SOR Libchavy vyhrál soutěž na 11 trolejbusů pro Bratislavu, cena klesla o 30 %
Trolejbus SOR TNS 12. Foto: DPB
Série velkého poklesu cen na trhu s novými trolejbusy pokračuje.
Série velkého poklesu cen na trhu s novými trolejbusy pokračuje.
Jako bývalý zaměstnanec jsem rád, že SOR dokázal uspět u trolejbusů i bez Škodovky. Konkurence je potřeba. Přeji podniku jen dobré.
Žádná výhra,pro cestující
Bližšie info o tendri: https://www.skyscrapercity.com/threads/bratislava-verejn%C3%A1-doprava-public-transport.393456/post-176813178
A co že Cegelec? Nemají náhodou vlastní elektroniku (Rail Electronics)?
Rail Electronics CZ je společnost právě majetkově spřízněná se SORem.
U nás v Opavě trolejbusy Škoda/SOR jezdí. Jako není to špatný. Připadá mi ale, že jsou po 3 letech stejně vyježděné, jako trolejbusy Škoda/ Solaris po 10 letech služby.
V Brně jezdí 31Tr od roku 2015 a přijdou mi v pohodě…
Ono totiž na SOR mají všichni takový zaujatý postoj a vše jim na nich přijde špatně…já mám SORy rád úplně stejně jako Solarisy…
Tak já to hodnotím z pohledu pasažéra co využívá MHD pořád. U těch Škoda/ SOR mi fakt připadá, že po 3 letech jsou na úrovni starších Škoda/ Solaris. Vnitřní prostor rozvrzany a cítíte každou nerovnost na silnici. U Škoda/ Solaris tohle bylo po hodně delší době.
V SOR vše vrže a málo místa,pro cestující,Polské Solaris ok
Akorát málo místa,pro cestující,vzhled celkem ok
Polské Solaris vypadají kvalitně
Připadá mi, že jsou bitelneji vyrobené. A i vnitřní prostor je chytře udělán. U SOR to bohužel někde hapruje. Lepší se, ale furt to na Solaris nemá. Vysvědčení Solaris sobě vystavuje exportem tam, kde SOR se nikdy nepodívá.
Nie 11ks pre novospojenu linku 41+44. 23ks klbaky pre linky 40 a 61. A 16ks 24m trolejbusov pre linku 71
Sláva! Hlavně, že to není Bogdan, nebo ten BKM, který se tam překvapivě hlásil…ještě by mi nevadily 26Tr, ale moc se mi nelíbí 36Tr
Co je špatného na Bogdanu? A BKM považuji z východních výrobců za top výrobce.
Taky nechápu. Přitom nemůžeme srovnávat, když tyto vozy nikde pokud vím v Česku nemáme. Třeba v jihlavě měl být bodgan a docela jsem se na to těsil, ale nakonec se to zmenilo na SOR
Protože jsem jel Bogdanem v Lublinu z roku 2014 a bylo třikrát opotrebovanejsi nez třeba hradecké 30Tr kterým je asi 12 let a BKM v Bělehradu taky vypadaly strašně
A za to může ten vůz, nebo jeho provozovatel?
To co musí snést BKM v Bělehradu, by jen tak nějaké vozidlo nevydrželo. ( Hrozné silnice, řidiči, co je nešetří, mizerná údržba). Taky nejsou nejmladší . Já se tam s nimi svezl, když jim byly 4 roky a nikde nic nevrzalo. Na což jsem nebyl zvyklý, jako odchovanec Citibusů.
Měl jsem možnost jít s Bogdan Vsechny verze….a řekl bych bohužel to není bogdan
I ta věc z Turecka vypadá méně východně než ta věc ze SORu. Ta vypadá, jako by ji vyráběli v Tádžikistánu.
Aspoň že to nemá 4 dveře jako bezkonkurenčně nejnepohodlnější sólovozy Škoda s karoserií SOR ve Zlíně. I dnes jsem na ten střep měl „štěstí“. Mimochodem taky bude po dvou letech barva vyšisovaná jako u jiných vozů po 12 letech ve stejném provozu, vyměněny snad všechny tlumiče atd? No, tak hodně štěstí.
SOR divně vržou v Pardubicích,asi jsou nejlevnější,Polské Solaris ok
Jen tak dál..
Ne