Soud začal řešit modernizaci ostravských tramvají. Žalobce spočítal škodu na 230 milionů korun

Tramvaj T3R.EV. Foto: Dopravní podnik OstravaTramvaj T3R.EV. Foto: Dopravní podnik Ostrava

Krajský soud v Ostravě se dnes začal zabývat případem někdejšího ředitele Dopravního podniku Ostrava Františka Kořínka a jeho náměstka Radoslava

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Schmidt

Bude také někdy policie a justice prověřovat (ne)výhodnost prodeje městské Ekovy Škodě Kellner Transportation? https://zdopravy.cz/ostrava-navrhuje-prodat-ekovu-skode-transportation-kupci-jeste-opravi-strechu-52097/

Laik

Jedna nová tramvaj Stadler Tango NF 2 – 28,5 mil. Kč.
Oprava jednoho starého šrotu – 18 mil. Kč.

Výhodná koupě v zájmu Dopravního podniku Ostrava. Tak určitě.

a8n

Jsem zvědavý, na jakou sumu bude v budoucnu vyčíslena škoda za nákup středněkapacitních tramvají za cenu velkokapacitních.

BND 30

Možná jsem to celé špatně přečetl, ale jak lze u zakázky za 300 milionů způsobit škodu 230 milionů ?
Navíc o té zakázce asi nerozhodovali sami a kdo měl od co do činění s dotacemi, tak ví, že tam kontrol bude víc.
A byl-li jediný zhotovitel, tak na to může být i takový pohled, že je to ještě dobře dohodnutá cena…

a8n

Škoda v uvedené výši měla vzniknout EU proplacením dotace, která by jinak proplacena nebyla.

Greta

Vynikající bylo vyjádření pana ředitele v ČRo, kde řekl „jsem ekonom, tramvajím moc nerozumím… vše dělali podřízení, mě to chodilo jen na podpis“. Čili jako kdysi Richard Salzmann, já za nic nemůžu, já byl jen generální ředitel.

Tady na Moravě

Předražená zakázka, kterou mohl vyhrát jen jediný dodavatel…co mi to jen připomíná….

Zvedne olomoucké oddělení policie hozenou rukavici?