RegioJet zdražuje autobusy do Chomutova a Mostu, posiluje spojení do Chorvatska
Autobus Volvo Irizar PB, foto: Student Agency
Společnost RegioJet zdraží od 3. května jízdní na trase mezi Prahou, Louny, Mostem a Chomutovem. Současně od 6. května mírně
Děkujeme Regiojetu, že z “ optimalizoval “ spoje Chomutov-Praha a první ranní spoj posunul na pátou hodinu, čímž poslal do problému lidi, kteří potřebovali být v Praze dříve k vůli zaměstnání – opravdu díky pane Regiojet, že po několika letech jste švihnutím proutku bez průzkumu registrovaných a dlouhodobě využívajích zákazníků služeb “ žlutých “ takto hodili lidi přes palubu. Za mě sluchátka nepotřebuji, kafe nepotřebuji, video nepotřebuji a stačí odvoz z bodu A do bodu B, ale s jistotou, že spoj pojede stabilně se zárukou včasného dojezdu do zaměstnání. Jsem jedním z pravidelných registrovaných cestujích, který “ díky “ této… Číst vice »
Na ČB – Tábor -Brno taky odešly jiný firmy (bohužel zcela bez boje a nezastávám se jich) kvůli Regiojetu.
A ten cestující nedávno hodil přes palubu, páč upřednostnil linky, kde jsou busy s větším denním proběhem km a rozhodně nešlo o linku, kde by jezdilo málo lidí( nechává jen „hodně“ vydělávající spoje, kvůli dotování vlaků Vídeň -Brno – Praha).
O tom se ale nikde nenapíše…
Standa:
Bývaly doby, kdy to zachraňovala železnice, protože jezdila i v noci – s překvapením zjišťuji, že i první použitelné spojení vlakem z Chomutova do Prahy je teď až po 6. hodině ranní …
No já myslím, že o patnáct korun se nikdo nepos..e a cestování s Regiojetem je prostě na vysoké úrovni.
Vysoká úroveň je k ničemu když si jak chce zruší spoje a vy pak nemáte možnost se dostat kam potřebujete.
“Kdyz si jak chce zeusi spoje”… to se vas ma ptat na povoleni?
Jen tak :: no ale on agresivní politikou s nízkými cenami vytlačil předchozího dopravce, který byl jistě nerušil důležité zavedené odjezdy do zaměstnání a jako žlutý, který má v autobuse samá slova “ Těšíme se na Vás na palubách žlutý „( vše pro zákazníka ) , si mohl udělat úplně jednoduše v autobuse průzkum u pravidelných cestujích, jak se promítnou zásadní změny v odjezdových časech do jejich cest, přičemž u stálých registrovaných zákazníků by se po emailu také dozvěděli komu to způsobí problémy např. s včasným dojezdem do zaměstnání ( dříve v zaměstnání může člověk být – pozdě nikoli )… Číst vice »
To Jen tak:jo ruší si to jak jemu to vyhovuje nejdřív vystrnadí jiné dopravce naučí lidi s ním jezdit a pak jim zruší spoje takovému hnupovi bych zakázal jezdit když ho nezajímají cestující…
Není to tak trochu protimluv a blábol téředitelky?
… Snažili jsme se tento růst přenášet na naše zákazníky; proto jsme přistoupili jen k nejnutnějším úpravám tak, abychom udrželi zdravou ekonomiku této linky
Bych se spíše snažil to nepřenášet …
Už ten překlep opravili …
I po avizovaném zdražení ovšem železnice nemůže spojení Chomutov – Louny – Praha ani vzdáleně konkurovat – ani cestovní dobou, ani cenově …
Zelezničář v důchodu-Jen tak mimochodem. Z chomutova vlakem do Prahy za 99 kč oproti 120 RJ. A cesta vlakem o 15 min delší.
Jenda:
No, možná v předprodeji přes Internet a s nějakou In-Kartou, ale i tak mi www stránky ČD bez karty nabízejí aktuálně cenu 129 Kč – jinak ale aktualizovaný „off-linový“ IDOS ukazuje nehorázné sumy (při kilometrickém tarifu je to pochopitelné, protože trasa přes Ústí nad Labem je výrazně delší než po silnici přes Louny) – takže pak se ani nelze divit, že příležitostný cestující, který přijde na nádraží a kupuje si jízdenku u pokladny, použije vlak jednou a víckrát už ne.
Snažili jsme se tento růst přenášet na naše zákazníky.. 😀 😀 😀
Až na to, že se v celým Regiojetu z aposlední 3-4 roky nesahalo na mzdy, tak dobrý ….
Nesahalo? A co to bylo minuly podzim, kdy dostali vsichni ridici pridano?
Díky Flixbusu, se mají řidiči RJ lépe, jinak by tam už nezůstal nikdo. Místo přestávky úklid, tankování, myčka apod.
Jsem zvědav, kdo jim bude řídit ty posilové spoje, když nemají řidiče ani na hlavní spoje a kor v době dovolených.
Zatím mají posil docela dost a oproti minulosti si je jezdí hlavně Regiojet sám, takže to až ta špatný asi ještě není.
kulhan- Tak nám řekni, kde řidič po lince neuklízí, já třeba znám mnoho řidičů, co uklízí mezi linkama, jaký řidič si netankuje(asi řidič trolejbusu bez agregátu), Jaký řidič se bojí projet myčkou(ten asi na silnici nepatří).