Stavba D35 z Opatovic finišuje, nejdelší most prošel zátěžovou zkouškou
Přes kilometr dlouhý most u Opatovic nad Labem. Foto: ŘSD
Úsek Opatovice – Časy se má řidičům otevřít 15. prosince letošního roku. Uleví zejména Hradci Králové.
V Číně staví ročně až 30000 km dálnic. Tak si naše vláda objednala jednu čínskou firmu, která má u nás dostavět zbytek dálnic. Firma ještě pracoval nezačala. Vláda řeší, co bude tato firma dělat po obědě.
V Číně se staví tak rychle proto, že se nikoho na nic neptají a rovnou bourají i soukromé domy když jim překáží.
Pochybuji, že by se vám líbilo, kdyby přišel stát k vám s tím, že tu bude dálnice, tak se odstěhuj a neotravuj.
To je takové to české u mě nikdy…radši u souseda a na nic se ho neptat.
Jak to je teda, přivaděč z I/35 k MÚK Časy bude k 15. 12. 2021 taky hotový? Nějak jsem to z článku nepochopil…
Přivaděče staví kraj.
A ne nebudou hotové .
Přivaděčem k MÚK časy je zřejmě myšlena silnice I/36, potažmo obchvat Sezimic a Časů. To má v režii ŘSD, nikoli kraj. Nicméně ten se také ještě nestaví a stavět se začne nejdříve v roce ’23.
„Na km 13,900–16,250 jsme použili speciální asfaltovou směs se sníženou hlučností, což řidiči určitě ocení,“
Panenko skákavé, řidičům je to úplně u zádele. Asfalt se sníženou hlučností se dělá kvůli obyvatelům přilehlých obcí.
Při tomto arogantním přístup ŘSD se nedivím, že se s nima furt někdo soudí…
Tichý asfalt má sice výhodu v nižší hlučnosti, ale má horší adhézní vlastnosti, ne?
obvykle ano, takže za nepěkného počasí to řidiči moc neocení, ale je dobré to umět prodat 😉
A kolik bylo pri stavbě pod estakádou bahna… Byl jsem ve dvoutýdenních intervalech a nevyschlo to nikdy.
Prosím Vás jen malý dotaz. Za které vlády se tato a další části dálnic postavily. Za které vlády se opravila celá D1 / i když po průtazích s firmami i zelenými o 3 roky / , kdo byl u smluv a zahájení další části u Strakonic a kdo připravil a zahájí se dalších asi 90 km ? Vážení SOUČASNÁ VLÁDA a ministr Havlíček co bohužel , musí zvládat 2 ministerstva. Nebo to už dopředu zvládla opodemo užvaněná pětka v čele s panem Fialou , co už všechno vyřešila včera. Máte se na co těšit co předvedou , až se na… Číst vice »
Za které vlády se tyto dálnice začaly projektovat a připravovat? 🙂
Ubohý Havlíček musí zvládat 2 ministerstva. Chudák!
I kdyby se začal chovat normálně, tak z mého subjektivního pohledu: „kdo lže, ten obvykle krade“
… Tj. pan půlministr by v první řadě měl omezit svoji „marketingovou důraznost“ = tj. měl by začít mluvit pravdu…
DOTAZ (HN):Lhali jste lidem, když jste je strašili nepravdivým programem politických konkurentů.
Havlíček: Je to součást politického marketingu a vždy se dá najít něco, co je polopravda, co možná není ve finále akceptované druhou stranou. Byli jsme prostě marketingově důrazní.
https://twitter.com/Vasekpasek32/status/1451426220160212998
Prchale?
jo, ten pláč o prepracovanem lzidvojministru, ten je dobry…najdete si, kdy si tam sednul…vy jeden…
Dobře. Dáme si dobrý pozor. Další prosím…
Pěkně! To muselo být řízlé omítkou, ne?
Hlavně si zjistěte jaký dluh po sobě ta SOUČASNÁ VLÁDA nechává. Nápověda: ten dluh se počítá v korunách, ne koblihach.
A co obchvat Sezemic a protihlukové stěny Ředic a Rokytna?Lidé do Pardubic,už budou sjíždět u Rokytna,Sezemice Dubina to bude kolaps
Obchvat Sezemic nestaví ŘSD , ale kraj jakožto přivaděč k D35.
Tam si stěžujte, že není a nebude hotový
Tak konečně zprovozní ten nejméně důležitý úsek na D35 a úsek Zámrsk (Holice) – Svitavy (Mohelnice) se přehltí zvýší se počet havárií a mrtvých. Hlavně, že Pražáci budou mít blíže na venkov.
