Rodina Kučerových neuspěla ve sporu o pozemky pro obchvat Jaroměře u Ústavního soudu

Trasa obchvatu Jaroměře. Foto: ŘSDTrasa obchvatu Jaroměře. Foto: ŘSD

Soud v usnesení připomněl, že jde o veřejně prospěšnou stavbu.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

„Mějte rozum, paní Kučerová, mějte rozum, a začněte znova…“
🎶😁

Vladimír Bílý

Mě by zajímalo, jestli ten pablb zaplatil u všech soudů všechny náklady řízení alias soudní výlohy, bo to vypadá, že za poslední rok daňový poplatník platil půlku soudního systému jenom kvůli němu:-)

Pája

Taky doufám 😝

Herold

Ve správním soudnictví jsou poplatky i náklady minimální, protože orgány veřejné moci zpravidla nemají nárok na náhradu nakladu.

Gwann

kde jsou ti mudrcové, co tvrdili, že to soudci projde, protože ho kolegové podrží?

výborné rozhodnutí!

Joker

Zmizeli.

Babka z hradla

Doufám, že se tímto divadlem stěžovatel uspokojil na zájmu veřejnosti a místních obyvatel, kteří si přejí odklonění tranzitní dopravy mimo zastavěné území.

Frantisek

A není to trochu málo? Když je vedle pouze jednokolejná železnice, se dvěma úvratěmi do Náchoda a přerušeným propojením do Kudowy Zdroju…

j.k.l.

Právník netušil, že by své námitky měl uplatnit včas? Takže bohužel jen prudil.

Martin Peterka

Ovšem prudič dost úmorný, když se postupně odvolal k Ministerstvu dopravy, Krajskému soudu, Nejvyššímu správnímu soudu a teď k Ústavnímu soudu. Ale na naše poměry mu to všechny soudy zamítly poměrně rychle, evidentně byly jeho argumenty pořádný blábol.

j.k.l.

To jo, ale ofiko ve zdůvodnění zaznělo „veřejně prospěšná stavba“. Zda-li může ŘSD požadovat náhradu za zřejmě zbytečné zdržení?

Frantisek

Autům prospěšná stavba. Jinak další podpora růstu silniční dopravy na úkor tím směrem zcela zanedbané železniční (do Jaroměře jedna kolej pod dráty pro dvě navazující tratě, úvratě, nevyhovující parametry, zrušená propojení přes hranici…).

j.k.l.

To není podpora růstu siln. dopravy, ale odvedení stávající mimo město a následné obce. A rozhodně to není na úkor železnice. Doporučuji osobní návštěvu. A jen pro ilustraci trasa TU-Z.Louka – Jaroměř: auto=25-30 min, vlak=70-90 min, kolo=80-100 min. Už samo trasování kolejí je mimo mísu, a co chcete tudy vozit? Až skončí kůrovec a uhlí zbude jen osobka. A směr Meziměstí taky není nic moc.

j.k.l.

Pán nezklamal. Situaci zná možná z rychlíku, ale bude točit ten svůj kolovrátek.

j.k.l.

Komu není shůry dáno…, musí tahle moudra točit pořád dokola. S Kučerou za ruce a hurá do Jaroměře.

j.k.l.

Tak Kučeru vzít za ruku, jít do Jaroměře a vykřičet, že to je špatně a stavba se musí zastavit. Do koho to nejvyšší duši dal?

Míla

…a všechno jistě stihnul napsat, obeslat a vyřídit mimo pracovní dobu .. 😁

Justice

Je to evidentně odborník na slovo vzaty. Tak nějak ilustruje kvalitu naši legislativy a důvěryhodnost justice.

Joker

Jaká to rajská hudba pro můj sluch! 😀

Jan

Kučero, nejezdi do Jaroměře…

Frantisek

A šňůry kamionů, byť nově přemístěné za humna, kde na ně není tolik vidět, jsou OK?

Lhotský

Kdy už se začne stavět? Zbytek informací je notoricky známý.

Lolookie

Jezdím tudy každý den autobusem a zřejmě už se začalo, min. nějaké přípravné práce, úpravy terénu apod. Ale moc jsem to nezkoumal.