ŘSD otevře v prosinci dva roky po zahájení obchvat Chrudimi
Stavba obchvatu Chrudimi. Foto: ŘSD
Na stavbě už probíhá montáž svodidel, nový úsek výrazně zkrátí cestu z Pardubic do Žďáru nad Sázavou.
Na stavbě už probíhá montáž svodidel, nový úsek výrazně zkrátí cestu z Pardubic do Žďáru nad Sázavou.
Na to čekám asi 32 let :), těším se.
Dobrý den, za 2 roky 4.5 km, fakt super osobně se na to těším, ale co bude se silnicemi ktere se zdevastovali stavbou slavnych 20 km D35. Pan Netolický by se měl nad sebou zamyslet a než investovat miliardu do obchvatu Chocně, tak ať nám opraví místní komunikace za pár desítek milionů kolem Vysokého Mýta. Například hlavní silnici do Ústí nad Orlicí myslim Hrádek, spojnici Litomyšl Choceň, Skuteč Ostrvov, Chrast H. Týnec , tam asi jeho zájmy nejsou jako rodáka z této oblasti.
Škoda, že to není postavené jako střídavý 2+1
Spíše 2+2
Samozřejmě v principu super, až na ten nákladný most na nepoužívané spojce Slatiňany-Vlčnov. Druhá věc jsou zcela mylné naděje části Chrudimáků, že tím skončí kolony.
Ano, ten most je nesmyslně vysoká investice s ohledem na řešenou komunikaci. Nový obchvat odlehčí východní části Chrudimi, západ by měla řešit tzv. třetí etapa, tedy napojení I/17.
A kudy to napojení má vést? Severem, nebo jihem? Pohledem do mapy je to na sever blíž.
Severem, kolem průmyslové zóny v bývalé Transportě. momentálně se ale řeší přesné trasování (na papíře existují 3 varianty, proti jedné jsou Markovice, proti druhé Bylany a proti třetí Třibřichy) – míč je na straně ŘSD, které má udělat variantní vyhledávací studii.
Když jsme u té I/17 řeší se, alespoň nějaké prvotní ideové záměry na obchvat Hrochova Týnce? Ono by to mělo by to bylo mělo samozřejmě smysl i u obce Kočí. Vím, že se nějak řešily Čankovice, ale ten Hrochův Týnec?
Nevím, podle mého jsou obě stavby zatím jen přáním samosprávy, zanesenými v patřičných „rozvojových plánech“.
Pořád pochopitelně ve městě zůstane I/17, ale provoz z I/37 zmizí, což pomůže hodně.
Čistě severojižní tranzit pravidelných cestujících už z centra zmizel s první částí obchvatu, dostavba uleví pouze okolí nemocnice a samozřejmě Slatiňanům.
Co je nepoužívaného na spojce Slatiňany-Vlčnov? Je to normální silnice III. třídy po které vede i cyklostezka. Proč by měla nová silnice přerušovat staré spojnice?
jde o peníze, o nic jiného, mraky aut jezdí po rozbitých cestách a tady skoro nikdo bude jezdit po „luxusním“ mostě, když o půlkilák vedle vede další silnice…
Mraky lidí jezdí po rozbitých cestách… tak jim jednu zrušíme úplně.
To je argument jako noha. Stejně tak se kvůli rozbitým cestám mohl zrušit celý „luxusní“ obchvat.
Zaver roku je vubec co se tyce silnicni site v teto oblasti zasadni pokrok. Jednak uz je vcelku prujezdna krizovatka u Parama, ted obchvat Chrudimi, 22 km D11 na Jaromer, D35 do Casu. Kdyby se takto postupovalo kazdy rok a plosne…..
Pardubický kraj letos asi opravdu zlomí rekord. Je jen škoda že stejnou intenzitou výstavby a zkapacitněnování se nemůže pochlubit více krajů. Jsem zvědavý sám na novou vládu jak se s těžkým dluhem silniční infrastruktury popere.
Společně s dalšími úseky se na této silnici odvedl v posledním desetiletí kus práce. Radost z toho kazí jen OK špunt u Parama
Radost z dalšího lánu asfaltu? No jo, pořád to tím autíčkem ještě nebude dost pohodlné, dokud se nevyválcuje ještě další. 🙂
Ten váš fanatismus je příkladny. Měl by jste se hlásit v Kandaharu u vedení Talibanu, jste velice talentovaný…
Vrať se do jeskyně, blázne.
Ten obchvat měl byt cca v roce 2000 nejpozději.
V Západní Evropě podobné stavby dělali v 70.letech a je se zpožděním 50 let
A vy autem nejezdite? I tem telefon ci PC na kterem pisete vam přivezlo auto. Bydlim u silnice v Chrudimi a je to otřesné.Cekam na to jak na boží smilování. Doprava nepatří do mesta,ale to Vy nepochopite
František bytostně nesnáší auta. Když se měl narodit, tak se s ním sanitka opozdila, patrně na sobě pozoruje údajné následky a od té doby to mají veškerá auta u něj…
Heh, spíš to bude tak, že řidičák chtěl, ale doktor mu místo souhlasu vystavil úplně jiný papír.
Tento obchvat je potreba jako sul.
Ovšem příliš mnoho soli škodí… Co dráha, tu už konečně zavřeme a zrušíme, když takhle dále ženeme vše na silnice, nebo jak?
Má se SŽDC starat… Trať Pardubice – Havlíčkův Brod je spíše skanzen než dopravní stavba 21. století…
Máte skoro pravdu je to stavba 19 století. A její trasování je poplatné době vzniku a její přestavba na 21 století by znamenala ignorovat všechna sídla cestou a řešit jen Havlíčkův Brod Chrudim a Pardubice. A pro spojení těchto měst opravdu nezdůvodníte desítky spíše stovky miliard.
No a proto se tedy potom musi postavit ta silnice.
Nevite nic.Hlavni Dopravni zeleznicni koridor nestiha také,tam vlaky cekaji hodiny nez mohou projet. Kouknete se na hustotu zeleznice a silnic.Vidite ten rozdil?
Ale on to ví. Podle něj vede z Prahy do Brna příliš mnoho silnic a tak by se měly zrušit. Např. Račín – Vepřová. A taky Chroustov – Stáj a další.
Protože podle něj vedou tyhle okresky z Prahy do Brna.