A nebude to opačně, že to věnované budou mít blíže do Prahy?
tak někdo si pořád myslí že pražáci jezdí na venkov znásilňovat dcery, žrát malé děti a práskat, že v místní hospodě nedostali eet účtenku. takovej se našel vždycky, jenom jeho hlas nebyl slyšet dál než za náves.
A kdyby se dělal napřed úsek do Svitav, tak to bude zase špatně, protože nějaký Pepek V. bude skujíkat na tisíci mrtvými v Pardubicích a Hradci.
V. = Vyskoc? 😉
Co je tohle za kecy? Buďte rád, že se konečně buduje D35. Kdyby se mělo čekat na úseky okolo Svitav a Mohelnice tak se dálnice nikdy nedočkáme.
To je holé nesmysl.
Tohle je HODNĚ důležitý úsek. Vemte si kudy to musely auta objíždět, když není? Přes Hradec nebo Pardubky, oboje celkem zbytečná zajíždka.
No jeste se dalo jet stredem po trase Hrobice-Raby-Kunetice-Pocaply-Sezemice a vyhnul ses jak Pardubicim tak HK. Akorat to pres ten zenijni pontonovej most neslo s nakladakama no 🙂
kolik prazaku toho podle vás využije…a začne nové jezdit kamsi k holicim?
když vše tak bezvadně víte, tak prosím o odpověď…když by dálnice končila v ostrově, tak kudy by jezdila ta doprava od olomouce?
Evidentně jste toho po 35 moc ještě nenajezdil, protože jinak byste věděl, že zrovna tenhle úsek je úplně nejhorší, kvůli cca miliardě vesnic, přes které se musí projet.
Hradec toto pocítí minimálně…
Kamiony ve směru od Prahy u Opatovic odbočují na čtyřpruh I/37 do Pardubic a u Chrudimi se napojuji na I/17 na Vysoké Mýto
Stejně tak od Liberce nebo Náchoda převážně po D11 a pres Opatovice..
Minimálně zmizí kamiony z úseku Hradubická – Brněnská, především od FNHK a z Milety. On ten rozdíl asi opravdu nebude úplně zásadní, protože se na jejich místo částečně vrátí provoz, který dnes jezdí přes centrum, takže se to rozprostře. Nepomůže tomu ani “inteligentní dopravní systém” za více než čtvrt miliardy, který reálně pouze zničí zelenou vlnu, ale aspoň zmizí ty kamiony.
Jj, pouze ten úsek kolem Futura bude trochu míň kamionů a tyto kamiony pojedou po I/37 od Sika na HK zas
Stačí trochu sledovat křižovatku I/35 a I/17 u Vysokého Mýta , jaké % odbočuje na Chrudim
Nechat ji zavřenou, dokud nebude hotovo X? Aby se přes Pardubice i Hradec muselo, když chce jeden přes Labe? To mi přijde jako ten nejblbější nápad.
A co ty co jedou od Olomouce a Brna na Náchod,Liberec atd. ? Ty HK úplně minou.
Pro I/37 jezdím často a žádné kamiony od HK tam nevídám, zato v Hradci u nemocnice jich je jak nas***. Odkud se tam berou?
To si piště, že to HK pocítí. Stovky kamionů a tisíce aut směr Vamberk nepojedou přes město, ale po dálnici a pak směr Holice, Borohrádek.
Zrovna přes Borohrádek kamiony nepojedou, protože tam je nízký podjezd pod železnicí.
V Borohrádku je problém s výškou podjezdu a ne každý kamion se pod něj vejde.
A směrem na Vamberk či Kvasiny to bude bohužel stále rychlejší přes HK.
To určitě 😁Já právě pojedu v klidu po 11. Všechny kamiony do Kvasin pojedou,taky tudy.
Podle ČSN 73 6209 je to „zatěžovací zkouška“, nikoliv zkouška zátěžová.
Není to slovíčkaření?
Je
když už jste u těch slovíček, tak tato Vámi zmiňovaná norma s účinností od 10/2019 se jmenuje „Zatěžovací zkoušky mostních objektů“ … no a mezi námi průměrně vzdělanými lidmi, je téměř úplně jedno jak je to v textu napsané, my to pochopili …. tedy až na Vás pane kolego ….
A podle mě je to zatěžkávací test 😂
Jsem docela zvědavý, co to udělá s celkovou dobou jízdy D11 – Olomouc. Ušetříme 10 minut za Hradec, na trasu se nahrne víc aut a ve Vysokém Mýtě a Litomyšli si postojíme o 30 minut déle?
