RegioJet po čtyřech letech otevírá nové autobusové spojení. Na lince do Teplic začne konkurovat Arrivě
Autobus Irizar i8 v barvách RegioJetu (Student agency). Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Dopravce hlásí u autobusových linek návrat do zisku, ve vlacích nejvíce lidí za měsíc v historii.
Snad bude taky zajizdet do Usti nad Labem kam to ma kousek z dalnice kdyz se neco stane na koridoru neni sance se dostat s Usti do Prahy a ze vlakovy koridor je pretizeny tak ze zavad bude vice a vice….Zadny autobus z Usti nad Labem do Prahy nejezdi coz v 21 stoleti je rarita….Snad RegioJet nas vrati do 21 stoleti….
Lepší by bylo posílit zpět linku Praha Brno, v neděli je třeba vyprodáno přesto, že jezdí i vlak. Dřív jezdily busy každou půlhodinu a teď to není ani každou hodinu
Pokud chcete za rok platit za lístek o dalších XY peněz víc, tak je podporujte. Já za ně demonstrovat opravdu nepůjdu. 104 Kč se mi vážně platit nechce.
Spíš posílit Brno KM Zlín kde se na to Arriva vykaslala z Přerova aby nahnala lidi do couraku.
V půl osmé večer odjíždí z Holešovic asi deset cestujících. Jsem zvědav jak se oba dopravci budou o ně rvát.
Od cca 20. září to může být st -pá i 60 cestujících
Jezdím pravidelně prvním ranním spojem z Prahy do Teplic poslední roky. Několikrát sám s řidičem. Jinak víc jak 15 cestujících v buse není. Není tajemstvím pokud Arriva skončí v dopravním podniku Teplice, tuhle linku opustí taky. Snad bude RJ důstojný nástupce. A kdyby jezdil krátce po 6h ráno z Prahy vůbec bych se nezlobil. Každopádně dva se na této lince neuživí. To už tu v minulosti bylo…
Pro dva ani omylem.
Tomu se říká konkurence, ať vyhraje ten s lepšími cenami. Jednoduché.
Jak to, že tu ještě nikdo nenaspal do švestek?
Škoda, že Teplice nemají s Prahou rychlejší železniční spojení.
Sorry jako, fandím Arrive, proč? poslední dobou velmi vstřícní a milí řidiči (bez pr…e!), čisté busy, jízda na čas, možnost platby kartou za jízdenku, nenaplní spoje. RJ? nic nového! žlutý bus a co dál? řidiči bez roušek, špinavé sedačky (zkušenost Brno-Praha)
Pro rýpaly: tady s Arrivou mám stejné zkušenosti jako vy.
Přesně tak, řidič bez roušky je ta nejhorší věc na světě! Svědci covidovi by měli vytvořit zvláštní soud, který RJ vytrestá, to by se v normálních evropských zemích, kde roušky nenosí vůbec nestalo.
ŘIdič bez roušky, tak Ty máš dost.
Co tady pletete řidiče bez roušek?Už jste někdy řídil třeba 8 hodin v roušce?Vždyť je to proti zdravému rozumu!S celým vaším covidem!Hůř se dýchá,je horší i vnímavost a horší reakce všech smyslů apod.
Přesně tak, kdo se bojí normálních lidí bez burek a nikábů s obličejem, ten ať to autobusu radši vůbec neleze.
Já tou Arrivou Teplice – Praha jezdím. Do Prahy má Arriva většínou zpoždění, což je dáno hustotou provozu. Nejšťastnější je jet v sobotu ráno, kdy je dálnice vymetená, ale řidič přesto přijede pozdě. Hlavně jeden je na to specialista. Nicméně co mi vadí, tak cena. Arriva nemá žádný výhodnější program pro pravidelnější cestující. Regiojet má alespoň kreditové jízdenky. Arriva dnes do Prahy stojí už 104 Kč a to je fakt moc. Před 4 roky se ještě jezdilo za 69 Kč.Já chápu, že se vstupy zdražují, ale je to fakt neúnosné. Protože dnes zpáteční cesta do Prahy s MHD, pokud člověk… Číst vice »
Už v roce 2013 stála jízdenka Praha – Teplice 100 Kč 😁
Cena ještě dobrá, já pamatuji Teplice – Praha mikrobusem za 110 cca 10 let zpět.
