ŘSD zahájilo stavbu poslední části obchvatu Třince, uleví hlavně Hnojníku
Zahájení stavby I/68 Třanovice - Nebory. Pramen: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic dnes zahájilo stavbu 5,5 kilometru dlouhé spojky dálnice D48 se silnicí I/11, která míří přes Jablunkovský
Uleví hlavně Ropici. Většina polských kamionů, které nepoužily slovenskou (rozestavěnou) D3 a polskou S1, směřuje do Polska přes ni.
Je taky třeba podotknout, že na stále odkládané stavbě se podílel obyvatel Stříteže a jeho prudičská organizace, která zpozdila nejednu dopravní stavbu v kraji , mimo jiné i modernizaci tratě procházející Stříteží.
Panu Vicherkovi držím palce. Po tom, co jejich rodině ŘSD provedlo. Druhá věc je, že to odloži zprovoznění obchvatu. https://zdopravy.cz/rsd-vypsalo-opet-dvoumiliardovy-tendr-na-silnici-i-68-levne-se-stavet-firmam-nechtelo-18046/
Hmm, a to Nošovice podle dnešní E15- ctky zavádějí pro zaměstnance volné placené pondělky – oficiálním důvodem je nižší poptávka po stávajících modelech z důvodů čekání na nové modely….
Co ale platí, tahle komunikace opravdu těm obcí uleví a měla stát už před několika lety.
Co to má fabrika společného s 1/11, kromě toho, že po ní pendlují kamiony do Žiliny-KIA? Převážná většina na 1/11 a D48 jsou kamiony z Polska.
Ano, v článku jsou uvedeny informace z tiskových zpráv ŘSD. V těch se ale už neuvádí, že stále nejsou pro stavbu vykoupeny všechny pozemky a co hůř některé chybějící pozemky jsou v místě nejnáročnějších staveb – pilíře estakády. Stavba není v novele 416, takže ani mezitímní rozhodnutí se zde nedá využít. Reálně tedy hrozí, že se zde zopakuje anabáze jako na Prodloužené Rudné…
Aby to nedopadlo jako výstavba R49, která byla „zahájena“ už před vice než 10 lety. A dodnes se nepostavil ani metr.