Správa železnic hledá firmu na vrty pro Krušnohorský tunel
ICE při testovací jízdě Berlín - Mnichov, foto: Deutsche Bahn
Vrty mají ukázat, jaká technologie ražby bude vhodná.
Vrty mají ukázat, jaká technologie ražby bude vhodná.
200? Takže mezi Berlínem a Prahou přece jen VRT nebude…
Nejprve udělejte potřebnější Brno – Přerov, následně VRT Brno-Praha, trať do Liberce a pak můžete vymýšlet něco dalšího tam, kde to není úplně průser.
Srandisti. Na takovéhle megastavby naše republika vůbec nemá. Tenhle stát nemá na mnohem důležitější věci!
Došlo pivo?
Nechte to komplet Němcům…
To jsou vrty na VRT? 😁😁
Bohužel – trať na 200km/h NENÍ VRT.
>Nově se počítá u obou variant pouze s rychlostí 200km/h místo 230km/ho
a už to začíná – bude se šetřit na drobnostech tuhle něco, takhle něco a zase z toho bude paskvil na 2 věci, jako všechno v Čechách. Prostě nemůžou aspoň jednu věc udělat pořádně
Áno, mělo se to udělat jak ve Švajcu, na 250 km/h. A čučet na to, že jsou z toho stejné problémy jako u nich, že tam osobka může max 230, ale nezpožděná jezdí max 200 km/h.
Neuváděla se někdy i rychlost 250 km/h?
To se týká Středohorského tunelu.
Tady ne, na to je moc dlouhy, a pro kombi dopravu nakladnich a osobnich vlaku…
Nebojte se, tunel bude …. otázka ovšem je kdo jej vytuneluje … 🙂
Že by Němci?
Dohoda je taková, že celý tunel postaví DB Netz a Spr.Žel dostane fakturu za svou část.
Takže to bude končit v lese 😀
A viděl někdy českej pepik němce kopat železniční tunel? Neviděl, takže žádný nekopali, neumí to a podělají to.
Pepik by se měl občas projet jejich ICE a po cestě by potkal dost tunelů v plné rychlosti.
Naco? Má svého lahváče a článek ani nečetl.
Sama prozřetelnost! Snad ten tunel zvládne Dobrá Správa aspoň napojit…
Nedávno tu bylo svatební povolení (ale tedy jen v diskusi. 😉 )
Dobře, že se něco děje. Hlavně se modlím ať to udělá správa železnic pořádně, aby nemusel zasahovat antimonopolní úřad jako u metra.
Automatické opravy občas udělají osmium div světa.
Tak snad se toho jeste stihnu dozit 😇 bude velka parada. Cesko se konecne kolejove otevre zapadu.
Tunely měl propojit most přes přes údolí Seidewitztal.
Autor psal článek evidentně ve spěchu. Nic víc