Mno řekl bych, že to nemusí být úplný kostitřas. Pak by totiž stačil žebřiňák bez odpružení zakoupený na Bazoši.
A design je věcí vkusu, ten je různý. Někdo hledá jméno designéra dřív, než začne hodnotit vzhled, takovému se říká kádrovák.
Potřebujete nové nebo zánovní autobusy, protože je zpravidla stanovené průměrné a maximální stáří vozového parku. Navíc zde hrají i roli dotace na pořízení nových vozidel a náklady na servis starších vozidel je zpravidla vyšší než u novějších vozidel.
Někde na tomto fóru psali, jak jsou autobusy SOR špatné. Jak to vlastně je, že je někdo objednává?
Trenčín je co do velikosti podle obyvatel osmý největší…devátý je Martin
No jo, takový autubus
SOR teda jede. Ještě změnit designéra.
U MHD jsou prioritní náklady. Zbytek se zpravidla neřeší.
Mno řekl bych, že to nemusí být úplný kostitřas. Pak by totiž stačil žebřiňák bez odpružení zakoupený na Bazoši.
A design je věcí vkusu, ten je různý. Někdo hledá jméno designéra dřív, než začne hodnotit vzhled, takovému se říká kádrovák.
Potřebujete nové nebo zánovní autobusy, protože je zpravidla stanovené průměrné a maximální stáří vozového parku. Navíc zde hrají i roli dotace na pořízení nových vozidel a náklady na servis starších vozidel je zpravidla vyšší než u novějších vozidel.
V tomhle případě SOR bude zvýšení kvality i když to zní divné