N0 to je sice hezké, ale hodnotila jsem poslední 4 roky. A u dopravy opravdu hledím na cenu a konkurence přinese v tomto směru svěží vítr. Skutečně nejsem takový fanda, abych za každou cenu podporovala Arrivu. Myslím především na náklady takové cesty a na svou peněženku. Pokud nějaký fanda Arrivy dá za lístek třeba za rok 150 Kč, je to samozřejmě jeho věc. Já ale budu podporovat toho, kdo mě sveze nejlevněji.
Hm, akorát, že to já jsem bydlela poněkud jinde. Mohu hodnotit od roku 2017,kdy jsem se nastěhovala.
Ano, ten jeden řidič je opravdu zvláštní, když už přijede na čas, tak nabírá cestující 2 minuty před odjezdem, ostatní berou hned. V dešti opravdu lahoda.
Tak mně pak vadí, že nestíhám přípoje apod. Všimla jsem si, že před Zdiby se vždy probudí a pak to „nakopne“. Jenomže to už máme zpoždění, přestože kolem nás není žádný provoz. Přijde mi to bizarní.
Tak si zařiďte v Praze podnájem a nechtějte po dopravci aby Vám na komerční lince dotoval Vaše dojíždění.
Děkuji za nevyžádanou radu. Nicméně nevím, proč bych se měla stěhovat do Prahy kvůli tomu, že tam průměrně 2-3 X týdne jedu. A zároveň nevidím důvod, proč by neměl být na komerční lince konkurenční dopravce. Ať vyhraje ten s lepší nabídkou. Arriva má sice pěkné autobusy, ale to je tak nějak celé.
Řidič by měl mít respirátor při odbavování cestujících. Během jízdy ne.
A k čemu ho řidič potřebuje při odbavování cestujících ?
Predstav si že bez roušky jezdí celé dopravní podniky
To bude na podzim zase veselo.
Proočkovanost stoupá, počet lidí kteří covid19 měli také, hodně z nich i bez příznaků.
K čemu je řidič rouška ….
Tady to bude mit RJ asi tezky, protoze Arriva tady jezdi taky s i8 Irizary tak jsem zvedavej
Samozřejmě, že nejezdí.. Arriva tady má vozy Irizar I6s
To mají u RJ nějaké školení, jak mají zaměstnanci mluvit? ….“lepší služby“, „nejpohodlnější cestování“…
RJ nenabídne žádné lepší služby…Už to není, co bývalo kdysi…
Spíš je to furt totéž.
Praha Liberec za jasnou cenu (místenka, bez poplatku za batoh) byl proti ČSAD Liberec pokrok. Klimatizace byl pokrok. ale co umí RJ dneska a Flixbus ne.
Podobně ojeté rakouské vagony místo stejně starých béček na stání, občasný úklid (ne prach zazrany do koženky), to byl pokrok. Dneska i ČD umí uklízet, plná chodbička u nich není častá.
Arriva je zde dobře zavedená, nevím proč se sem cpe RJ, jeden to bude muset vzdát.
Cpe se tam úplně stejně jako se Flix nacpal v podstatě na všechny trasy RJ. Nic neobvyklého…
Zavedená…
Jezdívali každou hodinu a pak to zredukovali na dvouhodinu. Možná ale hrál roli i Covid. Dost lidí jezdí do Prahy stále vlakem (kdo vyzkoušel sardinkobus od Arrivy tak jezdí i nadále).
Jezdí po dvou i po hodině. Nejvíc tam bylo 14 párů spojů.
http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L580916_210621_305439.pdf
Proč by to měl jeden vzdát? Myslím, že je lepší, když se o nějakou vytíženou relaci dělí víc dopravců. Třeba Flixbus a RJ mezi Prahou a Libercem bez problémů fungují a oba mají své cestujicí.
