Úleva pro Jablonec. Končí omezení v Palackého ulici, od pátku se řidiči dostanou do města bez objížděk

Semafory v Turnovské ulici. Foto: mestojablonec.czSemafory v Turnovské ulici. Foto: mestojablonec.cz

Po deseti letech se podařilo radnici zprovoznit semafory na okraji města.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Stan

S tou „úlevou“ bych byl opatrný. To, že zprovoznili semafory na Palackého není úleva, ale naopak pohroma. To zas budou fronty!

Filo

10 let? Co to je za blbost? Ty semafory v Turnovský ulici normálně fungovaly, oranžová na nich bliká cca co se rekonstruuje Rádelský mlýn, ale to zase nějak extra nevadí, protože je tudy zatím intenzita dopravy malá. S otevřením se to změní. Rozhodně ale není pravda, že by byly 10 let mimo provoz, v podstatě každý ráno mě cestou s dětma do školy aspoň jeden z nich vždycky zastavil… zejména proto, že byly tak perfektně nastavený, že když ten u Kauflandu hodil do města zelenou, tak na tom dalším s ulicí (dnes už) Mincovní v ten okamžik padla červená.

Filo

No, město tvrdí spoustu divných věcí. Aktuálně třeba zdůvodňuje redukci terminálu o podzemní garáže tím, že neví, jaký budou případně pravidla pro parkování elektromobilů, tak radši počkáme s budováním na další etapu. Jinými slovy: v centru města, kde chceme stavět terminál veřejný dopravy je teď díra v zemi (prostor je o cca 4m níž než okolní ulice) ale ne, my tam neuděláme parkoviště, radši to zasypeme a na tom postavíme terminál a podzemní parkoviště v další etapě (jako jasně, zase to někdy pod fungujícím terminálem vykopeme). Místo toho naplánujeme nadzemní parkovací dům v ulici 5. května. Co na tom, že… Číst vice »

Filo

Možná škoda… sice nejsem občan Jablonce, ale mám tam dneska už přece jen blíž než do Liberce.

Já jsem z toho terminálu úplně vedle… a nejvíc mě fascinuje, že k tomu nebyla na zastupitelstvu vlastně žádná diskuse, jen někoho zajímalo, jestil by terminál nemohl být energeticky soběstačný a dát na střechu nějaký ty panely či co…. ale že se takhle úplně promarní potenciál toho protoru tak, jak dneska je je asi každýmu úplně jedno.

To ať to radši vzdaj rovnou a nestaví nic. Aspoň neubudou ty parkovací místa na starý tržnici.

Jarda

tramvaj je zbytečná, když vede vedle prázdné silnice, tím, že se zkapacitnila silnice I/14 se silnice přes Vratislavice vyprázdnila. Na to, aby tramvaj jezdila přes předměstí, které je řídce osídlené a u každého domu jsou zaparkovaná auta by stačilo METROBUSY rozhodně by to bylo levnější

Jarda

problém je, že opozice do toho tak nějak dokáže hodit vidle v gesci vědění, že oni si stejně “ koalice“ prohlasují co chtějí…logiku to dává možná smysl jen oné koalici ale spíš o tom, že to je spíš automat na zvedání rukou

Jarda

však se není čemu divit:-) narovnání serpentýn z Kunratic na I/14 je pořádný úlet. Možná si Liberec vyřešil Vratislavice, kde v podstatě už nikdo nejede. Narovnáním serpentýn se cesta zrychlila o tři minuty ale celý se to podělalo právě na příjezdu od Liberce v Jablonci, kde neproběhlo žádné zkapacitnění a tak se ta doprava zhroutila….jediný smysl toho je, že se ten špunt posunul o 2.6 km dál. Pak se dělá taková opičárna jako odbočka ul. Riegrova do Mšena…reálně kvůli nedostačujícímu kruháku Tovární to je celkem stejně zbytečné, protože jezdí tranzit přes obytnou zónu sídliště Mšeno. v podstatě se shodnou jen… Číst vice »

Jarda

nejste sám, kdo tomu nerozumí a možná tomu nerozumí ani ti na magistrátu, což je docela problém…z logiky věci stavět podzemní parkoviště, v další etapě, co bude fungovat nadzemní část, je opravdu tak nějak méně pochopitelné. Vtip je, že ono se na magistrátu šetří tolik, že celý projekt nabobtnal o další stavby… https://www.mestojablonec.cz/cs/magistrat/informace/zpravy/aktualni-zpravy/jablonec-nasel-realnejsi-a-uspornejsi-reseni-terminalu.html

Jarda

ono ve své podstatě v Jablonci se nerealizuje to, co je na obrázku, ale na co je shoda a vzhledem k tomu, že ty projekty neumí komunikovat, tak to podle toho taky vypadá

Jiří Kocurek

Tak tohle docela fest duní.

yxc

Pokud jsou semafory inteligentní, tak si snad budou seřizovat signální plán sami podle intenzity dopravy.
Pokud budou signální plán seřizovat technici Eltoda nebo Crossu, tak jsou inteligentní ti technici, nikoli semafory.