RegioJet zdvojnásobí počet vlaků mezi Vídní a Budapeští
Bombardier Traxx MS2 v barvách RegioJetu ve Vídni. Foto: RegioJet
Společnost RegioJet od dubna výrazně posílí spojení mezi rakouským a maďarským městem. Dopravce navýší počet přímých spojů ze dvou na
A jaj to tady bude zase ze strany modrých šotoušů nenávistných komentářů. Taky se tady vyrojí řada odborníků. Ještě že ti kritici všichni toho v životě dokázali víc, určitě mají zkušonosti s vedením firmy, provozování vlaků a autobusů a zaměstnáváním lidí. To vždy miluju, když to hodnotí všichni zkušení podnikatelé v dopravě 😂😂😂
Konkurence je dobrá, ale v mezinárodní dopravě, jezdí i RegioJet za jiné ceny, vzhledem ke vzdálenosti, než u nás a tam už úroveň jejich vozů nestačí, když za prakticky stejnou cenu mohu jet lepšími a čistými vozy.
Taky bych radši jel z Vídně s rj ÖBB, navíc na Keleti
Však spojů rj ÖBB se tohle nijak nedotkne.
No já byl docela překvapen, kolik lidí ve Vídni přistoupilo..zájem tedy určitě je.
Mňa by potešilo, keby tie vlaky pokračovali z Budapešti ďalej, napr. smer Belehrad, Bukurešť, prípadne smer Košice. Ale na to asi nemá Regiojet dosť vlakov a vlakoveho personálu.
No cez Budapešť by to do Košíc trvalo približne 6h25minút. Cestu cez Žilinu a Bratislavy do Viedne vlak zvládne za 5h50minút…..
Railjetom to konkurovať nebude, ale maďarské MAV tam prevádzkujú EC vlaky v dvojhodinovom takte, takže to bude určené pre cestujúcich z nich.
Dyť vam nikdo nebrani nakoupit vlaky a zacit to provozovat
Jak to vypadá se schválením Traxxů MS3 v Rakousku? A kdy mají dorazit první nové lokomotivy z těch 13 objednaných.
Ono to není jen o Rakousku, ale i o ETCS v ČR a 1.1. 2025 se blíží. A řekl bych, že další kusy nedorazí, dokud nebude schváleno vše, co má být schváleno. Spíš je pravděpodobnější, že Alstom odpíská výrobu lokomotiv. Při počtech, které vznikají nyní v Kasselu nemůže jít o rentabilní výrobu.
Zkuste se spis zeptat tady reditel@studentagency.cz to bude mit vetsi vahu nez diskuze
Souprava navíc co nocuje ve Vídni a vyráží teprve v půl osmý – skoro škoda to nevést aspoň z Lince, ten první / poslední spoj.
Linz vůbec. V konkurenci ÖBB a Westbahn (půlhodina) bez šance. Nehledě na to, že by nedostali trasu z nějakého důvodu.
A co teprve až jednoho dne dokončí v Rakousku železniční propoj a tyto vlaky z Maďarska budou moci svážet pohodlně cestující i na letiště ve Vídni ! Dokážu si za 10 let představit Budapešť-Györ-letiště-Vídeň-Břeclav-Brno-Praha i v hodinovém taktu…
Můžeme se vsázet, zda bude mít Praha spojení na letiště do Vídně dřív než na Ruzyni
To ani nemusíme. Takový přímý vlak už nedávno jezdil.
Tak to uz ma a dokonce i zlute autobusy
Nestačilo by první odstavec zkrátit jen na slova „čtyři denně každým směrem“? Vše ostatní už je v perexu. 🙂
Plus tipuji, že ve spojení „mezi rakouským a maďarským městem“ vypadlo slůvko „hlavním“. Přinejmenším to nedává úplně smysl, když je zastávek/měst na trase víc.