Když se začala opravovat D1, severní trasa se prodloužila o 30 minut.
Oprava D1 je hotova takže by to mělo být zase o 30 minut zkrácené 😉
Chyba, rozkovájí se koleje. Takže nějaký pokles v relaci Olomouc-Praha vykompezuje nárůst dopravy Brno-Svitavy-Hradec
Oprava D1 sice už skončila, ale na jaře začne další. Měl by se konečně opravovat most Šmejkalka, který leží uvnitř té „hotové“ části. Také se má rozšiřovat D1 kolem Brna. Žádné zkrácení se tak zřejmě konat nebude.
Tady si myslím, že ta časová úspora bude minimálně dvojnásobná. Ten šikanózní semafor u Lidlu ve VM si těch 20 minut zase vezme a budeme tam, kde jsme byli. Naštěstí stavba úseku VM – Džbánov postupujue zdárně kupředu, tak bychom se za nějaké +-tři roky mohli dočkat opravdu značného zrychlení.
Že je ten semafor divnej?! Jsem si říkal, zda má něco proti mně nebo se mi to jenom zdá.
Opravdu to ulevi hlavne Hradci? Co ridici, kteri jezdi na vychod Pardubic? Nejspis bude nyni rychlejsi a vyrazne pohodlnejsi si zajat par km, avsak prijet do Pardubic z vychodu od Sezemic nez pres ucpane mesto kolem Globusu/hlavniho nadrazi.
…přesně, stavby obchvatů Pardubic jsou stále v rovině snů.
Na I/36 Trnová – Dubina běží archeologický průzkum a VŘ na zhotovitele, takže se snad příští rok začne stavět, jih se ale soustavně odkládá.
To nejsou „obchvaty“ – ale nepřiznanej čtyřpruhovej kapacitní polookruh…
Až se to postaví – bude to vážně super!!
sever: (zahájení 2022)
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOK9Pb09DZ2cDbzdjQ0MDRzNXFyNTX1CDAwMDIEKIoEKnN0dPUzMfYAiJhZGBp4uTh4u5pa-BgaeZsTpN8ABHA0I6Q_XjwIrwecCsAI8VhTkhkYYZDoqAgCJ8XUV/#/stavby/I36/i36-pardubice-trnovafablovkadubina?filters%5B%5D=StavbyBudeZahajeno2021&filters%5B%5D=StavbyPriprava2022&page=0
Jih: (zahájení 2023)
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOK9Pb09DZ2cDbzdjQ0MDRzNXFyNTX1CDAwMDIEKIoEKnN0dPUzMfYAiJhZGBp4uTh4u5pa-BgaeZsTpN8ABHA0I6Q_XjwIrwecCsAI8VhTkhkYYZDoqAgCJ8XUV/#/stavby/I2/i2-pardubice-jihovychodni-obchvat?filters%5B%5D=StavbyPriprava2023&page=0
A v Sezemicích budeš stát půl hodiny na stopce,kde je nepochopitelně silnice 2.třídy nadřazena 1/36.
Ne, pokud sjedes u Rokytna a prijedes po hlavni do Sezemic..
To je dobrá zpráva, že se podaří otevřít tento úsek dálnice ještě koncem letošního roku. Škoda, že to tak není u navazujícího úseku Časy-Ostrov. I tak palec nahoru a konečně bude existovat alternativa k silnici I/35.
Sláva! 🙂 Dobře že se tenhle směr konečně povedlo posunout 👍
Z textu: „Úsek vyjde na 3,389 milionu korun….“ – řádová chyba!
Cena stavby dle smlouvy: 3 388 663 110 Kč (bez DPH)
Honza je buď z laciného kraje nebo zapomněl že nepíše článek pro amerického čtenáře :-)))
Nebo mu přehodili tečku a čárku na klávesnici. Šotci jedni.
Nevidím rozpor , má tam čárku z´takže místo nul napsal milionu , tzn 3 miliardy a 389 milionu kdyby napsal miliard byl by to bilion a 389 miliard . Pokud ti nejde o těch správně zaokrouhlených pár „drobných“ .
Hlavní je , že to bude dostavěno a v provozu snad ke spokojenosti všech .
V Cesku pouzivame carku na oddeleni celych od desetinych cisel. Tecku je mozne pouzit k oddeleni tisicu… Presne obracene nez v USA.
tak, já je to zapsáno se to čte 3,8 milionů, nikoli 3,8 miliard. autor se sekl.
hnidopichu, cena dle SOD: 3 388 663 110,09 Kč