Šlechtična otestovala zrekonstruovaný most v Plzni

Zátěžová zkouška mostu v Plzni a parní lokomotiva 475.111 (Pětasedma, Šlechtična). Pramen: Správa železnicZátěžová zkouška mostu v Plzni a parní lokomotiva 475.111 (Pětasedma, Šlechtična). Pramen: Správa železnic

Rekonstrukce mostu je součástí 5. stavby modernizace uzlu Plzeň mezi Lobzy a Koterovem.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

A japa daleko je to z nové zastávky Plzeň-Slovany do sídla SŽ(DC) v Sušické 23? 🙂

Elb

Co se na takové mase betonu vůbec pozná, když tam jednou projede nebo neprojede pára?

Ryk Mat

Proč tu mobilní ekologickou havárii na takovou akci zatápěli a nedovedli to tam rozumně? Vždyť to tam mohl dotáhnout třeba dvoucestný bagr.

Ondřej

Ta přezdívka by se měl už asi přehodnotit…v dnešní době…vidíte titulek a říkáte si: „Cože, princezna Catherine se prošla po našem mostě?“, a cítíte se hrdý…pak to rozkliknete a tam nějaká stará pára…

😀

OndraG

Dámy a pánové, uznejte, jak je to krásná lokomotiva!

Jarda Š.

Buďme rádi, že jsou tyhle kouřící obludy už dávno pryč z běžného provozu. Když jsem byl malý kluk, tak na větších nádražích jsem kvůli nim míval dost velké problémy s dýcháním.

Jaroslav Večeřa

Ale krásná je!

Ondřej

Z technického pohledu možná…ale designově to tedy zrovna skvost není 😀

kpetr

Most nad silnicí do Koterova, mezi vjezdovým a cestovými návěstidly stanice Koterov od Plzence. Ještě se staví jeden most, na plzeňském zhlaví Koterova.

jfp

Most pěknej, zastávka u kruháče a fabriky chybí 🙁 A zrovna tam by měla význam, spojení MHD do centra je tam nic moc.

jerry

Třeba časem bude. I mě to napadlo, že by tam nebyla špatná. I pro samotný Koterov by byla přístupnější, než ta původní, která s Koterovem měla společný jenom jméno.

Martin Votava

Stát kašle na lidi a město si to nechá líbit v domnění, že na takové periferii si toho nikdo nevšimne. Trať tak nemá žádný pozitivní význam pro obyvatele Plzně a přespolní si budou užívat luxusu. I ta druhá kolej nemá moc smysl, když tam stačí jeden R a Os za hodinu. Kdyby tam byla zastávka, mohla by to být plnohodnotná městská železnice, která by zkrátila dojíždění mnoha obyvatelům Plzně.

Martin Votava

Kam by se asi tak ze Slovan jelo, když je skoro v centru? Do Plzence a pak pěšky? 😀 Všechny orgány uvádějí, že se „zrušilo zastavování v Koterově a nahradila ho nová zastávka Slovany“ – to není pravda, Slovany jsou úplně nová zastávka, která nic nenahrazuje, jen vytváří úplně nové možnosti spojení (které ale už měly fungovat 50 let). Ale ta skutečná náhrada Koterova nebyla postavena a přitom modernizace trati v tom místě už je skoro dokončená. Město se stavbou nemělo souhlasit dokud tam zastávka nebude navržena, protože to takhle pro město nemá žádný přínos. Kvůli tomu se snažím bydlet… Číst vice »

ervos

Autobusy linek 51 ,22 ve špičce 10- 15 min,jen v sedle a večer 45 min.S jedním přestupem na tramvaj v centru za 22 min je myslím na tuto oblast dostačující.Docházková vzdálenost do Koterova z této zastávky by stále byla min 500 m

Martin Votava

Ano, to je dostačující, aby tyto spoje ideálně navazovaly na každý vlak pro ty, pro které je to pěšky daleko. Ale Koterov není tak důležitý – hlavní je celá hustě zastavěná a rozvíjející se oblast Bručné a Černic. Velká část je v docházkové vzdálenosti a zbytek může obsloužit prodloužení linky 32 nebo 13 od Olympie, která tak získá mnohem rychlejší spojení s centrem.
Bez zastávky je teď čtvrtina Plzně bez obsluhy páteřní kolejovou dopravou.