Rekordní léto na Ruzyni: nejvíce přibylo cestujících do Londýna a na dálkových spojích
Letiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště Praha
Letiště Václava Havla pokračovalo i v září ve velkém růstu, i když došlo k jeho mírnému zpomalení. V září odbavilo
v dobe rustu neni nad to omezit provoz..! 🙂
A on jej snad někdo omezuje? Já to (aspoň podle počtu letadel, která denně vídám téměř soustavně vzlétat či přistávat) rozhodně nepozoruji.
https://zdopravy.cz/letiste-praha-slibuje-mene-nocnich-letu-provoz-po-desate-vecerni-omezi-14989/
.
.
Otázka času, kdy bude
No tak ono je naopak logické, že v době, kdy je těch letů čím dál víc, to taky čím dál víc vadí. A jestli to povede k tomu, že na Rhodos místo 3x B737 poletí 2x dejme tomu A330, nevidím v tom zásadní problém.
Tak nějak jsem svoji repliku právě myslel: nerozumím tomu, jak je vůbec možné. že leckdo tady (oprávněně) kritizuje nesmyslnost čtyřvozových dálkových vlaků na „prvním koridoru“, a pak se tady přesto objeví něco jako sice teoreticky správný výlev, ale ve skutečnosti z kategorie „zcela mimo mísu“, na který jsem nemohl nezareagovat …
No já bych poprosil, aby se každá diskuse nestáčela k vlakům…
Já tu nevidím žádné „stáčení diskuse k vlakům“, ale jen upozornění na nesoudnost některých debatérů a nekonsistentnost jejich příspěvků.
Omezení (resp. tehdy téměř úplné zastavení) vzletů a přistávání mezi 22. a 6. hodinou slibovalo letiště například obyvatelům pražského Suchdola (a nejen jim) už před minimálně 5 roky v bláhovém domnění, že tím od nich „vydyndá“ souhlas s vybudováním paralelní dráhy (jejíž poloha a směr znamená m.j. například to, že její využívání bude letadla směrovat přímo nad areál ČZU): myslím ovšem, že přes veškeré sliby je letiště v tomto případě nejen u Suchdoláků stejně zcela bez šance – leda by se tam do vedení „obce“ dostala jiná garnitura, což zatím nenastalo.
Pokud vím tak paralelní dráha má vést ve směru stávající dráhy 6/24 jen o cca 1,5 km jižněji takže kravál bude víceméně nad stejnými místy.