Asi proto, že zde jezdím a dle vytíženosti to na dva nevidím, čas ukáže.
Potpořme arrivu teplice Jančura začina na 69kč chce vitlačit Arrivu a potom zvedne jizdne na 110kč Teplice Praha
Tak to bohužel nejspíš dopadne.
Za 79Kč by to šlo, zvlášť při porovnání s dotovaným ČD vláčkem, který je přesto o 76-136% dražší a cesta trvá o 23 min déle. Mít potřebu cestovat do Teplic, není co řešit;)
Dá se sehnat i akční jízdenka na vlak, jel jsem párkrát i za těch 79.
Vlak je pořád vlak, s autobusem nesrovnatelné. Ranní rychlík s jídelním vozem (šunka s vejcem…) je pro mě zcela ideální volba, škoda, že hospoda nejezdí i později.
Holešovice jsou relativně použitelné, ale centrum to také není, zajíždění na hlavní je velká výhoda i pro přestupy.
Akční jízdenka ČD je nejlevnější za 99Kč, jinak za 139Kč nebo 187Kč. Co se týče přestupu, nepochybně je pohodlnější a kratší v Holešovicích, nežli hl.n.. Ale chápu, že tvrzení železničních fanoušků a drážních zaměstnanců bude opačné.
Z IN 25 za 79 Kč.
Jo pokud si zaplatíš slevu, tak dostaneš slevu.
Nechci slevu zadarmo …. 🙂
Kdo jezdí vlakem víc tak si in-25 pořídí zdarma za body.
I ty co jezdí vlakem třeba na Šumavě?
Učebnicová falešná stopa.
V Holešovicích přestoupíte leda na rychlík do Budějovic nebo na městskou linku. Ostatní přípoje jezdí z hlavního.
Metro C a tramvaje nejezdí z Holešovic?
Jezdí, ale to je zase komplikace (lístek na MHD), zdržení a nejistota přípoje (ne, že by vše na hlavním v Praze čekalo, ale nějaké čekací doby se dodržují).
Tak jistě, z Teplic do Prahy se jezdí hlavně přesedat na nějaké zapadákovy a ne do Prahy.
Uvědomte si, že 1/3 lidí bydlících v pražské aglomeraci ve skutečnosti v Praze nebydlí.
Jen v okresech Praha – Západ a Praha – Východ bydlí 330 000 lidí.
Nejlevnější jízdenka je IN 100, pokud jezdíte denně …
Pro mě je teda pohodlnější bus než vlak a nejsem rozhodně ani zdaleka sám.
Potpořme Arriva ❤💚💙 bus Teplice jančura ma v planu z linky Arrivu vytlačit pod cenou a potom ma stat listek 110 kč Teplice Praga řikal mi znami co tam pracuje takhle to Jančurak dela a zlikviduje konkurenci a potom řika že musi zdražovat!!😠😠 ja řikam nechceme žluti hnus do Teplic
Naucte se pravopis a pak se trefujte do dopravce.
Nedá se to srovnávat no. Dám příklad z Olomouce do Brna. Bus má pohodlné sedačky, klimu, infotainment, zásuvky u každé sedačky a jede tam hodinu. Parodie na vlak od ČD má staré, hnusné vozy typu Bd nebo „modernizované“ Bdtee, kde jenom půlka vozu má zásuvky. Klima je pro ČD sprosté slovo a jako třešnička na dortu je jízdní doba 90 minut, pokud to teda nemá klasicky 20 minut zpoždění.
Jel jsem tam v červnu a taky jsem se divil, jaké muzeum se tu najde.
Z Teplic do Prahy jezdí nicméně modernizované soupravy – klimatizace, zásuvky, internet, dětské kupé, u jednoho páru i jídelní vůz. Moderní doprava.
