používají na Maltě vozy typu Otokar Kent.