ŘSD zrušilo miliardovou zakázku na modernizaci D10. I kvůli chybějícím penězům
Opravená D10 u Benátek nad Jizerou. Foto: Metrostav Infrastructure
ŘSD nepočítá s tím, že by zakázku znovu vypisovalo.
ŘSD nepočítá s tím, že by zakázku znovu vypisovalo.
Zas na druhou stranu , pokud se připravuje rozšíření D10 v úseku Praha -MB , tak by se tato věc dala skouknout při pravé této stavbě .
Takových peněz za takový nesmysl…
Není divu, když předešlá populistická vláda rozházela co mohla, tak tako vláda peníze z prstu peníze nevycucá, kór když musí zachraňovat uprchlíky díky agresi Putlera a když zdravotnictví musí za těžké peníze léčit neočkované primitivní proruské dementy, kteří bohužel na péči mají stejný nárok, jako ti poctivě očkovaní. Pak nesmíme knučet, že není na dálnice
žádné mínusy – že by se tu společnost vyléčila nebo byli vyBANováni trollové ?
Nebo spíše plácáte citově zabarvené polopravdy.
neočkované primitivní proruské dementy
Tím myslíte lidi, kteří chytili COVID i přes 2 očkování? Plácáte kraviny…
ne, tím myslím lidi, kteří očkování záměrně bojkotují a slepě uvěřili šířitelům dezinformací o nefunkčnosti a škodlivosti prověřených vakcín.
Např.: ,,chytili COVID i přes 2 očkování,,
1) chytili to s lehkým průběhem
2) máte možnost již čtvrté dávky vakcíny
Nech si to střelit klidně popátý do žaluda, možná ti konečně houpne a drž se tématu… Pokud to naočkovanou inteligencí zvládneš…
„nárůst cen surového železa, který v současnosti představuje nárůst oproti březnu 2022 o 68 %“ zajímavé, přitom cena výkupu zeleza není ani na dvojnásobku co za papír.
Hlavně že by chtěli dělat telematiku, ale spravit po letech osvětlení na křížení D0 a D1 nejsou schopni.
Nemyslíte spíš křížení D0 a D10? Tam je problém, že to patří Praze, která na opravu kašle, protože se to chystá převést na ŘSD. Ale je pravda, že o tom převodu se mluví už asi tak 10 let.
Ne mám na mysli opravdu D0 a D1. Půlka svítí a půlka osvětlení je zhasnuta, obzvlášť úsek D1 Pražský okruh-Praha. A pokud je taková situace ještě někde, tak raději bez komentáře
Po téhle dálnici jezdím už dost dlouho a nemyslím si, že by mi tam něco chybělo. Snad jen kdyby se na té silnici pořád něco nekopalo. A že nejsou informační tabule? Jsou. Třeba před Turnovem jedna je. https://mapy.cz/zakladni?x=15.07922&y=50.58101&z=16&pano=1&q=turnov&source=muni&id=2751&pid=70452731&newest=1&yaw=1.173&fov=0.811&pitch=-0.120&ds=2
Přesně tak. Tahle blbost za miliardu mi na D10 opravdu nechybí.
Rád bych se dostal ke statistice využití hlásek SOS v dnešní době.
Přesně to stejný mě při čtení taky napadlo.. Ono i ty telematické tabule, které věčně věků nemají co vysílat za důležité informace jsou celkem dost drahý špás.
„Aktuálně se počet pohybuje okolo sedmi volajících za den.“
https://zdopravy.cz/na-stredoceske-dalnici-d6-vzniknou-nove-sos-hlasky-jejich-pouzivani-se-za-posledni-roky-v-cesku-zdvojnasobilo-103011/
Naštěstí tohle není akce , která je až tak extrémně chybějící. Důležité hlavně je že na nové stavby se naopak navýšilo a nedojde tak k jejich pozastavení.
Vždyť se zastavuje a posouvá kde co. SŽ letos nezahájila žádnou větší stavbu. A ŘSD také spoustu staveb o nějaký ten rok odložilo. Obchvat Svoru se takhle po roce odkládá snad už 5 let.
Tak mluvčí ŘSD to v tom článku uvádí, z důvodu vysoké připravenosti některých staveb. Takže stavby které nejsou zahájeny letos nejsou až tak z důvodů finančních spíš z legislativních. Teď např můžeme jen sázet zda se kolem Přerova fakt letos kopne či nikoliv. Naproti tomu u D 35 je ten posun připravenosti staveb výrazný.
Kolikrát se to za legislativní důvody jen schovává a ve skutečnosti je za tím důvod politický. Není důvod aby mezi pravomocným územním rozhodnutím a žádostí o stavební povolení uplynulo několik let. Stejně tak mezi pravomocným stavebním povolením a výběrovým řízením na zhotovitele. Ano na některých stavbách (D1) to je hlavně legislativní důvod, na spoustě jiných to je však důvod politický.
SŽ sice letos nezahájila žádnou větší stavbu, ale mám pocit, že rozkopaných tratí je víc než dost. Potěšující by bylo, kdyby se podařily dokončit co nejdřív.
Velmi rozumné rozhodnutí. V těžkých dobách je potřeba omezovat plány od těch nejméně důležitých a tohle je jeden z nich. D10 potřebuje především navýšit kapacitu v nejvytíženějších úsecích a odstranit 50 let staré nájezdy a sjezdy, které neodpovídají dálničním parametrům a dnešní intenzitě provozu.
To je zlé, už se začínají rušit zakázky. Obávám se, aby tohle nebyla jen 1. z mnoha zrušených, nebo odložených akcí
Tak zrovna tahle tak chybět nebude. I když jsem se na to těšil, tak chápu, že za současné situace jsou jiné priority.
PS: škoda, že podobně nepostupuje i zlazkáza železnic. Tam je to přesně naopak a radši se ruší důležité projekty.
Tak přece nezruší miliardovou zakázku modernizace stanice na lokálce v Horní Dolní. Co by si těch 5 cestujících, co tama projde za rok, pomyslelo?
Ta organizace potřebuje překopat od základů a současné vedení vyházet. Nastavit jiné myšlení.
Přesně tak. V Mladé Boleslavi už nám sice představili čtvrtou vizualizaci nádraží, ale taky to nedávno zase v tichosti odsunuli. A pak vidíme, jaká nehorázná částka se dá na nádraží v Semilech nebo podchody v Turnově. No nic dobrého nečekat.
S tou Boleslaví to jsou vážně tragédi, hlavně, že jim tam pořád visí leták s termínem realizace 04/2022–10/2023 😀
Vždyť Vám nic nebrání se do jednoho z těch měst přestehovat a těch investovaných peněz využívat.
Takže místo telematických systémů a linuoveho řízení dopravy za miliardu přístavem pruhy za desítky miliard. Výsledek pro plynulost vice méně stejný.
V Česku ale žádný telematický systém, co by automaticky zpomalil dopravu v případě zácpy nemáme a ani tato zakázka ho neobsahovala. Netahejte nám sem nějaký tyhle vymoženosti ze západní Evropy, náš vzor je Amerika!!
Liniové řízení na D10 opravdu, ale opravdu nezlepší dopravní situaci v Litomyšli a Přerově, ani nenahradí obchvat Svitav.
Ne? To nechápu 🙂
Tohle se dalo očekávat. Jinak :
https://www.forum24.cz/skrty-obcane-nepociti-slibil-fiala-odbory-i-podnikatele-maji-k-rozpoctu-vyhrady/
Ha-Ha-HA