Ten titulek působí, jako kdyby dosud žádná cesta do průmyslové zóny nevedla…
Kodl
1 rok
Zlín je dopravně-technicky naprostý skanzen, kde se kupředu nehýbe prakticky nic. Tempo jakýchkoliv staveb v tomto krajském městě je naprosto tristní. Jednou za desetiletí se něco málo udělá, ale slavit se to bude snad ještě do desetiletí dalšího.
Doprava, bus i vlakové nádraží ostuda města a vizitka kraje. Zbytek kraje je se silniční dopravou taky velký špatný. A mají v kraji i jednoho papaláše co se dopravou opravdu aspoň na konferencích zabývá 🤣
Venca
1 rok
No to je zase slávy v tom gottwaldově, kde se čas zastavil před 50 lety 🤣
Jiří 3
1 rok
Dalším pozitivem stavby je to, že zmizí přejezd křížící kři6ovatky, jakých je ve zlíně mraky.
Zdeněk Hynek
1 rok
Jen pro upřesnění, napojení pro cyklisty bude pouze z chodníku označeného jako stezka pro chodce a cyklisty. Napojení na cyklotrasu s koridorem pro cyklisty na ulici Pančava realizováno nebude, protože, jak vysvětluje cyklokoordinátor na webu Města, cyklisté mají s kolem chodit pěšky.
Dom
1 rok
Nojo, je po volbách, tak Zlín nahodil opět své tempo. Stejně jak nové tržiště. Mañana.
A to se už mohla začít dělat ta západní část, kdyby to SŽ nechtěla dělat najednou.
O úseku z Wheezovic na Slovensko ani nemluvím, to by taky mohli dořešit.
Ten titulek působí, jako kdyby dosud žádná cesta do průmyslové zóny nevedla…
Zlín je dopravně-technicky naprostý skanzen, kde se kupředu nehýbe prakticky nic. Tempo jakýchkoliv staveb v tomto krajském městě je naprosto tristní. Jednou za desetiletí se něco málo udělá, ale slavit se to bude snad ještě do desetiletí dalšího.
Doprava, bus i vlakové nádraží ostuda města a vizitka kraje. Zbytek kraje je se silniční dopravou taky velký špatný. A mají v kraji i jednoho papaláše co se dopravou opravdu aspoň na konferencích zabývá 🤣
No to je zase slávy v tom gottwaldově, kde se čas zastavil před 50 lety 🤣
Dalším pozitivem stavby je to, že zmizí přejezd křížící kři6ovatky, jakých je ve zlíně mraky.
Jen pro upřesnění, napojení pro cyklisty bude pouze z chodníku označeného jako stezka pro chodce a cyklisty. Napojení na cyklotrasu s koridorem pro cyklisty na ulici Pančava realizováno nebude, protože, jak vysvětluje cyklokoordinátor na webu Města, cyklisté mají s kolem chodit pěšky.
Nojo, je po volbách, tak Zlín nahodil opět své tempo. Stejně jak nové tržiště. Mañana.
Jako jo, je to mrzuté. Na druhou stranu – ten most přes trať už stojí a chystá se otevření. Zato zrekonstruovaná zmodernizovaná a elektrizovaná trať je zatím pouze na grafice.
https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/priluky-silnicni-napojeni-300-milionu-stavba-prumyslova-zona.A211109_635794_zlin-zpravy_hoo
Současnost
https://www.google.com/search?q=zast%C3%A1vka+p%C5%99%C3%ADluky+Zl%C3%ADn&tbm=isch&ved=2ahUKEwiC4_Stypf7AhUStUwKHRN_BY4Q2-cCegQIABAC&oq=zast%C3%A1vka+p%C5%99%C3%ADluky+Zl%C3%ADn&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoECCMQJzoECB4QCjoHCAAQgAQQGDoFCAAQogQ6BQgAEIAEOgYIABAFEB46BggAEAgQHjoECCEQClD4CVjetwFgxboBaANwAHgBgAGZAYgB4iKSAQUyNS4xOZgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=Zp9mY4KYDJLqsgKT_pXwCA&bih=712&biw=384&prmd=imsvn&hl=cs#imgrc=xD7mv5hQi-UwNM
A to se už mohla začít dělat ta západní část, kdyby to SŽ nechtěla dělat najednou.
O úseku z Wheezovic na Slovensko ani nemluvím, to by taky mohli dořešit.
Ten realisticky nikdy nebude.
Na té grafice to vypadá dobře v Přílukách s Panterem pod drátem, jen asi opomněli, že má pod tím novým mostem být výhybna.
Viděl jsem dnes plakáty „Za Korce je LÍP! ____ V říjnu otevíráme nové tržiště Pod Kaštany.“