V současnosti na všechny Krušnohory je jízdenka s in kartou za 109 Kč. Za 79 Kč jsou jízdenky na bizarní spoje typu, že vyjede ráno v 6 z Teplic a na Hlavaku v 8.11. Čili vlak jede přes dvě hodiny. Pokud mi někdo nabídne za 79 cestu busem bez přestupu za hodinu a 10 min, logicky pojedu busem. To jsou jednoduché počty.
nemějte strach, jízdné RJ je jen dočasné, až natáhnou zákazníky zdraží a budou (RJ) patřit k nejdražším na trase…..
23 minut navíc je tragédie … o kolik času víc ztratíte zbytečným telefonováním nebo brouzdáním po www ….
Dva komentáře Tepličáka:
1. Proč zase Celní, když je vedle skoro nevyužité autobusové nádraží. Lidi se pak mačkají na chodníku v Celní ulici a nedá se po něm projít.
2. Jsem trochu skeptický k těm 60 minutám Teplice-Holešovice. Arriva jezdí tuším za 70 minut a v ranní špičce je +20 v Praze standard.
Ten autobusák vlastník evidentně nechce provozovat. Jestli se nepletu, není to ani aktivní zastávka v CIS JŘ.
Autobusák kupodivu využívá k odjezdu Amazon bus. Takže úplně bez využití není.
60 minut z Pražský úplně v pohodě, samozřejmě když nejsou kolony.
Z Pražské a z Celní je krapet rozdíl…
Kolony na příjezdu do Prahy jsou ve špičce pravidlem a dokud nebude severní část okruhu, tak budou – tj. budou ještě mnoho let.
Ahoj Potpořme Arriva teplice maji nove busi❤💚💙 A Jančura ma v planu Arrivu z linky vytlačit a chce dat cenu na 110kč Teplice Praha řikal mi znami že tohle jančura dela zlikviduje konkurenci a potom jen zdražuje😠😠
Posílený Liberec od konce srpence:
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L154420_210829_308712.pdf
Kdyby radéji přihodily dva páry busů na Brno – Praha bez Jihlavy.
Pokud někde s Arrivou, tak na Brno – KM – Zlín – Luhačovice, tam teď ty Crosswaye a Sorky jezdí na stojáka…..
U vlaků je rekord asi kvůli Chorvatsku, ne?
Asi ano i ne. 20000 denně a nárůst proti 2019 10%, tj. 2000, což jsou tak právě ty dva vlaky.
Vlaky do Chorvatska mají kapacitu okolo 650 cestujících, takže cca 1300 osob denně. Otázka je, zda-li do toho počítají i rychlíky Brno – Bohumín. Pokud ne, tak může být s obsazeností spokojen.
Tam máte vlaky
To ví asi každý. V této době ale na Brno – Praha chybí min. odpol. bus spoje z Prahy, i ráno z Brna by to mohlo být lepší.
Ale hlavně odpoledne je problém dojet vlakem pod 3:20,
nedávno skoro za 4h. To se na D1 v této době nejspíš nestane.
Brno – Zlín vlakem. Kojetín, Hulín, Otrokovice, a kdo nechce s RJ, tak si přestoupí navíc ještě v Nezamyslicích, celkem tedy 4x. Skvělé spojení! O hodinu delší než bus a možná vás čeká Regionova. Vždycky se tam přestupovalo.
A nebo přes Břeclav, což je o 50 km delší cesta.
Ty taky furt všude vidíš problémy. Ale že je to vlak, a dokonce ne jeden, to vůbec nebereš v potaz. Kdybys v každém šel na WC jen 2x, tak je to 6-8 návštěv této místnosti za jednu cestu. To v autobusu nezažiješ.
A těch kol co si může vzít sebou, třeba i dvě.
Na WC?
Ve vlaku do Kojetína? To vadí?
50 km cesty navíc, je zcela irelevantní věc, alespoň pro cestujícího, důležitá je doba jízdy a cena…….
Při kilometrickém tarifu zajisté ne.
Protože Arriva zarizla expresy které pobraly KM