Rychlejší a bezpečnější silnice z Mělníka do Mladé Boleslavi. ŘSD žádá o povolení obchvatu Bezna
Silnice I/16 v Bezně. Foto: Pavel Hrdlička / Wikimedia Commons
ŘSD na trase chystá obchvat u celkem pěti obcí.
ŘSD na trase chystá obchvat u celkem pěti obcí.
Jestli místo jen mostu nešlo udělat „dálniční“ nájezdy, výjezdy z obce zaslepit, resp. napojit jen na místní cesty a ušetřit 2 nové úrovňové křížovky na silnici 1. třídy. Myslím, že by to bylo nadčasové a maximálně bezpečné řešení.
Já v těch novostavbách ŘSD nevidím absolutně žádnou logiku. Tam, kde by člověk čekal MÚK, je kruháč. Zde dají most vhodný na MÚK, ale ta tam není. Tam, kde jsou intenzity na 2+2, staví se 1+1. A tady, kde je jen 4 až 6 tis. vozidel denně (podle intenzit 2016), dají v úplné rovině 2+1. Chaos!
No bylo, ale u nás musíme být rádi, že tam ve finále nejsou tři kruháče, jako např. na obchvatu Klatov.
Nebo u Solnice. Kde jsou tedy zatím jen 2, protože s tím zbytkem pořád ještě nezačali. To bude mimochodem po Domašínu už druhý obchvat, po kterém se pojede hůř, než původně přes obec.
To je první případ, kdy je obchvat kratší, než původní trasa 🙂
Jen doufám, že město za nějaký čas nenapadne okolo trasy obchvatu povolit stavbu domů.
Absolutně nevidím důvod, proč by to dělali a nemyslím si, že by kdokoliv chtěl bydlet přímo u obchvatu ve vesnici uprostřed ničeho.
Třeba v Úvalech se jim to povedlo, napřed kolem obchvatu postavili domy, pak na obchvat prdli 50 a nakonec i úsekáč…a městská kasa je štěstím bez sebe.
První případ možná tak v okrese Mladá Boleslav. 🙂
Po celé republice je obchvatů kratších než původní trasa celkem dost.
Ani to ne, zrovna hned vedle obchvat jizerniho vtelna by měl být odost kratší než současná trasa přes vesnici
Další kus zdevastované země.
Zdevastované země? Trošku mimo ne?…
Tak někteří by nejraději zavedli nevolnictví a trest smrti za opuštění vesnice. Po vzoru Pol Pota. Protože nenávídí celé lidstvo… sebe ale do lidstva nezapočítávají.
Doufám, že bydlíte v nějaké vesnici hned u silnice první třídy, kde vám za oknem projede několik tisíc kamionů a desítky tisíc aut za den.
A co obchvat Mělníka nebo tunel? Ten by nešel?
„Obchvat“ Mělníka se řeší průtahem. Skutečný obchvat by šel udělat jižně od Mělníka, ale je tam přírodní rezervace a navíc by tam musela být estakáda dlouhá 2,5 kilometru.