Autobusy

RegioJet zdražuje autobusy do Chomutova a Mostu, posiluje spojení do Chorvatska

Autobus Volvo Irizar PB, foto: Student Agency
Autobus Volvo Irizar PB, foto: Student Agency

Společnost RegioJet zdraží od 3. května jízdní na trase mezi Prahou, Louny, Mostem a Chomutovem. Současně od 6. května mírně zredukuje jízdní řád, vrátí na něj ale více svých autobusů.

RegioJet nově bude obsluhovat všechny spoje autobusy Fun&Relax s obrazovkami v sedačkách, horkými nápoji zdarma a obsluhou stevardky, dopravce zruší takzvané ekonomické spoje, které poskytovaly nižší standard služeb.
O přepravu těmito spoji byl obecně nižší zájem – cestující jednoznačně preferují spoje provozované autobusy RegioJet s plným servisem“, řekla Marcela Hamříková, obchodní ředitelka autobusové dopravy RegioJet.

Z jízdního řádu mizí čtyři spoje každým směrem. Z Mostu do Prahy zmizí s jízdním řádem dva spoje denně, z Chomutova do Prahy jeden. První ranní spoj nepojede ve 4 hodiny ráno ze severu Čech, ale ve 4.55 z Chomutova, v 5:05 z Jirkova a v 5:30 z Mostu (tento spoj jede i nyní samostatně). Ve směru z Prahy mizí první ranní spoj v 7 ráno a večerní spoj ve 20 hodin.

Ceny jízdného stoupnou, většinou o 5-15 korun. Například s kreditovou jízdenkou zdraží cesta z Prahy- Hradčanské do Mostu o 15 % ze 100 na 115 korun. RegioJet to vysvětluje růstem nákladů. „Za poslední rok provozu vzrostly celkové náklady – jak v oblasti personálních nákladů tak i dalších. Snažili jsme se tento růst nepřenášet na naše zákazníky; proto jsme přistoupili jen k nejnutnějším úpravám tak, abychom udrželi zdravou ekonomiku této linky,“ doplňuje Marcela Hamříková.

RegioJet současně oznámil, že posílí svoji autobusovou linku do Chorvatska. Firma už dříve uvedla, že bude jezdit dvakrát týdně, některé spoje má ale už vyprodané. Od středy 2. května proto začne s prodejem míst do posilových autobusů.

Letní autobusové spoje z Brna a Prahy do Chorvatska patří mezi naše nejúspěšnější mezinárodní linky. Předpokládáme, že v letošním roce přepravíme nejméně o 50 % cestujících více než v loňském roce, kdy jsme naše linky na chorvatskou riviéru provozovali poprvé. Klienti jsou přitom různí – od jednotlivců přes zákazníky cestovních kanceláří až po cizince ze vzdálenějších zemí cestujících po Evropě“, dodala Hamříková. Spoj Praha – Split vyjede 25. května poprvé Od konce června (26. 6.) do začátku září (6. 9.) bude RegioJet provozovat autobusovou linku 2x týdně.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Standa
Host
Standa

Děkujeme Regiojetu, že z “ optimalizoval “ spoje Chomutov-Praha a první ranní spoj posunul na pátou hodinu, čímž poslal do problému lidi, kteří potřebovali být v Praze dříve k vůli zaměstnání – opravdu díky pane Regiojet, že po několika letech jste švihnutím proutku bez průzkumu registrovaných a dlouhodobě využívajích zákazníků služeb “ žlutých “ takto hodili lidi přes palubu. Za mě sluchátka nepotřebuji, kafe nepotřebuji, video nepotřebuji a stačí odvoz z bodu A do bodu B, ale s jistotou, že spoj pojede stabilně se zárukou včasného dojezdu do zaměstnání. Jsem jedním z pravidelných registrovaných cestujích, který “ díky “ této… Číst vice »

jančurobijci
Host
jančurobijci

Na ČB – Tábor -Brno taky odešly jiný firmy (bohužel zcela bez boje a nezastávám se jich) kvůli Regiojetu.
A ten cestující nedávno hodil přes palubu, páč upřednostnil linky, kde jsou busy s větším denním proběhem km a rozhodně nešlo o linku, kde by jezdilo málo lidí( nechává jen „hodně“ vydělávající spoje, kvůli dotování vlaků Vídeň -Brno – Praha).
O tom se ale nikde nenapíše…

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

Standa:
Bývaly doby, kdy to zachraňovala železnice, protože jezdila i v noci – s překvapením zjišťuji, že i první použitelné spojení vlakem z Chomutova do Prahy je teď až po 6. hodině ranní …

Leoš Konečný
Host
Leoš Konečný

No já myslím, že o patnáct korun se nikdo nepos..e a cestování s Regiojetem je prostě na vysoké úrovni.

coudy
Host
coudy

Vysoká úroveň je k ničemu když si jak chce zruší spoje a vy pak nemáte možnost se dostat kam potřebujete.

