Soud začal řešit modernizaci ostravských tramvají. Žalobce spočítal škodu na 230 milionů korun
Tramvaj T3R.EV. Foto: Dopravní podnik Ostrava
Krajský soud v Ostravě se dnes začal zabývat případem někdejšího ředitele Dopravního podniku Ostrava Františka Kořínka a jeho náměstka Radoslava
Bude také někdy policie a justice prověřovat (ne)výhodnost prodeje městské Ekovy Škodě Kellner Transportation? https://zdopravy.cz/ostrava-navrhuje-prodat-ekovu-skode-transportation-kupci-jeste-opravi-strechu-52097/
Jedna nová tramvaj Stadler Tango NF 2 – 28,5 mil. Kč.
Oprava jednoho starého šrotu – 18 mil. Kč.
Výhodná koupě v zájmu Dopravního podniku Ostrava. Tak určitě.
Jsem zvědavý, na jakou sumu bude v budoucnu vyčíslena škoda za nákup středněkapacitních tramvají za cenu velkokapacitních.
Možná jsem to celé špatně přečetl, ale jak lze u zakázky za 300 milionů způsobit škodu 230 milionů ?
Navíc o té zakázce asi nerozhodovali sami a kdo měl od co do činění s dotacemi, tak ví, že tam kontrol bude víc.
A byl-li jediný zhotovitel, tak na to může být i takový pohled, že je to ještě dobře dohodnutá cena…
Škoda v uvedené výši měla vzniknout EU proplacením dotace, která by jinak proplacena nebyla.
Vynikající bylo vyjádření pana ředitele v ČRo, kde řekl „jsem ekonom, tramvajím moc nerozumím… vše dělali podřízení, mě to chodilo jen na podpis“. Čili jako kdysi Richard Salzmann, já za nic nemůžu, já byl jen generální ředitel.
Předražená zakázka, kterou mohl vyhrát jen jediný dodavatel…co mi to jen připomíná….
Zvedne olomoucké oddělení policie hozenou rukavici?
další námět https://www.cs-dopravak.cz/prodej-ekovy-skodovce-je-na-spadnuti-prinasime-rozbor-priloh/