Chcou konkurovat rakouským drahám a přebrat jim cestující…
Na to nemají! ÖBB jsou kvalitnější než-li třeba RegioJet či DB BAHN(stávky)… Jako dřívější fanda RegioJetu říkám zlaté ÖBB(ve spolupráci s ČD). Kéž by se obnovilo Rakousko-Uhersko — položme si otázku: kdo vymyslel lokálky, kdo vymyslel tratě ve Střední Evropě? Všechna železniční historie sahá práve k Rakousko-Uherské monarchii, všechna ta infrastruktura i tehdy už existovala lokálka EbersbachRumburk… Komunisté se chlubí jak lokálky byl jejich vynález, přitom tratě vznikli již za R.-U… Fran JosefBAHN bylo obrovské železniční impérium. Dneska se to rozdělilo na ÖBB-GySEV-MÁV….. Kéž by v Maďarsku vyhráli Sorošovci(HU-Opozice) byla by tu touha obnovit Rakousko-Uhersko, alespoň jen jako Rakousko-Maďarská relace(spolupráce)
To uvidite ze na to maj a rozhodne cenove je to jinde nez OBB
Je třeba ten bordel přesunout jinam, kde to ještě cestující neprokoukli. A tak stále dokola…
Přesně tak, nechte to na cestujících, ať sami rozhodnou, kdo bude prosperovat a kdo se jenom stále více zadlužovat…
No jo dyt vy jste v zivote urcite dokazal vic a proto muzete byt tak kritickej
To znamená jedna souprava navíc, kterou RJ nemá
Lokomotiva je a jinde se něco zkrátí a zase se to složí. Nebude pak dlouho trvat, než se začnou objevovat na internetu fotky třívozovek, až i z té zkrácené něco vypadne, ale zase se to nějak udělá.
Měl dobré učitele, co chcete? https://zdopravy.cz/rychlik-s-jednim-vagonem-ceske-drahy-resi-vypadky-na-lince-na-ktere-v-prosinci-skonci-96988/
Dřív se například 810 množily přesouváním mezi depy.
Spíš se učí od kolegů na R8. ČD měli na R23 výpadek vozů jenom na pár dnů. Kdežto Regiojet na R8 to má stabilně. Např. Pod jiným článkem někdo psal, že Regiojet v nejmenovaný Pátek přijel na nějakém rychlíku jenom se 4 vozy ze 7.
Tak to by snad mohlo nechat jeho „ČD fanoušky“ výjimečně v klidu…
jde o princip 🙂 … z „ČD fanoušků“ se rázem stanou „OBB fanoušci“ (MAV tady snad nikomu za to nestojí)
Ano, ano, chcípe nám koza, tak ať sousedovi taky…
Nikoliv: Pro lepší zítřky kozu znárodnit a po 40 letech vyjídání prodat němcům zdechlinu. A běda tomu, kdo by chtěl vlastní chov a ne jen brečet, jak všecky kozy patří němcům. Takovému je potřeba chov koz znárodnit, hoši ho zakleknou … bude líp!
Bohužel, historie má tendenci se opakovat, protože když se místo koz udělá totéž s ovcemi, tak to přece už konečně musí vyjít.
Tak si to přiznejme, že ÖBB je nejlepším dopravcem ve střední Evropě.
Prosím o důvody, že je dle Vás nejlepším dopravcem v Evropě.
Nejlepší kvalita vlaků, spoje vždy na čas, zároveň skvělé zázemí na nádražích.
Jaký by byl podle vás nejlepší dopravce z vyberu v ČR, SK, AT, PL, HU?
Kvalita vlakov? Ako kedy, ako kde. Maju aj vybyvane CityShuttle ci 4020. Spoje vzdy nacas? To asi pozname ine OBB, naviac sa velmi nezatazuju cakaniami na pripoj. Zazemie na staniciach? Casto len holy beton a polootvorena sklenena „cakaren“.
Najlepsim dopravcom v strede Europy budu, latka je nastavena velmi, velmi nizko.
Znám linky Gmünd-Viden a pak i Linz-Viden. Vlaky vždy čisté, hezky vybavené a nádražní budovy o mnoho lepší- Linz vs Budejovice- Linz má normální supermarket a další obchody-ČB mají akorát automat na kafe. Viden vs Praha-jednak za mě mnohem hezčí a vzdusnejsi budova+opet Xnasobne služeb.
K tomu navíc mají alespoň rychle spojení Viden-Linz
Mohu vás jemně upozornit, že Švýcarsko patří do střední Evropy?
Pokud neřešíte cenu jízdného (což byste ale měl) tak souhlasím.
Řeším. V podobě Klimaticketu za 3€ na den.
Mě tahle zpráva nechává klidným. Překvapený bych byl, kdybych si přečetl, že RJ se chystá nasadit do provozu umyté vozy, v nichž funguje klimatizace a toalety.