Trať podél Berounky opraví Strabag Rail, výluka potrvá deset týdnů
Opravené nádraží v Hýskově. Foto: Správa železnic
Několikadenní výluka začíná i mezi Prahou a Berounem, místo rychlíků pojedou autobusy.
Několikadenní výluka začíná i mezi Prahou a Berounem, místo rychlíků pojedou autobusy.
S ohledem na „variabilní“ časy NAD z Berouna do Prahy je jednodušší jet z Berouna osobníkem místo NAD …
Osobník dojede na Smíchov dříve než BUS NAD ….
Zítra bude vyzkoušeno ….
Nebo jet R26.
Opět v článku chybí kolika km trati se rekonstrukce týká.
Kilometrické vzdálenosti máte uvedeny v jízdním řádu … nebuďte pohodlný a stáhněte si ho ….
A opravdu se opravuje celý vyloučený úsek? Jakože tedy některé couráky jedou a nad je za rychlíky, není to spíše oprava která by jen snižovala propustnost části trati?
Mimochodem „tarifní kilometry ČD“ nemusí přesně odpovídat skutečné délce koleje.
Neni to tak 3 roky, kdy se měnily kompletně koleje na trati Beroun- Praha?
Není, většina úseků se teprve realizuje nebo připravuje k rekonstrukci. Navíc ten článek mluví o tom, že výměna bude v úseku Beroun – Hýskov, což je úplně jiná trať a opačným směrem.
Jestli je výluka skutečně jenom v úseku Beroun – Hýskov, tak nechápu NAD až do Roztok. Zatímco podél vyloučeného úseku (resp. až do Nižburu) vede silnice v souběhu s tratí, tak dál musí jet za jeden vlak tři autobusy po různých trasách.
Článek to neobsahuje, ale mají se navyšovat rychlosti dál za Nižborem až ke Zbečnu a upravovat i něco za Zbečnem. Tak možná proto.
Taky z 50 na 60?
Z 60 na 80 a ze 70 na 80
Že se bude pracovat jen na úseku Hýskov – Beroun-Závodí je hloupost. Na týhle trati je poslední neopravený úsek mezi Roztokami a Zbečnem, takže si myslím, že se bude dělat hlavně tam. Je možný, že se bude něco dělat i mezi tím Hýskovem a Berounem, ale jen kvůli tomu by se nezavírala trať až do Roztok. Pokud bys se dělalo jen mezi Hýskovem a Berounem, tak by se jezdilo až do Nižbora, kde je místo pro NAD.
Můžete mi prosím poslat odkaz na zakázku, podle které se bude teď pracovat na úseku Roztoky – Zbečno? Díky
Nemohu, ale mohu Vám poslat ROV od SŽ, do kterého právě koukám. Namátkou je tam údržba propustků v km 16,649; 16,829; 16,917; 17,063; 17,268, což je rozhodně až za Hýskovem, km se počítá od Berouna-Závodí. Mezi Berounem-Závodím a Hýskovem jsou práce na přejezdech. Dále jsou jmenované sanace svahu, svahování zemního tělesa, souvislá výměna kolejového roštu, úprava GPK, opravy výhybek, výřez vegetace atd., kde ale nejsou uvedeny kilometrické polohy. Jelikož jsou ale dopravně vyloučené všechny koleje a dopravny ze Závodí až do Roztok, kde ani není umožněné křižování, tak usuzuji, že se bude pracovat po celé délce. To, že že tam… Číst vice »
A jezdí tam těmi vlaky někdo? Aby se za rok, dva, neopakoval stejný scénář, jako na trati do Dobříše (například).
Mohu vás ubezpečit, že tohle je jedna z nejvytíženějších lokálek v Berounském okrese, samozřejmě hned po 173. Tady by si snad nikdo nic jako zrušení provozu nedovolil navrhovat.
U nás jeden neví. Nápady jsou různé a zdůvodnění také.
To sice jsou, ale tady by to snad nemohlo projít ani v tom nejčernějším možném scénáři.
Hmm…kolik míst k sezení budou potřebovat Os Praha – Rudná – Beroun aby pobraly cestující z nynější 380?
Proč by měli cestující z 380 přejít na S6? To můžou už teď, každá z těchto linek obsluhuje trochu jiná místa a v Praze jede jinam.
Docela jo, trať slouží denní dojížďce i výletní dopravě (dvojitá regína plus rychlík KŽC nebo parní vlak), plánuje spojení s linkou S6 jako přímý vlak do Prahy s použitím objednaných PES. Pokud se udělá tunel do Berouna, význam tratě vzroste skokově. Navíc slouží celkem významné nákladní dopravě a tyto opravy jsou potřeba i pro ni.
nevíte prosím, co je „celkem významné nákladní dopravě“, cca kolik vlaků denně/týdně a zda jezdí až z Rakovníka? docela by mě zajímalo, jaký je tam provoz
Tohle asi doplní někdo znalejší. Moje představa je denně manipulák a týdně pořádný náklad do Procter and Gamble, plus nějaké odklony při výluce jinde, třeba vápenec z Mořiny.
1 až 2 nákl.vlaky denně
děkuji a oběma za info, na „lokálku“ je to docela dobrý, teď už také chápu, proč by se měla elektrifikovat……
Tak to je dobře. V dnešní době jeden neví.
Tak si tam udělejte výlet a sám uvidíte …..
Nejsem ještě v důchodu, jako vy, a čas má pro mě tedy určitou hodnotu. Tou tratí jsem jel v minulosti víckrát a vlak moc obsazený nebyl. Z víkendové zkušenosti ale nechci dělat závěry, proto ten můj dotaz.
pondělí je správně, ale je to 6. září