Jen tak
Host
Jen tak

“Kdyz si jak chce zeusi spoje”… to se vas ma ptat na povoleni?

Standa
Host
Standa

Jen tak :: no ale on agresivní politikou s nízkými cenami vytlačil předchozího dopravce, který byl jistě nerušil důležité zavedené odjezdy do zaměstnání a jako žlutý, který má v autobuse samá slova “ Těšíme se na Vás na palubách žlutý „( vše pro zákazníka ) , si mohl udělat úplně jednoduše v autobuse průzkum u pravidelných cestujích, jak se promítnou zásadní změny v odjezdových časech do jejich cest, přičemž u stálých registrovaných zákazníků by se po emailu také dozvěděli komu to způsobí problémy např. s včasným dojezdem do zaměstnání ( dříve v zaměstnání může člověk být – pozdě nikoli )… Číst vice »

coudy
Host
coudy

To Jen tak:jo ruší si to jak jemu to vyhovuje nejdřív vystrnadí jiné dopravce naučí lidi s ním jezdit a pak jim zruší spoje takovému hnupovi bych zakázal jezdit když ho nezajímají cestující…

Miropiro
Host

Není to tak trochu protimluv a blábol téředitelky?

… Snažili jsme se tento růst přenášet na naše zákazníky; proto jsme přistoupili jen k nejnutnějším úpravám tak, abychom udrželi zdravou ekonomiku této linky

Bych se spíše snažil to nepřenášet …

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

Už ten překlep opravili …
I po avizovaném zdražení ovšem železnice nemůže spojení Chomutov – Louny – Praha ani vzdáleně konkurovat – ani cestovní dobou, ani cenově …

Jenda
Host
Jenda

Zelezničář v důchodu-Jen tak mimochodem. Z chomutova vlakem do Prahy za 99 kč oproti 120 RJ. A cesta vlakem o 15 min delší.

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

Jenda:
No, možná v předprodeji přes Internet a s nějakou In-Kartou, ale i tak mi www stránky ČD bez karty nabízejí aktuálně cenu 129 Kč – jinak ale aktualizovaný „off-linový“ IDOS ukazuje nehorázné sumy (při kilometrickém tarifu je to pochopitelné, protože trasa přes Ústí nad Labem je výrazně delší než po silnici přes Louny) – takže pak se ani nelze divit, že příležitostný cestující, který přijde na nádraží a kupuje si jízdenku u pokladny, použije vlak jednou a víckrát už ne.

Martin
Host
Martin

Snažili jsme se tento růst přenášet na naše zákazníky.. 😀 😀 😀

Karel M.
Host
Karel M.

Až na to, že se v celým Regiojetu z aposlední 3-4 roky nesahalo na mzdy, tak dobrý ….

ridic
Host
ridic

Nesahalo? A co to bylo minuly podzim, kdy dostali vsichni ridici pridano?

Kulhán
Host
Kulhán

Díky Flixbusu, se mají řidiči RJ lépe, jinak by tam už nezůstal nikdo. Místo přestávky úklid, tankování, myčka apod.
Jsem zvědav, kdo jim bude řídit ty posilové spoje, když nemají řidiče ani na hlavní spoje a kor v době dovolených.

jančurobijci
Host
jančurobijci

Zatím mají posil docela dost a oproti minulosti si je jezdí hlavně Regiojet sám, takže to až ta špatný asi ještě není.

Petr.R
Host
Petr.R

kulhan- Tak nám řekni, kde řidič po lince neuklízí, já třeba znám mnoho řidičů, co uklízí mezi linkama, jaký řidič si netankuje(asi řidič trolejbusu bez agregátu), Jaký řidič se bojí projet myčkou(ten asi na silnici nepatří).