Správa železnic otevřela v Semilech první nástupiště, provoz na dvě hodiny zastavil bagr

Jednotka Siemens Desiro společnosti Arriva vlaky u nového nástupiště v Semilech. Foto: Město SemilyJednotka Siemens Desiro společnosti Arriva vlaky u nového nástupiště v Semilech. Foto: Město Semily

Proměna stanice má skončit v říjnu, příští rok začne stavba autobusového nádraží.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cestovatel

Vytvořit z vlakového nádraží z X kolejemi průjezdní zastávku se dvěma za 200 mil. Je určitě „prospěšné “ rezignovali jsme na nákladní dopravu na železnici???

T679.2

Ještě by to chtělo zveřejnit fotografii přístřešku, který je situován tam na konci nástupiště u přístupové rampy k nástupišti od podchodu. Bohužel vlak, který bude toto nástupiště využívat (směr Pardubice -Liberec) bude zastavovat na opačném konci. V případě jedné jednotky budou tak cestující čekající v přístřešku za vlakem muset dojít na druhou stranu nástupiště. Takový přístřešek bez přesahu střechy a dosti vysoký možná tak do Polabí na koridor, ale ne sem na sever. Další varianta pokud bude přístřešek plný je schovat se do podchodu pod kolejiště a po příjezdu vlaku vyběhnout nahoru. Ale to už by se nemuselo stihnout.

Žbrdlík

Ten den to byl mazec. Nejen ona mimořádka s dvoucestným Liebherrem, ale pak ještě ta s předčasným spuštěním používání 2. (nového) nástupiště jehož zprovoznění bylo již nějakou dobu dopředu oznámeno. V oznámení stálo, že k tomuto zprovoznění pro cestující dojde v noci z 18. na 19.7. Mnozí cestující tak byli zaskočeni, když na příjezd vlaku čekali u nádražní budovy a vlak přijel na opačnou stranu. A že oběhnutí celého nádraží přes jeden nebo druhý žel. přejezd aby se nyní člověk dostal na nové nástupiště nějaký ten čas zabere. Tohle se fakt nepovedlo. Člověku to připomnělo:
https://www.youtube.com/watch?v=5k8J5SI6f3g
🙂

PetrH

Všichni na zem, je tam bagr!

Zbynek

Pristup od budovy k vlaku z jednotek metru jsou nyni stovky, pres silnicni prejezd na pardubickem zhlavi.

Zbynek

Opravdu nesel provizirni prechod na libereckem konci nastupiste?
Pulkilometr mezi budovou a nastupistem neni normalni.

Pat

Ve Vršovicích byla cesta na čtvrté nástupiště delší.

Zbynek

Tam byl provizorni nadchod. Jinak srovnavat Vrsovice a Semily je po vsech strankach dost mimo.

A i kdyby, ze to nekde bylo spatne, neznamena, ze se to ma opakovat.

David

V dnešní době je tisíckrát důležitější pohodlný přístup z města a ne přístup od budovy. Nádražní budovy již na takto malých nádražích dávno pozbyly svého významu.

Zbynek

Pokud vas bus priveze k nadrazni budove, kde mate dle JR 8 minut na prestup, budete mluvit jinak.

Vcerejsi zkusenost s dvema detmi a zpozdenim autobusu 5 minut.
Ridic nevedel, ze se uz jezdi z noveho nastupiste.

Jarda

Proč nestaví busak současně? Aby bylo obojí hotovo letos?

T679.2

To dost dobře nejde. Pokud víte jak Semily nádraží vypadá víte, že prostoru tam příliš na bývalém nákladišti v současné době příliš není (skládky materiálu, vjezd techniky atd.). Nebylo by rozumné rozkopat místo kde bude autobusák a pak potřebovat zajet s čímkoliv ke stavbě podchodu nebo další koleje. Navíc nelze stavět autobusák když není vyřešeno odkoupení pozemku od drah. A do třetice pokud by se stavěl autobusák asi by nebyla průjezdná ulice nádražní. V současnosti je doprava ve městě už tak dost šílená uzavírkou ulice Na Mýtě a ten kdo jede od Kozákova na Jičín má možnost projet kolem nádraží… Číst vice »

Han van Meegeren

Bez přirážky… Arriva žádnou nemá, jednoduše je u kasy o něco nižší cena než ve vlaku. Rozdíl je zlomek přirážky u ČD.

Vít Jůza

A navíc Liberecký kraj vyžaduje od všech dopravců neuplatňování přirážky.

Dos22

Ale má koukněte se do SPPO Arrivy – a činí 25,-.

Arr

V SPP sice je, ale reálně se neuplatňuje.

Pat

Rozdíl v nákupu na pokladně a ve vlaku 5 Kč. A oproti e-shopu je to o 10 Kč ve vlaku dražší.

Vít Jůza

Nadpis mi připomíná Litoměřice město, kde první nástupiště je drhé a druhé nástupiště je první, tedy také počítáno ne od staniční budovy, ale od řeky.

Jan z Rokycan

Spiknutí bagrů.

Jiří Kocurek

Ano, šel do práce a říkal si, že na fajront prostě naschvál uvízne.

Frantík

– Proč máme zpoždění?
– Protože bagr.

Laborec425

To je první železniční stavba, u které vidím, že opravdu „odsejpá“. Makají tam kdykoliv dorazím na toto nádraží a těch dělníků je tam hromada a jsou vidět pokroky každý měsíc.

Jiří Kocurek

Když je dobře udělaný harmonogram stavby, tak to jde vždycky líp.

bkv

Ono to odsejpá i na jiných stavbách. Jen to třeba není tak patrné…

Jan

Už na ten bagr Štefana nepouštějte…