Správa železnic dokončila v Brně s předstihem stavbu mostního provizoria přes Svratku
Poškozený most v Brně. Pramen: Správa železnic
Vyloučen je stále provoz vlaků po koleji ve směru na Jihlavu.
Vyloučen je stále provoz vlaků po koleji ve směru na Jihlavu.
Od pocatku co bylo Brno vynalezeno,se vi,ze je postaveno na bazine a ze se nesmi s toky rek hybat.Ale ne,pak jakysi debil rekne nic se nestane,ohneme fyziku,a cely to posere.Brno je proste nejhorsi mesto,a to jsem projel pul balkanu.
To jsou zase želví moudra… Žádná řeka v Brně už dávno není ve svém původním korytě, bažiny jsou vysušené, hlavní koryta napřímená, vedlejší zrušená a Ponávka je dokonce vedená štolou pod Lesnou.
Ono to nakonec nebude tak žhavé…
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/mostni-provizorium-pres-svratku-v-brne-funguje-bez-potizi-prejely-desitky-vlaku/2302904
Bude. Při plném provozu po Novém roce bude třetí kolej zásadně chybět. Pokud se ji nepodaří zprovoznit, bude ve hře opět Brno dolní.
Vlaky na Jihlavu budou místo přes Svratku jezdit přes Svitavu 😂
Jak je dobře, že se Brno dá projet variantní trasou.
Přesně a všichni to chtějí odsunout a zarazit.
Foto toho provizoria by nebylo?
Zhotovitel těch prací v řece se z toho snaží přes tiskového mluvčího města poněkud vtipně vyvinit. Na jednu stranu není úplně jasné, jak pokles části zakladů podpěry vznikl. Na stranu druhou je jisté od čeho.
https://twitter.com/cejka_ct/status/1606239953389748225?s=46&t=xN5QrQIkPKWQEROonZ9Y9w
Díky. Nenapadlo mě, že to bude až takhle jednoduché.
Dle stránek ČD, není na t-240 ani t-244 žádné omezení provozu.
Tzn. vyloučena je, předpokládám, pouze příslušná kolej (nejzápadnější z těch čtyř na mostě), ne však provoz vlaků (jedou po sousední koleji)?
Nebo ČD neinformují o té změně?
Vlaky na Jihlavu jezdí normálně od začátku, dneska jsem jel a vše ok.
Zkusil jste Grapp?
Ten dotaz pana xyz je dobrý. Protože i SŽ všude píše, že kolej na Jihlavu je a bude dlouho zavřená. Proto jsem i já pátral, jak to, že v žádných mimořádnostech nic takového není. Mají v tom trochu zmatek 🙂
Popis celé mimořádnosti lze najít na webu idsjmk.cz. Odklony jsou zavedeny pouze v pracovní dny, a od 6. 1. bude zaveden výlukový jízdní řád. Provoz v nepracovní dny se na ty zbylé koleje nějak poskládá. Takže to je zřejmě důvod proč ČD dnes o ničem neinformuje.
Víte co je Grapp? Co zkusit články zde? https://zdopravy.cz/zeleznicni-most-pres-svratku-v-brne-je-poskozeny-sprava-zeleznic-zasadne-omezi-provoz-136894/
On je to takový odborný chyták. Z dopravního hlediska totiž není trať z Hlavního do Heršpic tříkolejná, ale jsou to dvě tratě vedle sebe. Dvoukolejná na Břeclav a jednokolejná směr Jihlava. A aby to nebylo tak jednoduché jezdí tudy i vlaky směr Moravské Bránice. I přes toto dopravní členění mohou za normální situace, všechny vlaky v úseku Brno-Horní Heršpice- Brno hl.n. využívat obě tratě, tj. všechny tři traťové koleje. Teď jedna chybí to je to omezení. Vlaky na Jihlavu i na Bránice mohou tedy s nějakým omezením jezdit. To je celé. Proč to nějaký tiskový mluvčí prezentoval tak nepochopitelně je… Číst vice »
No a do toho se ještě motá vlára a přeroffka, což jsou formálně dvě jednokolejky, přestože by bylo provozně výhodnější mít z nichaž po rozvětvení v Kummrowitz jednu dvoukolejku.
Ale ty dvě tratě s tímto omezením nijak nesouvisí…
To teda souvisí, když se jede přes týž most (totéž soumostí).
Souvisí jen částečně, při přechodu přes řeku už je směr na tratě 260/300/340 oddělený od směru Heršpice.